Gå til innhold

Muslimer i Danmark (og Norge)


Grip

Anbefalte innlegg

Du har for livlig fantasi.

Hva galt har jeg sagt om jøder, annet enn at det er et velutdannet folk?

Du skriver: "Hva galt har jeg sagt om jøder, annet enn at det er et velutdannet folk?"

Jeg skrev: "Diskusjonen om hvilken gruppe som du trakasserer er irrelevant. Det er ikke noe "bedre" å trakassere muslimer enn jøder."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    74

  • Ulv I Faarikaal

    53

  • Grip

    34

  • MsSophie

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Men hvorfor alle de falske anklagene? Finnes det ikke anstendighet?

Han sier jeg trakasserer jøder, men jøder vet jeg lite om og intresserer meg ikke for. Eneste jeg har skrevet er at det er et velutdannet folk, og det bør vel ikke være trakassering?

Når noen brenner sterkt nok for en sak, vil dette veie tyngre enn den oppdragelse man måtte ha fått. Fanatisme er sterke saker.

Jeg kjenner jo ikke sør og heller ikke hans beveggrunner for denne fanatisme. Vi er kun overlatt til å beskue den.

For min del legger jeg liten vekt på skjellsordne hans. De er mer et uttrykk for avmakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tåler ikke kritikk, slik er det. Men det er ikke dermed sagt at de skal slippe fordi de (du) ikke liker det.

Det er INGEN her som syter sånn over når de får smake sin egen medisin som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du mener med raseharmoni, men mitt hovedanliggende er at vi skal leve i fred og fordragelighet.

Og det forsøker du å "oppnå" ved å rakke den på "den ene siden" støtt og stadig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke bedre av å trakassere muslimer enn jøder.

Islam er en heslig, totalitær ideologi. Å blande dette sammen med jødene har du ingen dekning for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg kritiserer f. eks. kristendommen (religionen), og ikke "kristne".

Du, derimot, slenger dritt etter alle muslimer.

Jeg kritiserer f. eks. koranen (religionen), og ikke "muslimer".

Du, derimot, slenger dritt etter alle kristne.

Det er lett å anklage, det klarer jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt hovedpoeng er den skandaløse innvandringspolitikken. For å få denne under kontroll, må innvandringen reduseres.

Redusert innvandring er ikke et mål i seg selv, med mindre det betyr innvandring av muslimer i en grad som truer de basale verdier som vårt samfunn bygger på.

Du skriver: "Mitt hovedpoeng er den skandaløse innvandringspolitikken."

Ved å påstå at kvinner blir mishandlet i Norge?

Så ditt mål er altså å la kvinnene bli misbrukt "utenfor synsvidde" på landsbygden i Pakistan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det forsøker du å "oppnå" ved å rakke den på "den ene siden" støtt og stadig?

Jeg forsøker å vise at innvandringspolitikken er ute av kontroll og at det kreves endringer. Nedrakking overlater jeg til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Hva galt har jeg sagt om jøder, annet enn at det er et velutdannet folk?"

Jeg skrev: "Diskusjonen om hvilken gruppe som du trakasserer er irrelevant. Det er ikke noe "bedre" å trakassere muslimer enn jøder."

Det er du som anklger meg for å trakassere, mens du selv bare kritiserer.

Det er ikke bedre å trakassere kristne enn jøder i 1935.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Når noen brenner sterkt nok for en sak, vil dette veie tyngre enn den oppdragelse man måtte ha fått. Fanatisme er sterke saker.

Jeg kjenner jo ikke sør og heller ikke hans beveggrunner for denne fanatisme. Vi er kun overlatt til å beskue den.

For min del legger jeg liten vekt på skjellsordne hans. De er mer et uttrykk for avmakt.

Jeg skjønner ikke hva han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Mitt hovedpoeng er den skandaløse innvandringspolitikken."

Ved å påstå at kvinner blir mishandlet i Norge?

Så ditt mål er altså å la kvinnene bli misbrukt "utenfor synsvidde" på landsbygden i Pakistan?

Min hypotese er at vi kunne bedret forholdene for muslimske kvinner i Norge ved å endre innvandringspolitikken.

Å redde all verdens kvinner kan vi umulig ta på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være alle borgeres plikt å ta avstand fra totalitære ideologier som f.eks. islam. Voksne mennesker må kunne stå for det de mener.

Det må være alle borgeres plikt å ta avstand fra slik trakassering av uskyldige borgere som du bedriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er INGEN her som syter sånn over når de får smake sin egen medisin som deg.

Det er ikke bedre å trakassere kristne enn jøder i 1935.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min hypotese er at vi kunne bedret forholdene for muslimske kvinner i Norge ved å endre innvandringspolitikken.

Å redde all verdens kvinner kan vi umulig ta på oss.

Ved ikke å la kvinnene komme til Norge?

Omtrent som å stenge kreftavdelingen på et sykehus fordi dødeligheten er så stor der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva han vil.

Hvem vet. Han har kanskje god erfaring fra tidligere med å styre diskusjoner gjennom skjellsord og anklager om rasisme etc.

Når dette nå glipper, blir han sikkert lett frustrert. Det er neppe så mye å fundere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som anklger meg for å trakassere, mens du selv bare kritiserer.

Det er ikke bedre å trakassere kristne enn jøder i 1935.

Jeg trakasserer ikke kristne (som flere kristne innrømmet på Livssyn), men kritiserer kristendommen. (Såvel som andre religioner.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det må være alle borgeres plikt å ta avstand fra slik trakassering av uskyldige borgere som du bedriver.

Jeg tar avstand fra trakassering av meningsmotstandere på DOL.

Gjør du?

JA ELLER NEI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kritiserer f. eks. koranen (religionen), og ikke "muslimer".

Du, derimot, slenger dritt etter alle kristne.

Det er lett å anklage, det klarer jeg også.

Ja, det er lett å anklage, men jeg har lagt ut bevis for din trakassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvem vet. Han har kanskje god erfaring fra tidligere med å styre diskusjoner gjennom skjellsord og anklager om rasisme etc.

Når dette nå glipper, blir han sikkert lett frustrert. Det er neppe så mye å fundere over.

Kanskje manglende oppfølging i den viktige puberteten? Ta igjen for urett begått mot han i barndommen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar avstand fra trakassering av meningsmotstandere på DOL.

Gjør du?

JA ELLER NEI?

Jeg tar til orde for å gi deg en solid dose av din egen medisin.

Og jeg legger merke til at du kan be andre "ta avstand fra", men kritiserer folk som forventer det samme av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...