Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Caplex skriver at rasisme ofte *brukes* til trakassering av religiøse. Caplex *definerer* begrepet rasisme kun i sammenheng med rase.

....

Pussig forresten at det skal være akkurat sør som er så ekstremt opptatt av muslimers rett til å leve ut sin totalitære ideologi, den samme sør som har brukt år av sitt liv til å rakke ned på kristne og kristendom, også her på dol.

Nei, fordi det gjør jeg ikke, og det er heller ikke pussig at du (som kristen) kaller en "konkurrerende" (men nær identisk) religion til din egen for "totalitær" når forskjellen mellom dem er minimal.

Det vitner, i beste fall, om kunnskapsløshet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Joda - men dine kommentarer til innvandringspolitikken er jo KUN basert på at "de er sånn og sånn fordi de tilhører en annen folkegruppe enn oss".

Du generaliserer langt verre enn de som har blitt kastet ut av OTTAR pga ekstremisme!

Årsaken til økt kriminalitet blant ikke-vestlige innvandrere vil jeg prinsipalt se på som en konsekvens av mislykket innvandringspolitikk.

Det er krevende å bli plassert i et fremmed land med fremmed kultur, og dette stiller krav til både den nyankomne og til mottakerlandet.

Jeg vil nok hevde at vi har sviktet på en rekke områder, og at innvandringspolitikken er moden for revisjon.

Jeg skjønner at du er uenig i dette, og tar det til etterretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så igjen kan vi konstatere at du IKKE har noe svar, men kun bedriver drittkasting mot folkegrupper.

"Så igjen kan vi konstatere at du IKKE har noe svar, men kun bedriver drittkasting mot folkegrupper."

Nå klarer Grip å svare for seg selv, men han driver ikke drittkasting. Han belyser et problem. Det er en viss forskjell.

Når 2 av 3 voldteker blir utført av utlendinger, en gruppe mennesker som utgjør... hvor stor del? Ca 10 % av norges befolkning? Så sier det seg sjøl at vi har et problem.

For ikke å snakke om at gruppen ikke-opprinnelige-nordmenn har et enda større problem. Mange blir satt i bås med disse lømlene av noen mennesker, og ingen gjør noe med det. Ikke så rart at ingenting blir gjort, egentlig. Det skal jo tross alt stikkes under en stol, og før man faktisk innser at man har et problem - noe vi åpenbart har med ikke-opprinnelige-nordmenn og voldtekter, så kan man selvsagt ikke gjøre noe heller.

Det er tross alt ikke så lett å løse et problem som svært mange nekter å åpne øynene og se at faktisk er svært reellt.

Tallene viser dog at de er der, og 2 av 3 voldteker utført av andre enn nordmenn, i en befolkning bestående av rundt 90 % nordmenn, er et innihelvetes høyt tall.

Det er ikke til å komme bortifra, og jeg tror strengt tatt ikke det er så mange andre enn deg som ser logikken i at "100 % av dem er menn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken til økt kriminalitet blant ikke-vestlige innvandrere vil jeg prinsipalt se på som en konsekvens av mislykket innvandringspolitikk.

Det er krevende å bli plassert i et fremmed land med fremmed kultur, og dette stiller krav til både den nyankomne og til mottakerlandet.

Jeg vil nok hevde at vi har sviktet på en rekke områder, og at innvandringspolitikken er moden for revisjon.

Jeg skjønner at du er uenig i dette, og tar det til etterretning.

Årsaken til problemene er jo i første rekke at folk som deg tillegger dem en hel rekke (idiotiske) egenskaper, slik at det blir vanskelig/umulig for "dem" å få jobb, integrere seg, osv.

Så sitter du der og sier: "hva sa jeg? Det blir problemer!"

Du har vært med å lage dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Så igjen kan vi konstatere at du IKKE har noe svar, men kun bedriver drittkasting mot folkegrupper."

Nå klarer Grip å svare for seg selv, men han driver ikke drittkasting. Han belyser et problem. Det er en viss forskjell.

Når 2 av 3 voldteker blir utført av utlendinger, en gruppe mennesker som utgjør... hvor stor del? Ca 10 % av norges befolkning? Så sier det seg sjøl at vi har et problem.

For ikke å snakke om at gruppen ikke-opprinnelige-nordmenn har et enda større problem. Mange blir satt i bås med disse lømlene av noen mennesker, og ingen gjør noe med det. Ikke så rart at ingenting blir gjort, egentlig. Det skal jo tross alt stikkes under en stol, og før man faktisk innser at man har et problem - noe vi åpenbart har med ikke-opprinnelige-nordmenn og voldtekter, så kan man selvsagt ikke gjøre noe heller.

Det er tross alt ikke så lett å løse et problem som svært mange nekter å åpne øynene og se at faktisk er svært reellt.

Tallene viser dog at de er der, og 2 av 3 voldteker utført av andre enn nordmenn, i en befolkning bestående av rundt 90 % nordmenn, er et innihelvetes høyt tall.

Det er ikke til å komme bortifra, og jeg tror strengt tatt ikke det er så mange andre enn deg som ser logikken i at "100 % av dem er menn".

Men det "angår" da for faen ikke det store store flertallet av "utlendinger" som selvsagt IKKE begår noen voldtekter.

Men det er nettopp disse som blir svertet av denne drittkastingen, som for øvring minner om noe ekstremister fra OTTAR ville bedrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det "angår" da for faen ikke det store store flertallet av "utlendinger" som selvsagt IKKE begår noen voldtekter.

Men det er nettopp disse som blir svertet av denne drittkastingen, som for øvring minner om noe ekstremister fra OTTAR ville bedrive.

Jeg skjønner din bekymring for den effekten du beskriver. Det er gjerne slik i den virkelige verden at man assosieres med en "gruppe" som man rett eller feil, plasseres inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner din bekymring for den effekten du beskriver. Det er gjerne slik i den virkelige verden at man assosieres med en "gruppe" som man rett eller feil, plasseres inn i.

Ja - og slike grupperinger kan være meget berettiget når man snakker om "grupper som har utført en felles handling" (tatt eksamen, begått kriminelle handlinger, kreftoperert), men IKKE når man snakker om "folk som har samme hudfarge" eller "har foreldre som er født samme sted".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - og slike grupperinger kan være meget berettiget når man snakker om "grupper som har utført en felles handling" (tatt eksamen, begått kriminelle handlinger, kreftoperert), men IKKE når man snakker om "folk som har samme hudfarge" eller "har foreldre som er født samme sted".

Du kan jo ta deg en tur gjennom Bronx en sen kveld, så skjønner du at generalisering er et universelt fenomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingen sensasjon. Dessverre. Nær samtlige voldtekter begås av menn.

Har du vurdert og melde deg frivillig på historisk institutt for og skrive om litt i historiebøkene ?

F.eks slik det står nå: "Under erobringen av Berlin i 1945 ble anslagsvis 100 000 tyske kvinner voldtatt av russiske soldater."

Kan bli til: "Under erobringen av Berlin i 1945 ble anslagsvis 100 000 kvinner voldtatt av menn."

Fint, ikke sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert og melde deg frivillig på historisk institutt for og skrive om litt i historiebøkene ?

F.eks slik det står nå: "Under erobringen av Berlin i 1945 ble anslagsvis 100 000 tyske kvinner voldtatt av russiske soldater."

Kan bli til: "Under erobringen av Berlin i 1945 ble anslagsvis 100 000 kvinner voldtatt av menn."

Fint, ikke sant ?

Historieomskrivning er vel du og dine bedre kjent for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ta deg en tur gjennom Bronx en sen kveld, så skjønner du at generalisering er et universelt fenomen.

Det er det nok, men imotsetning til deg ser jeg ikke Bronx som et forbilde for rettspraksis som jeg ønsker i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis "de" stjeler, kan "vi" stjele?

Hvis naboen min ranet en bank, så er det altså OK hvis jeg gjør det samme? Fordi han gjorde det?

Gidder egentlig ikke å diskuter med personer som vrir på alt man sier?

Du skjønner ikke hva jeg mener uansett fordi du har bestemt deg for det!

ergo... diskusjon slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder egentlig ikke å diskuter med personer som vrir på alt man sier?

Du skjønner ikke hva jeg mener uansett fordi du har bestemt deg for det!

ergo... diskusjon slutt

Jeg poengterer bare hvor tåpelig det du skriver er - dessverre.

At enkelte individer fra en "gruppe" (det være seg nordmenn eller pakistanere) er rasister, er da ingen grunn til å mislike hele gruppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Historieomskrivning er vel du og dine bedre kjent for.

Eksempelet jeg ga var en nokså glimrende illustrasjon på idiotiet i det du skriver.

Slik ser debattene om utlendingsvoldteker der du deltar også ut, når du konsekvent fjerner alle vesentligheter slik at bare selvfølgeligheter står tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "det jeg ikke skjønner med deg sør, er hvordan du kan sitte å forsvare desse menneskene som gjør slike handlinger?

Du forsvarer dem jo... Du fordømmer dem ikke..."

HVOR forsvarer jeg noen som har begått voldtekt?

Jeg har fordømt slike krek opp, ned og i mente i årevis.

Men jeg fordømmer bare de som gjør noe galt (enten de er nordmenn eller utlendinger), og ikke "alle innvandrere" eller "alle med mørk hud".

Det du gjør er å generalisere over en gruppe, og det er like idiotisk som å si at "alle menn er drittsekker fordi noen av dem voldtar".

Kansje om du hadde følgt bedre med så hadde du allerede fått med deg, at jeg mener det samme som deg.... du bare vrir det om til noe annet!

Jeg er ikke imot innvandring, jeg er IMOT at de som kommer hit kommer hit på feil grunnlag...

Og det gjør de fleste....

Jeg har venner som er innvandrer, nabon er det, vi drikker kaffe diskuterer religion, rasisme og lignende, han har aldri gjort meg noe, ikke vet jeg om han har gjort noe... han er like enig som meg... er han da rasist mot sin egen rase?

Jeg hater like fult ut pedofile nordmenm like mye som pakistanske...

Jeg hater like mye nordmenn som har voldtatt, og knivstukket!

Ikke kom å si noe annet....

Det jeg ikke godtar er at når desse innvandrerene begynner å bruke sin ulykke som unskyldninger for å voldta, drepe, lemleste osv... så gjør det meg rimelig forbannet, at det ikke blir gjort noe slik at landet ikke renner over med voldasmenn....

Noe som mediabildet har fått oss til å forstå... At de lever nesten på diplomati, de får ikke samme straffer for samme ting....

Hadde han som voldtok og knivstakk meg vært nordmann, og sagt at pga ting i barndommen og fordi han ikke forsto at det var galt blitt frikjent? NEPPE!!!

Det ble han som gjorde det mot meg!

Det eneste jeg har i tankene er at HAN ikke skal få drive meg i fra MITT hjemland eller hjemsted som en flyktning fordi jeg daglig møter ham, på butikken, ute på disco, ja rett og slett over alt... er det så veldig behagelig for meg? Samtidig som jeg ser at han VET meget godt hva han gjorde, men brukte flyktningstatus som grunn for å slippe unna straff!

Hvor i helvete skal JEG flykte?

Skal jeg rømme med halen mellom bena... Det er faen ikke meg å gjøre noe slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duogduogdu

Ja, og ca 100% av dem begås av menn.

Så kan du forklare meg følgende:

Hva har ANDRE menn (det store flertall som ikke begår voldtekt) å gjøre med dette?

Lignende:

Hva har ANDRE utlendinger (det store flertall som IKKE begår voldtekt) å gjøre med dette?

Er du utlending selv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksempelet jeg ga var en nokså glimrende illustrasjon på idiotiet i det du skriver.

Slik ser debattene om utlendingsvoldteker der du deltar også ut, når du konsekvent fjerner alle vesentligheter slik at bare selvfølgeligheter står tilbake.

Ja, jeg fjerner dine raseteorier, slik at du står tilbake uten noe som helst.

Som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poengterer bare hvor tåpelig det du skriver er - dessverre.

At enkelte individer fra en "gruppe" (det være seg nordmenn eller pakistanere) er rasister, er da ingen grunn til å mislike hele gruppen.

Har vel heller ALDR sagt at jeg er imot et folkeslag eller hudfarge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje om du hadde følgt bedre med så hadde du allerede fått med deg, at jeg mener det samme som deg.... du bare vrir det om til noe annet!

Jeg er ikke imot innvandring, jeg er IMOT at de som kommer hit kommer hit på feil grunnlag...

Og det gjør de fleste....

Jeg har venner som er innvandrer, nabon er det, vi drikker kaffe diskuterer religion, rasisme og lignende, han har aldri gjort meg noe, ikke vet jeg om han har gjort noe... han er like enig som meg... er han da rasist mot sin egen rase?

Jeg hater like fult ut pedofile nordmenm like mye som pakistanske...

Jeg hater like mye nordmenn som har voldtatt, og knivstukket!

Ikke kom å si noe annet....

Det jeg ikke godtar er at når desse innvandrerene begynner å bruke sin ulykke som unskyldninger for å voldta, drepe, lemleste osv... så gjør det meg rimelig forbannet, at det ikke blir gjort noe slik at landet ikke renner over med voldasmenn....

Noe som mediabildet har fått oss til å forstå... At de lever nesten på diplomati, de får ikke samme straffer for samme ting....

Hadde han som voldtok og knivstakk meg vært nordmann, og sagt at pga ting i barndommen og fordi han ikke forsto at det var galt blitt frikjent? NEPPE!!!

Det ble han som gjorde det mot meg!

Det eneste jeg har i tankene er at HAN ikke skal få drive meg i fra MITT hjemland eller hjemsted som en flyktning fordi jeg daglig møter ham, på butikken, ute på disco, ja rett og slett over alt... er det så veldig behagelig for meg? Samtidig som jeg ser at han VET meget godt hva han gjorde, men brukte flyktningstatus som grunn for å slippe unna straff!

Hvor i helvete skal JEG flykte?

Skal jeg rømme med halen mellom bena... Det er faen ikke meg å gjøre noe slik!

Du skriver: "Det jeg ikke godtar er at når desse innvandrerene begynner å bruke sin ulykke som unskyldninger for å voldta, drepe, lemleste osv... så gjør det meg rimelig forbannet, at det ikke blir gjort noe slik at landet ikke renner over med voldasmenn...."

Ser du noen som forsvarer drapsmenn osv her?

Ikke det?

Drapsmenn og andre krek hører hjemme i fengsel. Hvis de norske myndighetene ikke anbringer dem der, så er det IKKE andre utlendinger sin skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du utlending selv eller?

Isåfall hvilken relevans skulle det ha?

Hva med å se på hva jeg skriver, istedet for å diskutere hvem jeg er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...