Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Eh, jeg bare stusset over din inkonsekvens. Du sa at du var redd for at vi i framtiden kom til å få en muslimsk statsminister. Samtidig sa du at det norske folk ikke vil ha en muslimsk statsminister.

Jeg påpekte at dette er en selvmotsigelse, siden det norske folk velger statsministeren selv.

Det kan vel fort velges en muslimsk statsminister hvis vi får mange nok muslimer her i landet. Ikke sant?

Det er liksom akkurat det noen av oss er opptatt av å hindre da, skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Problemet er at Sør "retorikk" kan anvendes selv om det bare skjer EN voldtekt; så lenge den foretas av en mann...

Det interessante er å se om det innen gruppen av dem som utfører en gitt kriminell handling -- her: voldtar (dvs. blir dømt for voldtekt) -- kan avdekkes visse tendenser.

Ellers er det vel det å anmerke at en statistikk for Oslo ikke kan sies å være landsgyldig. Videre har kan det innvendes at statistikken ikke dekker over lang nok tid.

Jeg bor ikke i Oslo, statestikken gjelder ikke bare oslo, så da er den landsdekkende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor ikke i Oslo, statestikken gjelder ikke bare oslo, så da er den landsdekkende

Hvilken statistikk snakker du om -- det fins mange statistikker.

At du ikke bor i Oslo, gjør ikke med nødvendighet en gitt statistikk landsdekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken statistikk snakker du om -- det fins mange statistikker.

At du ikke bor i Oslo, gjør ikke med nødvendighet en gitt statistikk landsdekkende.

nå er det ikke bare i Oslo det blir begått voldtekter...

Uansett så syntes jeg det var unødvendig av deg å komme med et så usakelig innlegg der tråden omhandler et helt annet tema, uten at du vet noe som helst om meg!

Å trekke inn rasisme i den tråden, og beskylde meg for det i tillegg er helt uakseptabelt...

Er du Sør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikke bare i Oslo det blir begått voldtekter...

Uansett så syntes jeg det var unødvendig av deg å komme med et så usakelig innlegg der tråden omhandler et helt annet tema, uten at du vet noe som helst om meg!

Å trekke inn rasisme i den tråden, og beskylde meg for det i tillegg er helt uakseptabelt...

Er du Sør?

...ikke ta det så tungt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikke bare i Oslo det blir begått voldtekter...

Uansett så syntes jeg det var unødvendig av deg å komme med et så usakelig innlegg der tråden omhandler et helt annet tema, uten at du vet noe som helst om meg!

Å trekke inn rasisme i den tråden, og beskylde meg for det i tillegg er helt uakseptabelt...

Er du Sør?

Nei, ikke Sør men Tristamento, Mislykket eller Gud vet hvilket nick denne tragiske figuren til enhver tid kler seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...ikke ta det så tungt.

Hvorfor ikke, når du går til angrep på meg på den måten, da må jo jeg ta det tungt!

man kan ikke komme med en slik på stand uten at det ligger en mening bak annen enn å såre den andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke, når du går til angrep på meg på den måten, da må jo jeg ta det tungt!

man kan ikke komme med en slik på stand uten at det ligger en mening bak annen enn å såre den andre...

Jeg har ikke gått til angrep på deg -- jeg har kun påpekt at du ikke kan gi skylden, for det at ulven er truet, på innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gått til angrep på deg -- jeg har kun påpekt at du ikke kan gi skylden, for det at ulven er truet, på innvandrere.

Men så har jeg heller ikke gjort det...

Hvordan kan innvandring være til fare for ulven?

Ulven fortjener like mye som oss å være her, de er en del av økosystemet, og når lenker i økosystemet brytes forandrer økosystemet seg, det gjelder ikke bare ulven, men alle truede dyrearter og mennesker, tilogmed edderkopper som jeg er livredd, men det betyr ikke at de ikke har en funksjon, for det vet vi, tilogmed amøbene har en funksjon i økosystemet, det er bare det at somme mennesker forstår ikke dette...

Kan du med åpne øyne si at idag så er økosystemet vårt i balanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke, når du går til angrep på meg på den måten, da må jo jeg ta det tungt!

man kan ikke komme med en slik på stand uten at det ligger en mening bak annen enn å såre den andre...

Om du føler deg truffet, beklager jeg det. Det var virkelig ikke meningen å treffe et ømt punkt hos deg.

Det er i det hele tatt ingen grunn for deg til å føle deg angrepet -- ingen her som er "ute etter deg"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har jeg heller ikke gjort det...

Hvordan kan innvandring være til fare for ulven?

Ulven fortjener like mye som oss å være her, de er en del av økosystemet, og når lenker i økosystemet brytes forandrer økosystemet seg, det gjelder ikke bare ulven, men alle truede dyrearter og mennesker, tilogmed edderkopper som jeg er livredd, men det betyr ikke at de ikke har en funksjon, for det vet vi, tilogmed amøbene har en funksjon i økosystemet, det er bare det at somme mennesker forstår ikke dette...

Kan du med åpne øyne si at idag så er økosystemet vårt i balanse?

Jeg vet for lite om økosystemet -- i motsetning (?) til deg har jeg ingen faglig relevant bakgrunn som gjør meg berettiget til annet enn ren synsing -- til å kunne uttale meg.

Men jeg er ganske sikker på at du ikke kan skylde på innvandrere dersom ulvebestanden i Norge blir redusert / forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet for lite om økosystemet -- i motsetning (?) til deg har jeg ingen faglig relevant bakgrunn som gjør meg berettiget til annet enn ren synsing -- til å kunne uttale meg.

Men jeg er ganske sikker på at du ikke kan skylde på innvandrere dersom ulvebestanden i Norge blir redusert / forsvinner.

Klart jeg ikke kan det... det har jo ingenting med saken å gjøre...uansett er du besatt av dette eller?

Jeg har da imotsettning til deg vært intressert i dyr, dyr`s rettigheter, miljøvernsaker både globalt og lokalt hele livet...

Har heller aldri sagt at innvandrerene har noe som helst med den saken å gjøre, du trakk det inn i denne saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du føler deg truffet, beklager jeg det. Det var virkelig ikke meningen å treffe et ømt punkt hos deg.

Det er i det hele tatt ingen grunn for deg til å føle deg angrepet -- ingen her som er "ute etter deg"...

Et ømt punkt har du så definitivt ikke truffet...

Det er ingen som liker å bli kallt noe uten grunn, at du trekker inn andre tråder der diskusjonene har vært noe helt annet, får du ta på din egen kappe... om du kaller meg ditt eller datt er meg ravendes likgyldig....

Men jeg skjønner hva du er ute etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart jeg ikke kan det... det har jo ingenting med saken å gjøre...uansett er du besatt av dette eller?

Jeg har da imotsettning til deg vært intressert i dyr, dyr`s rettigheter, miljøvernsaker både globalt og lokalt hele livet...

Har heller aldri sagt at innvandrerene har noe som helst med den saken å gjøre, du trakk det inn i denne saken...

Jeg har notert meg at du er mer opptatt av å beskytte dyr enn mennesker -- iallfall dersom vi med sistnevnte gruppe mener innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ømt punkt har du så definitivt ikke truffet...

Det er ingen som liker å bli kallt noe uten grunn, at du trekker inn andre tråder der diskusjonene har vært noe helt annet, får du ta på din egen kappe... om du kaller meg ditt eller datt er meg ravendes likgyldig....

Men jeg skjønner hva du er ute etter...

Jeg forstår at du ikke liker å bli kalt noe uten grunn. Få gjør det. Ja, det er mange som ikke liker å bli kalt noe MED grunn. Men nok om det.

Men har jeg egentlig kalt eg noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du ikke liker å bli kalt noe uten grunn. Få gjør det. Ja, det er mange som ikke liker å bli kalt noe MED grunn. Men nok om det.

Men har jeg egentlig kalt eg noe?

Det var du som trakk inn min erfaring med innvandrere, men så har jeg heller ikke trukket alle over en kam, om jeg mener at voldtektsforbrytere, terrorister, barnemordere, konemishandlere osv ikke burde få innpass i norge, så er det vel ikke noe galt i det, men jeg har heller ikke sagt noe negativt om de andre, de er da velkomne for min del, men jeg mener Norge burde ta seg av de som allerede er her, jeg hater like mye en Nordmann som gjør det samme (voldtekt, drap osv)

Jeg har da en forståelse for at barnesoldater osv trenger p komme seg bort, men tiden har vist at norge ikke har kompetente folk til å ta seg av dem, de sitter på asylmottak i flere månder uten å ha noen å snakke med, noen som kan deres språk, og uten å få hjelp til det de sliter med av sakkyndig personell, når myndighetene er klare til å takle dette, noe som de ikke er, så syntes jeg at tilstandene er kaotiske, de har ikke peiling på hvor mange av dem er i landet, når de stikker av og gjemmer seg, de vet ikke hvem de er, hvilken grunn de her flyktet fra landet sitt, de kan jo være farlige rømmlinger...

Men da snakker jeg ikke om innvandrere generelt, men om de som ikke har noe her å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...