Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Så du mener at hvis 90% av menn begikk en ulovlig handling, så var det OK å fengsle de siste 10% uten å dømme dem i retten?

Hvorfor skal landet vårt oversvømmes av 90% forbrytere... som om vi ikke har nok her fra før... Og da mener jeg BÅDE nordmenn og innvandrer...

Menst bare 10% har noe å flykte fra?

Ta deg et kurs i metode og statestikk du.... slik du faktisk sjønner hva du snakker om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Å fengsle uskyldige folk (for internering er en form for fengsling) er ikke til samfunnets beste.

Kurs i sammfunnsgeografi og trenger du?

Hvordan kan du si at når landet oversvømmes med 90% svindlere at det er SAMFUNNSNYTTIG?

Tjener du på de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i en rettstat (av den typen du hele tiden argumenterer imot) så er man ikke skyldig før man er dømt.

Det du forfekter ligner en sharia-stat.

Åssen kan man dømme noen man ikke vet hvem er?

Hvorfor fikk Mullha Krekas asyl i Norge? Hadde han ID-papirer?

Er ikke det liten sannslynlighet for at han er den ENESTE?

Eller det er vel det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal landet vårt oversvømmes av 90% forbrytere... som om vi ikke har nok her fra før... Og da mener jeg BÅDE nordmenn og innvandrer...

Menst bare 10% har noe å flykte fra?

Ta deg et kurs i metode og statestikk du.... slik du faktisk sjønner hva du snakker om!

Jeg har faktisk studert bl.a. statistikk på universitets-nivå.

Ifølge politiet er 1% av asylsøkere kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurs i sammfunnsgeografi og trenger du?

Hvordan kan du si at når landet oversvømmes med 90% svindlere at det er SAMFUNNSNYTTIG?

Tjener du på de?

Samfunnet tjener på at vi har en rettsstat som ikke fengsler mennesker som ikke er dømt i en rettssal.

Det kalles en rettsstat, og er kanskje et begrep du burde studere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen kan man dømme noen man ikke vet hvem er?

Hvorfor fikk Mullha Krekas asyl i Norge? Hadde han ID-papirer?

Er ikke det liten sannslynlighet for at han er den ENESTE?

Eller det er vel det for deg?

Ja, han hadde ID papirer, og var kvote-flyktning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugga Bugga skrev ingenting om Pakistan eller Danmark, men om religion. Det er mange norske muslimer.

Det er logisk og faktisk teoretisk umulig. Vet ikke om du visste det men det Norske folk VIL NEPPE HA en muslimsk statsminister.

(Om da ikke planen din slår inn, slik at minioriteten i Norge faktisk er Nordmenn...)

Kansje du skulle begynne å studere statsvitenskap og samfunnsvitenskap, så slipper du å komme med slike innlegg der du uttaler deg om ting du faktisk ikke har peiling på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samfunnet tjener på at vi har en rettsstat som ikke fengsler mennesker som ikke er dømt i en rettssal.

Det kalles en rettsstat, og er kanskje et begrep du burde studere....

nå er det ikke fengsling da, men du vrir og vender fortsatt...

Som den fødte kverrulant, som utaler seg om saker som ikke holder stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk studert bl.a. statistikk på universitets-nivå.

Ifølge politiet er 1% av asylsøkere kriminelle.

Det kan ikke være mange år... Alt som vi har lært motsier du...

men foreleseren har vel feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke være mange år... Alt som vi har lært motsier du...

men foreleseren har vel feil....

Nei, jeg påpeker at du snur statistikken "på hodet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det ikke fengsling da, men du vrir og vender fortsatt...

Som den fødte kverrulant, som utaler seg om saker som ikke holder stand!

I en rettsstat er man uskyldig til det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er logisk og faktisk teoretisk umulig. Vet ikke om du visste det men det Norske folk VIL NEPPE HA en muslimsk statsminister.

(Om da ikke planen din slår inn, slik at minioriteten i Norge faktisk er Nordmenn...)

Kansje du skulle begynne å studere statsvitenskap og samfunnsvitenskap, så slipper du å komme med slike innlegg der du uttaler deg om ting du faktisk ikke har peiling på!

Hvis du leser det du svarer på, så gikk diskusjonen på om hva som var verst - en kristen eller muslimsk statsminister.

Så trakk du, av ukjente grunner, inn "Pakistan og Danmark".

Jeg påpeker at det finnes norske muslimer, og at en muslimsk statsminister derfor kunne vært norsk.

Jeg har ikke uttalt meg om sjansen for en muslimsk statsminister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk studert bl.a. statistikk på universitets-nivå.

Ifølge politiet er 1% av asylsøkere kriminelle.

Igjen ljuger du så det renner.

Tallet 1% var et fantasitall lederen i UDI gikk ut med, og som ble sterkt MOTSAGT fra flere hold, blandt annet en kjent politimester i Nord-Norge.

Hvorfor er det så vanskelig for deg og holde deg til sannheten ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Det er logisk og faktisk teoretisk umulig. Vet ikke om du visste det men det Norske folk VIL NEPPE HA en muslimsk statsminister.

(Om da ikke planen din slår inn, slik at minioriteten i Norge faktisk er Nordmenn...)

Kansje du skulle begynne å studere statsvitenskap og samfunnsvitenskap, så slipper du å komme med slike innlegg der du uttaler deg om ting du faktisk ikke har peiling på!

Du skriver:

" Vet ikke om du visste det men det Norske folk VIL NEPPE HA en muslimsk statsminister."

Nei vel, da får vi det vel ikke heller, siden vi lever i et demokrati hvor vi selv velger statsminister. Så hva er problemet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ser gjerne at du skal komme med konkrete, praktiske og lovlige forslag.

Kan du det?

Om et forslag er lovlig eller ikke kan justeres ved å endre loven.

Jeg har nevnt flere tiltak, internering av personer som kommer hit uten papirer er både lovlig, praktisk og effektivt.

Lavere terskel for å sende kriminelle personer tilbake dit de kom fra.

Bedre integrering, bl.a. ved tvungen norsk opplæring, kurs i norsk kultur samt lover og regler.

Strengere kontroll med religiøse ledere som oppfordrer til ulovlige handlinger.

Spre innvandrer utover landet for å hindre gettoer der integrering nesten er umulig.

Arbeidsmarkedstiltak for å få innvandrere inn i arbeidslivet.

Det er mange andre gode forslag, men som sagt er det mennesker som vet dette bedre enn både meg og deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Så vi kan bare fengsle/internere deg også i noen måneder, fordi det er bare en kort tid?

Du vil tydeligvis ikke skjønne dette her.

Hvilken nytte ville det hatt å internere meg i en kort tid? Vet ikke myndighetene hvem jeg er?

Det er snakk om et nødvendig onde her.

De som kommer hit til landet uten papirer har brutt loven og av hensyn til de som bor her må de hindres i å gå fritt omkring, da vi vet at svært mange av dem er grunnløse asylsøkere og kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Om et forslag er lovlig eller ikke kan justeres ved å endre loven.

Jeg har nevnt flere tiltak, internering av personer som kommer hit uten papirer er både lovlig, praktisk og effektivt.

Lavere terskel for å sende kriminelle personer tilbake dit de kom fra.

Bedre integrering, bl.a. ved tvungen norsk opplæring, kurs i norsk kultur samt lover og regler.

Strengere kontroll med religiøse ledere som oppfordrer til ulovlige handlinger.

Spre innvandrer utover landet for å hindre gettoer der integrering nesten er umulig.

Arbeidsmarkedstiltak for å få innvandrere inn i arbeidslivet.

Det er mange andre gode forslag, men som sagt er det mennesker som vet dette bedre enn både meg og deg.

Kurs i norsk kultur?

Hvem definerer hva som er norsk kultur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver:

" Vet ikke om du visste det men det Norske folk VIL NEPPE HA en muslimsk statsminister."

Nei vel, da får vi det vel ikke heller, siden vi lever i et demokrati hvor vi selv velger statsminister. Så hva er problemet da?

Problemet er vel at vi kan drive den skandaløse innvandringspolitikken så langt at vi faktisk får muslimer i ledende, politiske posisjoner.

Det er jo demokratisk, siden muslimer ønsker det slik. Ikke desto mindre vil det bli en katastrofe for landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke tvinge folk på "kurs" med mindre det enten er pålagt alle, eller individer blir pålagt det av en dommer.

Jeg gjentar, skal en slutte med alt forebyggende arbeid? Svar på det folk spør deg om.

Jeg mener at alle som kommer til Norge og ikke snakker norsk skal ha et obligatorisk kurs. Det tjener både de og vi på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ugga Bugga

Problemet er vel at vi kan drive den skandaløse innvandringspolitikken så langt at vi faktisk får muslimer i ledende, politiske posisjoner.

Det er jo demokratisk, siden muslimer ønsker det slik. Ikke desto mindre vil det bli en katastrofe for landet.

Muslimer i ledende, politiske posisjoner har vi vel allerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...