Gå til innhold

Slør, eller ikke slør


musikeren

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Pisspreik.

Du slenger dritt etter helt uskyldige asylsøkere, muslimer, og fargede, og det har jeg lagt ut bevis for en rekke ganger.

Jeg har aldri omtalt uskyldige asylsøkere, muslimer og fargede.

De bevisene du skriver om har jeg etterlyst, men aldri har vi fått se dem.

Du er en ondskapsfull gærning min kjære sør.

Jeg vil ingen noen vondt, men det vil du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 540
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    133

  • Ulv I Faarikaal

    118

  • Taj Mahal

    72

  • Dorthe

    33

Mest aktive i denne tråden

Jeg tar avstand fra det jeg mener er rasisme, men vil heller inkludere rasistene i det åpne rom så alle kan høres. Mange urimelige og gale mennesker tåler ikke dagens lys og trekker seg når de får nok oppmerksomhet og blir opplyst og motsagt. Slik fungerer demokratiet best. Alle synes og alle høres.

Vi ser hva som skjer når intoleransegudens disipler kaster egg på Hagen? Hagen får sympati fra vanlige folk og høster stemmer.

Det finnes ikke ekstreme mennesker, bare intolerante.

Det du skriver er svada.

Du "kaster egg" på muslimer, jøder, innvandrere, osv.

Jeg vil anslå at 9/10 innlegg fra deg så langt i år er negativt pisspreik om en av de ovenfornevnte gruppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri omtalt uskyldige asylsøkere, muslimer og fargede.

De bevisene du skriver om har jeg etterlyst, men aldri har vi fått se dem.

Du er en ondskapsfull gærning min kjære sør.

Jeg vil ingen noen vondt, men det vil du.

Du skriver om "asylsøkere" (dvs alle) uten å spesifisere noen subgruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Jeg tar avstand fra det jeg mener er rasisme, men vil heller inkludere rasistene i det åpne rom så alle kan høres. Mange urimelige og gale mennesker tåler ikke dagens lys og trekker seg når de får nok oppmerksomhet og blir opplyst og motsagt. Slik fungerer demokratiet best. Alle synes og alle høres.

Vi ser hva som skjer når intoleransegudens disipler kaster egg på Hagen? Hagen får sympati fra vanlige folk og høster stemmer.

Det finnes ikke ekstreme mennesker, bare intolerante.

Hei!

Da bør vel injurieloven også oppheves -- for ethvert forsøk på å dempe trakasering er i strid med demokratiet? La oss få all drittslenging og sårende bemerkninger inn i det frie rom?

Hva med heller entydig å ta avstand fra rasisme, og skrive innlegg som ikke er entydig rettet mot mennesker som "tilfeldig vis" er de samme gruppene nynazister vil til livs.

Ta av deg brunskjorta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo - rasisme gjelder både folkegruppe, hudfarge, føde-religion, og rase.

Det vet du utmerket godt.

Er du ikke litt kjapp her? Finnes det belegg for å definere rasismebegrepet slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Men DU trakasserer FORDI de er "asylsøkere", "jøder", "muslimer", og IKKE fordi de har noe annet felles!

Ale grupper har noe felles, kriminelle har noe særlig skadelig til felles.

Hudfarge, moderat religion eller etnisk tilhørighet er ikke skadelig, og det burde være en selvfølge uten å ta det med i hvert innlegg, eller messe det som morgenbønn hver dag på DOL. Menneskeretter er en selvføge, også ytringsfrihet, selv om man ytrer seg intolerant mot en gruppe, f eks politikere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du skriver er svada.

Du "kaster egg" på muslimer, jøder, innvandrere, osv.

Jeg vil anslå at 9/10 innlegg fra deg så langt i år er negativt pisspreik om en av de ovenfornevnte gruppene.

Det blir feil å sammenligne slik du gjør.

Muslimer står for en totalitær ideologi og må tåle søkelys på svineriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver IKKE mot "voldskriminalitet", men mot "asylsøkere", "jøder", "muslimer", osv.

Hvis du hadde skrevet mot "alle kriminelle" (uavhengig av rase) så ville saken vært en annen!

>>Du skriver IKKE mot "voldskriminalitet"

Jo det er det jeg gjør.

>>mot "asylsøkere", "jøder", "muslimer", osv.

Nei det gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, du trakasserer ALLE asylsøkere, "lykkejegere" eller ei.

Du leser ikke hva jeg skriver eller så gir du f og bare repeterer løgnene.

Du er en ond satan sør.

Skam deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det du skriver er svada.

Du "kaster egg" på muslimer, jøder, innvandrere, osv.

Jeg vil anslå at 9/10 innlegg fra deg så langt i år er negativt pisspreik om en av de ovenfornevnte gruppene.

Du er en ond, løgnaktig satan.

Skam deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Jo - rasisme gjelder både folkegruppe, hudfarge, føde-religion, og rase.

Det vet du utmerket godt.

1) Hvordan kan du si at Grip "vet" dette godt?

2) Hva er grunnen til å inkludere religion, men ikke livsyn, politisk standpunkt etc.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Er du ikke litt kjapp her? Finnes det belegg for å definere rasismebegrepet slik?

Du vil ikke finne en eneste sakkyndig som vil gå god for den definisjonen Sør kommer med, og har sakset fra Caplex.no. Faglig sett blir dette latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det later ikke til å være noe i veien med din bruk av hersketeknikker.

Poenget er at hvis vi skal ha integrasjon i Norge (noe ALLE påstår de vil) så er vi også nødt til å akseptere at folk er forskjellige.

For mange muslimske kvinner er å ta av seg sløret ekvivalent for mange kvinner å ta av seg genseren - de føler seg nakne. Resultatet er at de derfor holder seg vekke fra arbeidsplassen.

Og hva oppnår vi med å nekte folk å bruke et sjal? Ingenting annet enn å forhindre integrasjon.

Med vennlig hilsen

Hvor langt skal vår aksept av forskjeller gå? Skal vi innta rollen som 100% kulturrelativister og la oss bakpule av våre nye landsmenn som definitivt ikke inntar en slik rolle?

Kan du ikke tenke deg noen egenskaper ved våre vestlige samfunn, som du er villig til å slåss for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det later ikke til å være noe i veien med din bruk av hersketeknikker.

Poenget er at hvis vi skal ha integrasjon i Norge (noe ALLE påstår de vil) så er vi også nødt til å akseptere at folk er forskjellige.

For mange muslimske kvinner er å ta av seg sløret ekvivalent for mange kvinner å ta av seg genseren - de føler seg nakne. Resultatet er at de derfor holder seg vekke fra arbeidsplassen.

Og hva oppnår vi med å nekte folk å bruke et sjal? Ingenting annet enn å forhindre integrasjon.

Med vennlig hilsen

Det er jo skikkelig stygt da! :)

intollerant og blærete kommentar fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver om "asylsøkere" (dvs alle) uten å spesifisere noen subgruppe.

Hvis jeg kritiserer innvandringspolitikken i dette, da må jeg omtale alle innvandrere som det de er: innvandrerere.

Det er da ikke nevnt at de har gjort noe galt, bare hva de er.

At du tolker det om kritikk av innvandrerne og ikke politikken da har du et problem: du vrenger saken som en ekte og stupid kverulant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hei!

Da bør vel injurieloven også oppheves -- for ethvert forsøk på å dempe trakasering er i strid med demokratiet? La oss få all drittslenging og sårende bemerkninger inn i det frie rom?

Hva med heller entydig å ta avstand fra rasisme, og skrive innlegg som ikke er entydig rettet mot mennesker som "tilfeldig vis" er de samme gruppene nynazister vil til livs.

Ta av deg brunskjorta!

Det er ikke mitt kall å danse etter din pipe og jeg er den jeg er, alltid.

Hva du er driter jeg i når du ikke eier folkeskikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke finne en eneste sakkyndig som vil gå god for den definisjonen Sør kommer med, og har sakset fra Caplex.no. Faglig sett blir dette latterlig.

Selv hans saksing fra Caplex blir feilaktig, utrolig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Det er ikke mitt kall å danse etter din pipe og jeg er den jeg er, alltid.

Hva du er driter jeg i når du ikke eier folkeskikk.

Ja, ja -- da vet vi at du ikke akter å gi deg med å spre rasisme.

Trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja -- da vet vi at du ikke akter å gi deg med å spre rasisme.

Trist!

Det virker som UIF avviser at han er rasist, faktisk på det mest bestemte.

Jeg kan heller ikke se at han har hevdet rasistiske synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristamento

Selv hans saksing fra Caplex blir feilaktig, utrolig nok.

Skal vi se... Caplex.no skriver:

"rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag,"

...nemlig. Det handler om å gruppere folk i raser. Og rase er et kvasi-biologisk begrep.

Men interessant er det at Caplex.no mener at rasisme ofte:

"brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv."

Nemlig -- har man noe i mot en hudfarge, en kultur, en religion e.l. kan en bruke rasistiske argumenter.

Men å snakke nedsettende om en kultur, en religion e.l. er i seg selv ikke rasistisk.

Når jeg snakker nedsettende om nazistisk kultur, er jeg ikke rasist av den grunn.

Altså er det upresist, på grensen til rent tøv, å inkludere kritikk av religion i en definisjon av rasisme *som sådan*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...