Gå til innhold

Religion, kristendom og liv på Mars

Anbefalte innlegg

Gjest pudding kjukken

Hei!

Du kommer med en påstand du ikke klarer å begrunne. Ja, ja.

Problemet ditt: hvordan skal du angripe mennesker for å ville sette en grense mellom akseptabel sexell aktivitet og ikke-akseptabel sexuell aktivitet, når du selv -- etter hva vi kan tro -- også setter grenser: du aksepterer vel ikke nekrofili, pedofili etc.?

Jeg har ikke noe i mot at du sier noe i retning av at "heterofili og homofili er ok, resten er ikke ok..." -- det må du gjerne gjøre dersom du har en interesse for å forsvare homofili.

Men jeg fatter ikke hvorfor du angriper mennesker som har en litt annen grensesetting. Begge former for grensesetting er like irrasjonell.

Håper du har forstått dette nå!

Poenget mitt var jo at religionen satte grenser da, det er du som har vridd og vrengt på alt til å handle om meg.

Fortsetter under...

• Svar 145
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

40

• maiken76

10

• vin

8

• mil1365380270

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest Trost i Taklampa

Vet du hva - den boka har jeg kjøpt, for jeg liker litt sånn morsomheter - - MEN - den er så DÅRLIG - dårlig humor, -han derre Kalvø er bare ekkel. Jeg slår av radioen når han er på. *klør på ryggen*

Jeg synes Kalvø er morsom. Men jeg har ikke hørt ham på radio, har bare lest spalten hans i Dagsavisen.

Gjest Tristamento

Folk må jo være utrolig naive (les dumme) om de tror at det eneste stedet det finnes liv i det helt utrolig store universet er her på lille jorda?!?

Det er jo direkte usannsynlig at det ikke også har oppstått liv andre steder.

Kanskje det er fetteren til Gud som har starta livet i nabogalaksen? ;)

Skal vi tro Bibelen fins det jo liv utenfor vår egen planet.

Hele denne meningsløse debatten er startet av UiF, som ikke har klart annet enn å demonstrere at hun/han ikke vet særlig mye.

Gjest Tristamento

Ikke at det er så relevant men heller kuriøst:

Muslimer kan gjøre alt med en gris unntatt å spise kjøtt og blod fra den. De kan tegne en, spise marsipangris, klappe en gris osv. T o m operere et grisehjerte inn i kroppen. Dette sendte jeg en epost til imamen om, og fikk bekreftende svar på det.

Det falt Tai Mahal litt tungt for hjertet da, men jeg tror hun også fikk bekreftet det.

Så de mulsimer som er redd griser i enhver form tolker koranen på sin egen måte.

Det gjør visst JV med bibelen også.

Hei!

Tror du ikke det er slik at alle mennesker tolker all litteratur som de helst vil.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...