Gå til innhold

Muslimer i Danmark (og Norge)


Grip

Anbefalte innlegg

Islam er en heslig, totalitær ideologi. Å blande dette sammen med jødene har du ingen dekning for.

Kan du ikke sette deg inn i islam (og andre religioner) FØR du kritiserer dem?

Det blir liksom litt tåpelig av deg når det er så åpenbart at du ikke har peiling på hva du snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    74

  • Ulv I Faarikaal

    53

  • Grip

    34

  • MsSophie

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Kanskje manglende oppfølging i den viktige puberteten? Ta igjen for urett begått mot han i barndommen?

Eller at jeg har sett hva slik trakassering som du bedriver kan føre til.

Ditt hat og bitterhet mot innvandrere har du jo selv forklart er basert på at to av dem angrep deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsøker å vise at innvandringspolitikken er ute av kontroll og at det kreves endringer. Nedrakking overlater jeg til deg.

Du har ikke påvist at noe som helst er "ute av kontroll" annet enn deg selv, og din hjernedøde kritikk av "muslimer", som om de var kollektivt ansvarlige, og ikke individer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, det er lett å anklage, men jeg har lagt ut bevis for din trakassering.

Bevis?

Hvor?

Eller er det bare bløff som vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg tar til orde for å gi deg en solid dose av din egen medisin.

Og jeg legger merke til at du kan be andre "ta avstand fra", men kritiserer folk som forventer det samme av deg.

Du kan umulig ta avstand fra noe du selv gjør her hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan umulig ta avstand fra noe du selv gjør her hver dag.

Jeg skriver til deg, som individ, og kritiserer deg for de innleggene du personlig har skrevet.

Du, derimot, trakasserer utallige helt uskyldige mennesker (hele folkegrupper) som du verken kjenner eller kan anta noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bedre å trakassere kristne enn jøder i 1935.

Nei, og det er det ingen som påstår det er.

Du, derimot, trakasserer fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Eller at jeg har sett hva slik trakassering som du bedriver kan føre til.

Ditt hat og bitterhet mot innvandrere har du jo selv forklart er basert på at to av dem angrep deg.

Makan til superfrekk loddrett løgn. Noe slikt har jeg aldri skrevet. Eier du ikke et snev av anstendighet?

Jeg hater ingen, er ikke bitter og det fins ingen grunn til at jeg skal være det. Selv om du aldri så mye skulle ønske det.

Faen for en drittsekk? Hvordan blir man sånn?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg skriver til deg, som individ, og kritiserer deg for de innleggene du personlig har skrevet.

Du, derimot, trakasserer utallige helt uskyldige mennesker (hele folkegrupper) som du verken kjenner eller kan anta noe om.

Kriminelle er ingen folkegruppe og islam er en religon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei, og det er det ingen som påstår det er.

Du, derimot, trakasserer fremdeles.

Du trakasserer alle som ikke er enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til superfrekk loddrett løgn. Noe slikt har jeg aldri skrevet. Eier du ikke et snev av anstendighet?

Jeg hater ingen, er ikke bitter og det fins ingen grunn til at jeg skal være det. Selv om du aldri så mye skulle ønske det.

Faen for en drittsekk? Hvordan blir man sånn?

:)

Du begynte å spekulere i mine motiver...

De er enkle - jeg liker ikke å se folk trakassere uskyldige mennesker, slik du bedriver i tråd etter tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trakasserer alle som ikke er enig med deg.

Nei - jeg gir deg en dose av den medisinen du administrerer til uskyldige mennesker.

At du syter er patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei - jeg gir deg en dose av den medisinen du administrerer til uskyldige mennesker.

At du syter er patetisk.

Drittsekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...