Gå til innhold

Muslimer i Danmark (og Norge)


Grip

Anbefalte innlegg

Du må gjerne få lov å kritisere DGT, som du pleier, men da må jeg få lov å kritisere koranen.

Bruk heller ordet kritikk.

Det du bedriver er REN trakassering av en ørliten befolkningsgruppe i Norge (ca 1,3%). Det har intet med "kritikk" å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 198
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    74

  • Ulv I Faarikaal

    53

  • Grip

    34

  • MsSophie

    7

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Nei - trakassering av uskyldige folkegrupper i 2004 er ikke bedre enn trakassering av uskyldige folkegrupper i 1937.

Men sør, da. Føler du ikke at du har fått frem akkurat det poenget ditt nå?

(Det med jødehat er litt spesielt. Den eneste som er i nærheten av noe jødehat, må jo være sør selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du siterte KUN et par misvisende setninger fra en rapport som viste noe HELT annet enn det du siterte.

Løgnaktighet. Igjen.

Jeg skjønner du ikke er enig, men du får oppføre deg anstendig.

Alle disse anklagene hele tida virker svært latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det du bedriver er REN trakassering av en ørliten befolkningsgruppe i Norge (ca 1,3%). Det har intet med "kritikk" å gjøre.

Noen tåler ikke kritikk, slik er det. Men det er ikke dermed sagt at de skal slippe fordi de (du) ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du terroriserer meningsmotstandere her på DOL, er det noe bedre?

Jeg har også sett deg trakassere de som sier de er personlig kristne og lest dine spydige og foraktfulle kommentarer til disse.

Du må skjønne sørs spinale reflekser; Han går hatsk i mot alt som er vestlig/amerikansk, alt som har med kristendom å gjøre og alt som kan forbindes med privat næringsliv.

Ut fra dette kan du utlede alle hans standpunkter i de aller fleste saker.

Der hvor argumenter ikke nytter, overtar skjellsordene.

Gammelt nytt og et etablert mønster. Men det blir jo lange tråder av det, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke argumentet ditt.

Du skriver at pakistanske kvinner må få komme hit fordi de uansett vil få det bedre her. Dette argumentet vil ha gyldighet helt til situasjonen er lik i Pakistan og Norge....og en slik massiv innvandring ønsker du jo ikke.

Så beklager, men jeg skjønner ikke argumentet ditt denne gangen.

Du kritiserer "innvandrere" (og vil redusere innvandring) fordi du påstår at "de slår konene sine".

Uavhengig av om konemishandling er mer eller mindre utbredt, så det det åpenbart IKKE et argument mot innvandring. Tvertimot - mishandling som måtte forekomme er nok verre på landsbygden i Pakistan enn i Norge.

Din posisjon (å redusere innvandring til Norge) vil altså gjøre situasjonen verre for disse kvinnene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Men sør, da. Føler du ikke at du har fått frem akkurat det poenget ditt nå?

(Det med jødehat er litt spesielt. Den eneste som er i nærheten av noe jødehat, må jo være sør selv).

Jeg har aldri kritisert jøder, men derimot sagt at de er et velutdannet folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du bruker falskt flagg...

Du skriver ikke her for å oppnå "raseharmoni"...

Jeg vet ikke hva du mener med raseharmoni, men mitt hovedanliggende er at vi skal leve i fred og fordragelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du terroriserer meningsmotstandere her på DOL, er det noe bedre?

Jeg har også sett deg trakassere de som sier de er personlig kristne og lest dine spydige og foraktfulle kommentarer til disse.

Nei - jeg kritiserer alle teister med forstokkede holdninger, istedet for å trakassere en ørliten gruppe av befolkningen i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sør, da. Føler du ikke at du har fått frem akkurat det poenget ditt nå?

(Det med jødehat er litt spesielt. Den eneste som er i nærheten av noe jødehat, må jo være sør selv).

Beklager, men selv MrKhan har innrømmet at jeg på ingen måte lider av jødehat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du må skjønne sørs spinale reflekser; Han går hatsk i mot alt som er vestlig/amerikansk, alt som har med kristendom å gjøre og alt som kan forbindes med privat næringsliv.

Ut fra dette kan du utlede alle hans standpunkter i de aller fleste saker.

Der hvor argumenter ikke nytter, overtar skjellsordene.

Gammelt nytt og et etablert mønster. Men det blir jo lange tråder av det, da.

Men hvorfor alle de falske anklagene? Finnes det ikke anstendighet?

Han sier jeg trakasserer jøder, men jøder vet jeg lite om og intresserer meg ikke for. Eneste jeg har skrevet er at det er et velutdannet folk, og det bør vel ikke være trakassering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kritisert jøder, men derimot sagt at de er et velutdannet folk.

Diskusjonen om hvilken gruppe som du trakasserer er irrelevant. Det er ikke noe "bedre" å trakassere muslimer enn jøder.

Du er som en mobber på skolen som blir tatt i å mobbe Per, og forsvarer seg med at "det var ikke Per jeg mobbet, det var Pål".

Hva så? Det er trakasseringen din som er jævligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Nei - jeg kritiserer alle teister med forstokkede holdninger, istedet for å trakassere en ørliten gruppe av befolkningen i Norge.

Jeg trakasserer, og du bare "kritiserer".

He-he. Du er en luring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kritiserer "innvandrere" (og vil redusere innvandring) fordi du påstår at "de slår konene sine".

Uavhengig av om konemishandling er mer eller mindre utbredt, så det det åpenbart IKKE et argument mot innvandring. Tvertimot - mishandling som måtte forekomme er nok verre på landsbygden i Pakistan enn i Norge.

Din posisjon (å redusere innvandring til Norge) vil altså gjøre situasjonen verre for disse kvinnene.

Mitt hovedpoeng er den skandaløse innvandringspolitikken. For å få denne under kontroll, må innvandringen reduseres.

Redusert innvandring er ikke et mål i seg selv, med mindre det betyr innvandring av muslimer i en grad som truer de basale verdier som vårt samfunn bygger på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettverk og støtte er selvsagt et poeng.

På den annen side vil jeg tro at det for en fremmedkulturell, muslimsk kvinne vil være en ganske stor barriere det å henvende seg til et krisesenter. Det kan være ukjent, man vet ikke hva det innebærer og reaksjonene fra hennes miljø vil kunne være uforutsigbare.

Men som sagt; jeg er usikker på dette.

Jeg kjenner en del muslimske kvinner som ikke har norsk kultur, og slik jeg har forstått det, så tror jeg heller norske har større terskel akkurat der.

Mulig noen av dem som havner på krisesenteret, har havnet der fordi mannen føler seg truet over alle rettighetene kvinnene får her.

Rettigheter har kvinner i islam, men mange kommer fra steder som ligger veldig avsides og hvor utdanning og penger osv. er lite av. Der lærer hverken mennene stort om islam og ei heller kvinnene.

Det er der hvor ukulturen herjer.

Men disse utgjør ikke store tallet, når man tenker på alle innvandrere som er her. Alle har forskjellig skjebne og last med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Diskusjonen om hvilken gruppe som du trakasserer er irrelevant. Det er ikke noe "bedre" å trakassere muslimer enn jøder.

Du er som en mobber på skolen som blir tatt i å mobbe Per, og forsvarer seg med at "det var ikke Per jeg mobbet, det var Pål".

Hva så? Det er trakasseringen din som er jævligheten.

Du har for livlig fantasi.

Hva galt har jeg sagt om jøder, annet enn at det er et velutdannet folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skjønne sørs spinale reflekser; Han går hatsk i mot alt som er vestlig/amerikansk, alt som har med kristendom å gjøre og alt som kan forbindes med privat næringsliv.

Ut fra dette kan du utlede alle hans standpunkter i de aller fleste saker.

Der hvor argumenter ikke nytter, overtar skjellsordene.

Gammelt nytt og et etablert mønster. Men det blir jo lange tråder av det, da.

Tvertimot - den som er fundamentalistisk her er deg og folk som Krekar.

Og den som er i tråd med dokumenter som Grunnloven i USA er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjonen om hvilken gruppe som du trakasserer er irrelevant. Det er ikke noe "bedre" å trakassere muslimer enn jøder.

Du er som en mobber på skolen som blir tatt i å mobbe Per, og forsvarer seg med at "det var ikke Per jeg mobbet, det var Pål".

Hva så? Det er trakasseringen din som er jævligheten.

Det må være alle borgeres plikt å ta avstand fra totalitære ideologier som f.eks. islam. Voksne mennesker må kunne stå for det de mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor alle de falske anklagene? Finnes det ikke anstendighet?

Han sier jeg trakasserer jøder, men jøder vet jeg lite om og intresserer meg ikke for. Eneste jeg har skrevet er at det er et velutdannet folk, og det bør vel ikke være trakassering?

Det blir ikke bedre av å trakassere muslimer enn jøder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trakasserer, og du bare "kritiserer".

He-he. Du er en luring.

Jeg kritiserer f. eks. kristendommen (religionen), og ikke "kristne".

Du, derimot, slenger dritt etter alle muslimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...