Gå til innhold

Slør, eller ikke slør


musikeren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 540
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    133

  • Ulv I Faarikaal

    118

  • Taj Mahal

    72

  • Dorthe

    33

Mest aktive i denne tråden

Ale grupper har noe felles, kriminelle har noe særlig skadelig til felles.

Hudfarge, moderat religion eller etnisk tilhørighet er ikke skadelig, og det burde være en selvfølge uten å ta det med i hvert innlegg, eller messe det som morgenbønn hver dag på DOL. Menneskeretter er en selvføge, også ytringsfrihet, selv om man ytrer seg intolerant mot en gruppe, f eks politikere.

Lær deg norsk!

Hvis du skriver at "fisk svømmer i vannet" så gjelder det åpenbart alle fisk (eller så godt som). Det gjelder IKKE en ørliten prosentandel av fisk.

Når du skriver "asylsøkere er kriminelle svin" (eller noe slikt) så kaster du dritt mot ALLE asylsøkere.

Din bortforklaring holder ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke påvist eller dokumentert noe som helst din ondskapsfulle og løgnaktige satan.

Jeg har allede dokumentert dine løgner, og det er derfor du kaller meg for "ondskapsfull".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>>Du skriver IKKE mot "voldskriminalitet"

Jo det er det jeg gjør.

>>mot "asylsøkere", "jøder", "muslimer", osv.

Nei det gjør jeg ikke.

Jeg tviler på at du har skrevet én eneste tråd hvor du BARE nevner kriminalitet, UTEN å nevne raser/folkegruppe.

Igjen - du farer med løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du leser ikke hva jeg skriver eller så gir du f og bare repeterer løgnene.

Du er en ond satan sør.

Skam deg.

Igjen - dine bortforklaringer holder ikke.

Du skriver IKKE innlegg mot "kriminelle", men mot "asylsøkere", "jøder", "muslimer", osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg kritiserer innvandringspolitikken i dette, da må jeg omtale alle innvandrere som det de er: innvandrerere.

Det er da ikke nevnt at de har gjort noe galt, bare hva de er.

At du tolker det om kritikk av innvandrerne og ikke politikken da har du et problem: du vrenger saken som en ekte og stupid kverulant.

Nei, du trakasserer hele folkegrupper, og ikke de kriminelle. Du nevner knapt "de kriminelle", men skriver side opp og side ned med drittkasting mot "muslimer", "jøder", "utlendinger", osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Lær deg norsk!

Hvis du skriver at "fisk svømmer i vannet" så gjelder det åpenbart alle fisk (eller så godt som). Det gjelder IKKE en ørliten prosentandel av fisk.

Når du skriver "asylsøkere er kriminelle svin" (eller noe slikt) så kaster du dritt mot ALLE asylsøkere.

Din bortforklaring holder ikke!

Det var da fælt så aggresiv du ble nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegget mitt en gang til.

Ja - du kommer ikke utenom at noen bærer det frivillig, selv om det synes sært for oss. Sånn er det.

Jeg synes heller ikke noe om sjal, men jeg tror ikke at jeg skal bestemme hva andre skal ha på hodet. Verken den ene eller den andre veien.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg har allede dokumentert dine løgner, og det er derfor du kaller meg for "ondskapsfull".

Du har ikke dokumentert noe som helst.

Derfor blir du desperat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tviler på at du har skrevet én eneste tråd hvor du BARE nevner kriminalitet, UTEN å nevne raser/folkegruppe.

Igjen - du farer med løgn.

Du er desperat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Igjen - dine bortforklaringer holder ikke.

Du skriver IKKE innlegg mot "kriminelle", men mot "asylsøkere", "jøder", "muslimer", osv.

He-he, dette er gammel AKP/ML-taktikk når de føler de mister kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt skal vår aksept av forskjeller gå? Skal vi innta rollen som 100% kulturrelativister og la oss bakpule av våre nye landsmenn som definitivt ikke inntar en slik rolle?

Kan du ikke tenke deg noen egenskaper ved våre vestlige samfunn, som du er villig til å slåss for?

Jeg ser ikke at frivillig bruk av sjal er imot vårt "vestlige samfunn".

Derimot er din posisjon fundamentalt mot ting de fleste her forbinder med "vestlig demokrati", som relionsfrihet, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, dette er gammel AKP/ML-taktikk når de føler de mister kontrollen.

Du var vel medlem der, for din vulgær-kommunisme likner veldig. Jeg har alltid vært imot kommunister som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Skulle du tatt hensyn til alle gamle damer som fnyser av mannfolk med langt hår? *s*

HOMO! hehe

Kakle-Kakle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke dokumentert noe som helst.

Derfor blir du desperat nå.

Igjen - se om du kan finne ÉN tråd hvor du nevner kriminalitet, UTEN å nevne folkegrupper/religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du var vel medlem der, for din vulgær-kommunisme likner veldig. Jeg har alltid vært imot kommunister som deg.

Definer kommunist i moderne tid, dvs etter år 2003.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...