Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Gjest epletre

"Bor i Amerika naa og du ser ogsaa her borte at de saakalte utlendingene, de morkhuda, er de verste. Det er de som utfoerer det meste av vinnings kriminaliteten her."

Hvem er de såkalte utlendingene i USA? Du må jo være det siden du er fra Norge, eller anser du alle hvite som amerikanere?

Jeg sa saakalte utlendinger, morkhuda.. Jeg er fullt klar over at det er jeg som er utlendingen her, derfor jeg formulerte meg slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Gjest epletre

*gjesp*

Og hva angår det andre "utlendinger" enn de som utfører de kriminelle handlingene?

For øvrig er det uhyggelig morsomt at du sitter i USA (et samfunn basert på innvandring) og forteller oss hva som er best for de av oss som bor i Norge!

Det er direkte latterlig!

Jeg har altsaa ikke lov til aa engasjere meg i det som skjer i Norge, bare fordi at jeg bor i USA ett aar?

Hva er latterlig sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hvor forsvarer jeg krek?

Tvertimot, din hjernedøde trakassering av alle muslimer gir dem alibi til å påstå at "alle hater oss uansett om vi følger loven eller ei".

Du har, personlig, et meget stort ansvar for utviklingen.

Du har en agenda. Det er å skjule at utlendinger begår kriminelle handlinger i større grad enn nordmenn. Jeg forstår ikke hvorfor du skal skjule det for allmenheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja, kanskje vi skal lukke fødeavdelingene også?

Så lenge ingen blir født, får vi jo ingen kriminelle.

Smart.

Det er nok enklere å se litt nærmere på de vi importerer, og sende dem ut så fort de viser unoter, eller hvis de har vært kriminelt aktive utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altsaa ikke lov til aa engasjere meg i det som skjer i Norge, bare fordi at jeg bor i USA ett aar?

Hva er latterlig sa du?

Det er unektelig latterlig at du, som har flyttet fra et land til et annet, kritiserer andre for det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har en agenda. Det er å skjule at utlendinger begår kriminelle handlinger i større grad enn nordmenn. Jeg forstår ikke hvorfor du skal skjule det for allmenheten.

Nei, jeg har en helt åpen agenda: å forsvare *uskyldige* individer fra idioter slik som deg som forsøker å sverte uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smart.

Det er nok enklere å se litt nærmere på de vi importerer, og sende dem ut så fort de viser unoter, eller hvis de har vært kriminelt aktive utlandet.

Alternativt kan vi behandle mennesker som individer, istedet for å straffe Ahmed for det Ali har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å gjøre med de som ikke bryter loven?

Det er som å argumentere at "mange nordmenn er rasister, så da er alle det".

Med vennlig hilsen

Jeg kan ikke diskutere med deg for jeg bare synser etter hva jeg ser og hører. For å si det slik, alle muslimske menn jeg kjenner sier at de andre muslimene de kjenner ikke respekterer norske jenter. Selv er de selvfølgelig annerledes!!! Muslimske kvinner sier det samme, de respekterer ikke norske kvinner fordi de oppfører seg som horer.

Så de muslimske mammaene jeg kjenner synes det er helt greit at sønnene har sex med norsk jenter men de må gifte seg med muslimske, rene kvinner.

Dette er ting som jeg har diskutert med dem, ansikt til ansikt. Å diskutere slike ting på dol er håpløst men noen ganger klarer jeg ikke å la være å slenge inn et innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unektelig latterlig at du, som har flyttet fra et land til et annet, kritiserer andre for det samme.

Er det selve flyttingen han kritiserte ? Eller har du veldig store problemer med synet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke diskutere med deg for jeg bare synser etter hva jeg ser og hører. For å si det slik, alle muslimske menn jeg kjenner sier at de andre muslimene de kjenner ikke respekterer norske jenter. Selv er de selvfølgelig annerledes!!! Muslimske kvinner sier det samme, de respekterer ikke norske kvinner fordi de oppfører seg som horer.

Så de muslimske mammaene jeg kjenner synes det er helt greit at sønnene har sex med norsk jenter men de må gifte seg med muslimske, rene kvinner.

Dette er ting som jeg har diskutert med dem, ansikt til ansikt. Å diskutere slike ting på dol er håpløst men noen ganger klarer jeg ikke å la være å slenge inn et innlegg.

Men jeg kjenner muslimske jenter som er biseksuelle, og har kjærester med på overnattingsbesøk hjemme.

Jeg kjenner muslimske kvinner som går på byen i miniskjørt og lærjakke, mens mannen sitter hjemme.

Jeg osv. osv.

Poenget er at muslimer og "utlendinger" er selvsagt like mye individer og like "varierte" som kristne og nordmenn.

Og les det du skriver om hvem som får gifte seg - er det forskjellig fra det du skriver om "dem"? Du gjør jo akkurat det samme selv!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det selve flyttingen han kritiserte ? Eller har du veldig store problemer med synet ?

Ja, det er "innvandring", som er relativt vanskelig uten å flytte på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Alle innvandrere voldtar heller ikke, men de er åpenbart langt mer tilbøyelige til å gjøre det enn hva tilfellet er med nordmenn.

Da er det kanskje på tide å finne ut hvorfor, og hva man kan gjøre for å redusere problemet."

Men menn er også åpenbart langt mer tilbøyelige til å voldta (og utføre annen voldelig kriminalitet) enn det kvinner er, men av en eller annen grunn mener du ikke vi skal følge OTTARs anbefalinger der?

Det du skriver om innvandrere er jo akkurat det samme som OTTAR (eller noen av de mest ekstreme i OTTAR) mener om menn...

Det er like galt begge deler.

Med vennlig hilsen

Nå vrøvler du.

Menn står for nesten 100 % av voldtektene. Vi er alle enige om at det hadde vært hyggelig og fått ned disse tallene. For å få ned tallene må man angripe gruppen menn, og hva er da mer logisk enn å begynne hos den gruppen som voldtar mest av alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vrøvler du.

Menn står for nesten 100 % av voldtektene. Vi er alle enige om at det hadde vært hyggelig og fått ned disse tallene. For å få ned tallene må man angripe gruppen menn, og hva er da mer logisk enn å begynne hos den gruppen som voldtar mest av alle?

Poenget er at verken du eller jeg hadde akseptert at vi ikke skulle få "gå fritt omkring" (eller andre restriksjoner/pålegg) som var begrunnet med at "noen andre menn (som vi aldri har møtt) har begått voldtekt/mord".

Hvis "noe" skal gjøres med kriminalitet, så må det gjøres enten mot "alle" ("alle 6. klassinger sendes på kurs") eller mot individer basert på handlinger de har utført ("alle som har mobbet noen andre på skolen blir sendt på kurs").

Det som åpenbart ikke er akseptabelt er "de som har mørk hudfarge" eller "de som har foreldre som er født i Pakistan" skal på kurs, og det antar jeg at du er enig i.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel heller ALDR sagt at jeg er imot et folkeslag eller hudfarge...

Du er tydeligvis imot "innvandrere", som er en folkegruppe i denne sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Mistera skriver er en ganske utbredt oppfatning blant folk flest. Mange oppfatter fremmedkulturelle som generelt storforlangende, utakknemlige og lite villige til å tilpasse seg våre regler og normer. Jfr. trygdesvindel, skattesvindel, smuglig etc. Husk at 9 av 10 innvandrerbutikker drives på kriminell basis.

Dette gjelder ikke alle grupper, men noen.

Ja, og den misoppfatningen gjør du alt du kan for å nøre opp under, istedet for å forklare at mennesker er individer.

Slik sett minner du meget om fundamentalister som deler verden i "vi hellige" og "de vantro".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signert

det jeg ikke skjønner med deg sør, er hvordan du kan sitte å forsvare desse menneskene som gjør slike handlinger?

Du forsvarer dem jo...

Du fordømmer dem ikke...

Hva med de som har opplevd noe slikt?

Tenker du i houvedsak på dem i det hele tatt, eller er du lik dem og mener det er deres egen feil?

Har fått det inntrykket at du DIGGER dem...

Samme åssen de er, om de voldtar, dreper, bomber... så forsvarer du dem...

Jeg fatter det bare ikke...

Hva om du heller kunne forsvare de som virkelig trenger det, det finnest ikke så mange av dem i norge... De som virkelig har noe å flykte fra, de kan ikke bare flykte fordi de ikke vil i militære de vil heller til norge å drive kriminell organisert prostitusjon, narkotikaringer, torpedoligaer osv.... Jaja Bring em on. sier nå bare jeg.

Håper samvittigheten din synker når du ser bilder på tvn fra folk som VIRKELIG lider, og tenke på at dette er en som virkelig trenger å komme hit, men desverre så er norskekvoten fyllt opp av voldtteksmenn, terrorister, kriminelle og dagdriverog snyltere

Det er du (og mange med deg) som fordømmer når du skjærer alle under en kam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signert

"Så igjen kan vi konstatere at du IKKE har noe svar, men kun bedriver drittkasting mot folkegrupper."

Nå klarer Grip å svare for seg selv, men han driver ikke drittkasting. Han belyser et problem. Det er en viss forskjell.

Når 2 av 3 voldteker blir utført av utlendinger, en gruppe mennesker som utgjør... hvor stor del? Ca 10 % av norges befolkning? Så sier det seg sjøl at vi har et problem.

For ikke å snakke om at gruppen ikke-opprinnelige-nordmenn har et enda større problem. Mange blir satt i bås med disse lømlene av noen mennesker, og ingen gjør noe med det. Ikke så rart at ingenting blir gjort, egentlig. Det skal jo tross alt stikkes under en stol, og før man faktisk innser at man har et problem - noe vi åpenbart har med ikke-opprinnelige-nordmenn og voldtekter, så kan man selvsagt ikke gjøre noe heller.

Det er tross alt ikke så lett å løse et problem som svært mange nekter å åpne øynene og se at faktisk er svært reellt.

Tallene viser dog at de er der, og 2 av 3 voldteker utført av andre enn nordmenn, i en befolkning bestående av rundt 90 % nordmenn, er et innihelvetes høyt tall.

Det er ikke til å komme bortifra, og jeg tror strengt tatt ikke det er så mange andre enn deg som ser logikken i at "100 % av dem er menn".

Så la oss sende alle menn ut av landet da, det er jo de som begår alle voldtekter. Foruten et eksempel fra Bergen nå i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ham skriver at han ikke kjenner noen muslimer som....

Det er en personlig erfaring han har som du ikke kan få rokket ved hverken ved gjesping, Hitler-pjatt eller noen av de andre velkjente avsporingstaktikkene dine.

Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor vi ALDRI lærer....

Man skal ikke diskuter innvandring med Sør...

Er du litt negativ, som å si at mullha burde sendest ut av landet, ja da er Sør der igjen og beskylder deg for å være rasist...Eller at du liker bløtkake istedenfor sjokoladekake... ja da er du jammen rasist da også....

Begynner å bli mektig lei jeg av denne dissingen og ropingen om at DET (Sør) VET hva du mener...At det du mener mener ikke du for det mener ikke jeg!... dvs gjort seg opp en mening om at du er rasist... om du er det eller ikke er ikke så nøye! Du bare ER det!

Skal ikke la dette mennesket slenge mere dritt til meg...

Synts faktisk jeg har all grunn til å være imot deler av innvandringen som foregår i norge... uten å bli kallt rasist for det... Men Sør vil jo ha alle voldsmennene hit... så da får det heller bare få viljen sin, så håper jeg at han får oppleve det jeg har gjort, og si sin mening om det etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...