Gå til innhold

Slør, eller ikke slør


musikeren

Anbefalte innlegg

Gjest Tristamento

>>Jeg vet at du har forståelse for trakasering IRL...

Forståelse ja, jeg forstår folk som knuser ruter uten grunn også, men det jeg forstår er at de er ikke riktig kloke.

>>Men ikke nevn meg i samme åndedrag. Jeg trakaserer ingen -- eneste jeg gjør her er å avdekke dine patetiske uttalelser.

Greier du ikke slutte?

>>Og når jeg klart avdekker at det du sier ikke er sant, er det da jeg eller du som bør "kritiseres"?

Du har ikke klart avdekket noe som helst, bare deg selv og din kaotiske verden du lever i.

UiF -- bortsett fra ditt rasistiske vås, har du hevdet at Kain nødvendigvis måtte ha hatt sex med sin mor. Og at Kain ikke hadde noen søstre,

Begge påstandene dine er blank løgn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 540
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    133

  • Ulv I Faarikaal

    118

  • Taj Mahal

    72

  • Dorthe

    33

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270

Personlighetsforstyrrelse?

Jeg har ikke greie på det, men normalt er det ikke.

At diskutere legale emner med andre tror jeg er normalt, men ikke å trakassere anonyme uten grunn. Det er sykt.

Ja, det virker veldig aggressivt...kanskje p.g.a. avmakt for et eller annet i RL. Håper jeg tar feil, eller det bare er her det får utløp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker flette, er det lov?

Skikkelig tjukk, svart, lang. Den kan man holde i når ....

Uffda, nå røpet jeg meg :)

AHA! - nå gikk det et lys opp for meg her - skal ikke si mer.....

Lara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: " å trakassere anonyme uten grunn. Det er sykt."

Det er nettopp det du gjør. Og ingen gjør det mot flere mennesker enn nettopp deg.

Jeg tror du blander sammen kritisere og trakassere.

Kritikk kan føles som trakassering, det er riktig. Men det er ikke sikkert den som kritiserer gjør det av ondskap.

Kritikk kan også være konstruktiv selv om de kritiserte ikke føler det.

At du skal føle trakassering på vegne av andre, det er sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det er bare så synd at han som spør uten tvil er den på DOL som trakasserer flest folk. Andre trakasserer kanskje ett individ; UiF trakasserer tusenvis av uskyldige mennesker (som han ikke kjenner) og sprer direkte løgner om dem.

Har vel noe med måten man ordlegger seg på, uavhengig av hvilke meninger man har om det som blir diskutert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Hva med å definere "inkluderende" som nettopp å inkludere forskjellige mennesker, med forskjellig religion og forskjellig hudfarge/kultur, osv.

For det du snakker om er jo at "alle skal være like", og det er ikke inkluderende, men en slags vulgær-kommunisme.

Med vennlig hilsen

Det er Stoltenberg det. MYE verre enn SV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du trakasserer ikke kriminelle, men helt uskyldige grupper ("jøder", "muslimer", "asylsøkere"), osv.

Og de kriminelle har utført en straffbar *handling*; det har ikke de gruppene du trakasserer.

Nå kommer du med tullet ditt igjen.

Jeg har kritisert terrrorister, kriminelle, koranen, politikere, antirasister, gammelkommunister, osv.

Jeg har aldri kritisert ekte flyktninger eller andre uskyldige legale grupper.

Jøder intresserer jeg meg ikke for, bortsett for at de trolig er et velutdannet folk.

Alri har jeg nevnt noen ved navn unntatt politikere.

Hudfarge er meg ligegyldig.

Dette har jeg skrevet 100 ganger til deg, du leser det jeg skriver som fanden leser bibelen, men nå skal jeg kopiere det, slik som du gjør med halvparten av dine innlegg. De er nesten like, og så kan vi ha spamkrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

UiF -- bortsett fra ditt rasistiske vås, har du hevdet at Kain nødvendigvis måtte ha hatt sex med sin mor. Og at Kain ikke hadde noen søstre,

Begge påstandene dine er blank løgn!

Rasisme uten å nevne hudfarge eller diskriminere noen er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - ingen bestrider det. Men du kan ikke påstå at alle nazister var "galne" (i medisinsk forstand).

Derimot var kristendommen en del av nazismen.

Men det betyr selvsagt *ikke* at "alle kristne er nazister".

Med vennlig hilsen

IKKE SANT - ikke alle muslimer er gale heller - men de blir STYRT av gammeldagse menn, noen er gale også! det er synd på dem som blir tvunget i kne av sine fanatiske ledere. Det er LETT å bli en av mengden! det er verre å stå imot.

Jeg hadde kanskje vært overløper under krigen, for jeg har sånn autoritetsfrykt. Det er tøft å stå imot den gemene hop.

Det er så lett å bo i Norge egentlig. Og glad er jeg for det. Her må vi ikke tilhøre noe som helst - bare leve og ha det bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, det virker veldig aggressivt...kanskje p.g.a. avmakt for et eller annet i RL. Håper jeg tar feil, eller det bare er her det får utløp...

Noen må ta igjen for det de er blitt utsatt for i barndommen, og manglende oppfølging i den viktige pubertetstida kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel noe med måten man ordlegger seg på, uavhengig av hvilke meninger man har om det som blir diskutert...

Det har med hvilken gruppe man snakker om/trakasserer. Når man trakasserer "jøder", "muslimer", "innvandrere" (grupper som ikke har gjort seg skyldig i noen straffbar handling) så er man ikke bedre enn de som trakasserte jødene i 1937.

Grupper som "kriminelle", "krigsforbrytere", osv er folk som er i disse gruppene pga en handling (og ikke f. eks. fødested).

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Rasisme uten å nevne hudfarge eller diskriminere noen er vanskelig.

...men likevel får du det til. Skremmede hvor dreven du er til akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

...men likevel får du det til. Skremmede hvor dreven du er til akkurat det.

Å jasså, hvordan får jeg det til og i hvilket innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Å jasså, hvordan får jeg det til og i hvilket innlegg?

Ved hele tiden å mistenkeliggjøre grupper av mennesker som er fra såkalte fremmedkulturelle strøk og som gjerne har en annen hudfarge (tilhører en annen "rase") enn såkalte etniske nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du jeg ignorerer det? Hadde jeg gjort det, så hadde jeg jo ikke fortalt at ja, de finnes!

Det er noe som bør jobbes med. Men det som er farlig, er når noen tror alle muslimer er slik og slik. Uvitene mennesker tar alle under samme kam, og det ødlegger for dem å ha et godt liv som oss andre normale.

Tror ikke det er så mange som tror at ALLE er sånn. Man kan jo ikke diskutere noe som er galt da - om man hele tiden skal tro at alle er sånn. Ta for ekempel de som snyter på trygda - ALLE som mottar trygd er ikke trygdemisbrukere av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE SANT - ikke alle muslimer er gale heller - men de blir STYRT av gammeldagse menn, noen er gale også! det er synd på dem som blir tvunget i kne av sine fanatiske ledere. Det er LETT å bli en av mengden! det er verre å stå imot.

Jeg hadde kanskje vært overløper under krigen, for jeg har sånn autoritetsfrykt. Det er tøft å stå imot den gemene hop.

Det er så lett å bo i Norge egentlig. Og glad er jeg for det. Her må vi ikke tilhøre noe som helst - bare leve og ha det bra! :-)

Men akkurat som ikke alle kristne er nazister, så er ikke alle muslimer fundamentalister/kriminelle/terrorister, osv.

Den eneste veien fremover er faktisk å behandle folk som individer, istedet for som grupper.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som et kors rundt halsen.

Kors er jo nå "siste mote". bare kikk inn i en "glitter"-butikk. Småjentene er helt ville. Og det er pent også! :) Det ligger ikke mer i det enn det.

MEN jeg tok på meg et sånt skaut for moro skyld, -det var så ukledelig og folk holdt på å le seg ihjel -så noe "smykke" var det ikke!

MANGE religiøse symboler er vakre ting, som smykker, bilder etc. Jeg bruker dem som dekorasjon - enten det er små søte buddaher eller kors på veggen i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen må ta igjen for det de er blitt utsatt for i barndommen, og manglende oppfølging i den viktige pubertetstida kanskje?

Slik som din ekstreme bitterhet mot innvandrere, basert på at du ble banket opp at et par av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...