Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Det gjøres mye merkelig rundt i verden, uten at det blir mer korrekt å fengsle folk uten dom av den grunn.

Det er dem som forhindrer at identitetsløse vold og voldtektsforbrytere går løs i samfunnet som er merkelige.

Det er vi som tillater det som er idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Poenget er at verken du eller jeg hadde akseptert at vi ikke skulle få "gå fritt omkring" (eller andre restriksjoner/pålegg) som var begrunnet med at "noen andre menn (som vi aldri har møtt) har begått voldtekt/mord".

Hvis "noe" skal gjøres med kriminalitet, så må det gjøres enten mot "alle" ("alle 6. klassinger sendes på kurs") eller mot individer basert på handlinger de har utført ("alle som har mobbet noen andre på skolen blir sendt på kurs").

Det som åpenbart ikke er akseptabelt er "de som har mørk hudfarge" eller "de som har foreldre som er født i Pakistan" skal på kurs, og det antar jeg at du er enig i.

Med vennlig hilsen

Tror du ikke det finnes tall på hvilke innvandrere som voldtar? F.eks. 1. generasjonsinnvandrere, barn av dem, eller lignende?

Jeg har ingen tall, men jeg gjetter på at vi her snakker om innvandrere som ikke har hatt opphold i Norge veldig lenge. Jeg tviler på at det er innvandrere født og oppvokst i Norge, som står bak hovedmengden av denne formen for overgrep.

Altså er det meningsløst å sende sjette klassinger på kurs. Svinene var jo ikke engang her når de gikk i sjette klasse.

Vi bør derimot sende nye borgere på kurs. De som kommer til Norge etter å ha levd mange år i en annen kultur. Og retter de seg ikke etter loven bør de selvsagt sendes på hue og ræva ut.

Jeg ser for øvrig at Erna er i gang med noen nye lover nå, som lettere vil sende ut innvandrere for mindre alvorlige forbrytelser enn hva tilfelle er per dags dato.

Altså skjer det i det minste noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Det er unektelig latterlig at du, som har flyttet fra et land til et annet, kritiserer andre for det samme.

Jeg studerer jeg vertfall her jeg! Jeg maa da faa ha meninger selv om jeg ikke bor hjemme! Herregud, hatt det hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer jeg vertfall her jeg! Jeg maa da faa ha meninger selv om jeg ikke bor hjemme! Herregud, hatt det hodet!

Ja, og de fleste innvandrere i Norge enten studerer eller jobber også. Hva så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert politi og andre uttale seg om bedre enn meg. Poenget er at en må sette inn ressursene der de trengs mest og gir mest resultat.

Du nekter jo å innse at det er et problem i det hele tatt og da kan det i alle fall ikke bli noe bedre.

Men jeg ser gjerne at du skal komme med konkrete, praktiske og lovlige forslag.

Kan du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa saakalte utlendinger, morkhuda.. Jeg er fullt klar over at det er jeg som er utlendingen her, derfor jeg formulerte meg slik!

Hvorfor i alle dager formulerer du deg slik? Jeg har bodd i USA og ville aldri finne på å kalle mørkhudede mennesker utlendinger. Jeg deler ikke ditt syn på afro-amerikanere eller hispanic, jeg møtte mange fantastiske mennesker derborte og har fortsatt venner fra den tiden. Feiret Thanksgiving hjemme hos en afro-amerikans familie som åpnet sitt hjem av slik gjestfrihet for meg noen ganger at jeg har aldri vist maken.

Jeg blir så utrolig provosert av den dumme arrogansen din at det skremmer meg. Skulle ønske at det ikke fantes mennesker som deg. Da ble det kanskje muligheter for å leve i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Har selv blitt voldtatt av slike, jeg kaller dem bare det, jeg er ikke rasist, fordi da er du imot andre menneskers hudfarge...

De er like mye rasister som oss, kaller oss melkehud... er det bedre enn p bli kallt svartinger... ikke når det er negativt ment...

de mener også at vi nordmenn er lettlurte, idioter som lar dem drive på akkurat som de vil....

Nå er ikke jeg naizt heller, men må si at migrid har et point, snart er det ikke noe som heter norge lenger, ikke vet vi hvor mange år det er til vi får en muslim som statsminister....

Vi kan vel snart kalles the islamish mekka....

det aller første de burde få når de kom til norge er en bok om hva som er lov i landet og ikke, at de regler som gjelder for dem hjemme, ikke gjelder i norge, at kvinnene her bestemmer over seg selv, at arrangert ekteskap ble avskaffet på 1800 tallet....

INTIGRER dem for i h.... eller send dem ut....

Jeg har fått nok!

Er det verre å ha en muslimsk statsminister enn å ha en kristen prest som statsminister?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Vi må være et av historiens første og eneste folkeslag som rolig sitter på ræva og lar landet oversvømmes av inntrengere som voldtar landets kvinner og barn.

Voldtekt er den mest vanlige form og ydmyke motparten på i krig, og det er neppe uten grunn at det skjer i et slik omfang.

Mener du at vi er i krig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det verre å ha en muslimsk statsminister enn å ha en kristen prest som statsminister?

Bondevik utsteder ikke fatwaer, eller gjør han det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Bondevik utsteder ikke fatwaer, eller gjør han det?

Jeg er enig i at det ville vært ille med en statsminister som utsteder fatwaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Hvorfor i alle dager formulerer du deg slik? Jeg har bodd i USA og ville aldri finne på å kalle mørkhudede mennesker utlendinger. Jeg deler ikke ditt syn på afro-amerikanere eller hispanic, jeg møtte mange fantastiske mennesker derborte og har fortsatt venner fra den tiden. Feiret Thanksgiving hjemme hos en afro-amerikans familie som åpnet sitt hjem av slik gjestfrihet for meg noen ganger at jeg har aldri vist maken.

Jeg blir så utrolig provosert av den dumme arrogansen din at det skremmer meg. Skulle ønske at det ikke fantes mennesker som deg. Da ble det kanskje muligheter for å leve i fred.

Arroganse?! Kanskje jeg ikke formulerte meg rett iforhold til deg.. det beklager jeg! Selvsagt er det mange greie folk her borte, av alle folkeslag, har ikke nektet for det. Det jeg sier er at en veldig stor del av kriminaliteten her borte begaas av hispanic og afro- amerikanse folk. De har ofte ogsaa lavere utdanning, og er daarlig i engelsk.. Legg merke til OFTE, ikke alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Ja, og de fleste innvandrere i Norge enten studerer eller jobber også. Hva så?

Veldig mange av utlendingene jeg kjenner i Norge verken studerer eller jobber.. men det er da de jeg kjenner! Det er ikke alle. Saa har du jo selvsagt ogsaa de med hoyere utdanning i Norge, som ikke faar jobb pga rase/ religion, det er rasisme!

Jeg er ikke noe rasist, men jeg mener at vi maa ha litt strengere regler, kan ikke slippe alle inn i landet! Og JO jeg faar lov aa uttale meg om det, jeg er like norsk selvom jeg bor her nede ett aar. Skal hjem en gang jeg ogsaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange av utlendingene jeg kjenner i Norge verken studerer eller jobber.. men det er da de jeg kjenner! Det er ikke alle. Saa har du jo selvsagt ogsaa de med hoyere utdanning i Norge, som ikke faar jobb pga rase/ religion, det er rasisme!

Jeg er ikke noe rasist, men jeg mener at vi maa ha litt strengere regler, kan ikke slippe alle inn i landet! Og JO jeg faar lov aa uttale meg om det, jeg er like norsk selvom jeg bor her nede ett aar. Skal hjem en gang jeg ogsaa!

Jeg kan ikke se at noen her nekter deg å ytre deg..???

Du ytrer deg da vitterlig!

Og jeg har selvsagt samme rett til å ytre meg, og å påpeke tåpeligheten og dobbelmoralen hos folk som flytter til et annet land, for så å kritisere andre mennesker som gjør det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arroganse?! Kanskje jeg ikke formulerte meg rett iforhold til deg.. det beklager jeg! Selvsagt er det mange greie folk her borte, av alle folkeslag, har ikke nektet for det. Det jeg sier er at en veldig stor del av kriminaliteten her borte begaas av hispanic og afro- amerikanse folk. De har ofte ogsaa lavere utdanning, og er daarlig i engelsk.. Legg merke til OFTE, ikke alltid!

Det er riktig at fattigdom er mer utbredt bl. de folkegruppene du nevner. Fattigdom og uvitenhet er et stort problem i USA. Kriminalitet følger ofte i kjølvannet. Det er slik i både USA og Norge at den ariske rasen er overlegen, og majoritetskulturen kommer derifra. Utdannelsessystemet i USA er bygget opp av de hvite, og ikke på de afro-amerikanske premisser f.eks. Det er en altfor enkel konklusjon å tro at de er kriminelle av natur.

Jeg studerte spes. ped derborte, med hovedvekt på minoritetselever. Jeg har studert minoritetskulturer mye, og jobber med minoritetselever i den norske skolen. Jeg vet mye om de problemene disse møter. Jeg vet en del om tapere, først i skolen og senere i samfunnet. Jeg flyttet til Norge i voksenalder, og snakker derfor med aksent. Her blir det veldig markererende for å være utlending i motsetning til USA. Jeg snakker i hvert fall engelsk med mye sterkere aksent, foruten andre feiler jeg gjør. Likevel legger ingen merke til det derborte fordi det er så vanlig med innvandrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Jeg kan ikke se at noen her nekter deg å ytre deg..???

Du ytrer deg da vitterlig!

Og jeg har selvsagt samme rett til å ytre meg, og å påpeke tåpeligheten og dobbelmoralen hos folk som flytter til et annet land, for så å kritisere andre mennesker som gjør det samme!

Jeg kritiserer ikke alle utlendinger, men de som ikke folger Norges lover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Det er riktig at fattigdom er mer utbredt bl. de folkegruppene du nevner. Fattigdom og uvitenhet er et stort problem i USA. Kriminalitet følger ofte i kjølvannet. Det er slik i både USA og Norge at den ariske rasen er overlegen, og majoritetskulturen kommer derifra. Utdannelsessystemet i USA er bygget opp av de hvite, og ikke på de afro-amerikanske premisser f.eks. Det er en altfor enkel konklusjon å tro at de er kriminelle av natur.

Jeg studerte spes. ped derborte, med hovedvekt på minoritetselever. Jeg har studert minoritetskulturer mye, og jobber med minoritetselever i den norske skolen. Jeg vet mye om de problemene disse møter. Jeg vet en del om tapere, først i skolen og senere i samfunnet. Jeg flyttet til Norge i voksenalder, og snakker derfor med aksent. Her blir det veldig markererende for å være utlending i motsetning til USA. Jeg snakker i hvert fall engelsk med mye sterkere aksent, foruten andre feiler jeg gjør. Likevel legger ingen merke til det derborte fordi det er så vanlig med innvandrere.

Ja det er jeg helt enig med deg i. Studerer social problems her borte, der tar vi opp problemer som dette. Det blir alltid en heftig diskusjon utav det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg helt enig med deg i. Studerer social problems her borte, der tar vi opp problemer som dette. Det blir alltid en heftig diskusjon utav det!

Det skal bli diskusjoner, det er de det kommer noe ut av. D.v.s. hvis det er likeverdighet og respekt imellom partene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kritiserer ikke alle utlendinger, men de som ikke folger Norges lover!

Hva med nordmenn som ikke følger Norges lover?

Jeg diskriminerer ikke. Jeg fordømmer ALLE som bryter loven, uavhengig av om de er nordmenn elller utlending.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Hva med nordmenn som ikke følger Norges lover?

Jeg diskriminerer ikke. Jeg fordømmer ALLE som bryter loven, uavhengig av om de er nordmenn elller utlending.

Jeg fordommer alle som bryter loven ogsaa.. Nordmenn og utlendinger. Jeg har ikke sagt det, men naar folk kommer fra andre land og bosetter seg i Norge boer det vaere en selvfolge at de folger lovene og reglene i landet! Det er en rar maate aa vise taknemmelighet pa mener naa jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...