Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Naar det kommer til innvandringspolitikken saa er den helt paa trynet. Det er altfor lett aa komme inn i Norge, og er det noen som har problemer med aa faa visum/ statsborgerskap saa er de paa framsiden av alle aviser og ukeblader, aa sutrer for aa faa medlidenhet!

Etter min mening boer en invandrer bli sendt rett tilbake til hvor han kommer fra den dagen han gjoer noe ulovlig her... om det saa va er aa stjele ei brus!

Har alltid forsvart alle utlendinger, diskutert til svetten rant paa deres vegne, men det var foer jeg ble skikkelig kjent med dem.. Sier ikke at du ikke kan finne snille utlendinger, har flere venner som ikke opprinnelig er fra Norge! Mitt problem er vell muslimene.. Samtlige muslimske gutter jeg kjenner og har kjent oppigjennom aara har jeg ikke lenger respekt for. De har ingen respekt for kvinner, lover og regler. Veldig mange unge muslimske gutter er gifte, kona bor paa gutterommet hans, mens han er ute aa fester natten lang aa finner seg smaa naive norske smaarips..

Bor i Amerika naa og du ser ogsaa her borte at de saakalte utlendingene, de morkhuda, er de verste. Det er de som utfoerer det meste av vinnings kriminaliteten her.

*gjesp*

Og hva angår det andre "utlendinger" enn de som utfører de kriminelle handlingene?

For øvrig er det uhyggelig morsomt at du sitter i USA (et samfunn basert på innvandring) og forteller oss hva som er best for de av oss som bor i Norge!

Det er direkte latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg påpeker at du farer med samme propaganda som ble tilbakevist for 60-70 år siden.

Nei, jeg snakker om rykende fersk statistikk. Og rykende ferske nyheter.

Din syklige trang til vrøvle om Hitler,Stalin, Pol-Pot i alle tråder, inkludert dem om kattehold og bunader er derimot gammel og mosegrodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du om at kriminelle dekkes og skjules av familiemedlemmer?

Og når de samme sier at kulturen deres forplikter til å beskytte familien uansett hva vedkommende har gjort?

Og at de ikke vil respektere norsk lov fordi den strider mot deres religion?

Og at de sier at norske kvinner selv er skyldige når de går kledd som horer?

At man har "lov" til å lyve for vantro, fordi det gjorde profeten deres?

Muhammed selv begikk voldtekt mot en kvinne hvis far han nettopp hadde drept.

Igjen - hva raker det alle de andre?

Det er akkurat som å si "hvordan kan du være kristen når nazistene var kristne?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*gjesp*

Og hva angår det andre "utlendinger" enn de som utfører de kriminelle handlingene?

For øvrig er det uhyggelig morsomt at du sitter i USA (et samfunn basert på innvandring) og forteller oss hva som er best for de av oss som bor i Norge!

Det er direkte latterlig!

Ham skriver at han ikke kjenner noen muslimer som....

Det er en personlig erfaring han har som du ikke kan få rokket ved hverken ved gjesping, Hitler-pjatt eller noen av de andre velkjente avsporingstaktikkene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner ovehode fortsatt ikke hva jeg mener...

Du har bestemt deg for at jeg er rasist, selv om du på ingen måte har grunnlag til å sette meg i en slik bås...

Det har ingenting med strengere straff å gjøre,det er jeg for uansett. (2-6 år for en voldtekt som offeret bruker resten av livet til å komme over, de er fri etter to år med store sjanser for å gjøre det igjen.) jeg var selv i retten og hørte på vitneforklaringen hans, jeg hørte selv hvordan han brukte krigen og oppveksten sin i pakistan som unnskyldning for å gjøre det han gjord mot meg... At han ikke visste at dette var ulovlig.... Han visste ikke at knivstikking og voldtekt var ulovlig!?!

Jeg var kvinne, han kunne gjøre slik han ville...

det er ikke første eller siste gang dette kommer til å skje, og selvfølgelig ligger også ansvart hos myndighetene...

Ansvaret ligger hos rettsmyndighetene som ikke idømte ham en strengere straff.

Jeg har, for øvrig, hørt akkurat samme unnskyldning og bortforklaring fra norske menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ham skriver at han ikke kjenner noen muslimer som....

Det er en personlig erfaring han har som du ikke kan få rokket ved hverken ved gjesping, Hitler-pjatt eller noen av de andre velkjente avsporingstaktikkene dine.

Og jeg kjenner en hel haug kristne drittsekker, og en hel haug norske drittsekker, uten at jeg er så hjerneblåst at jeg tror alle kristne eller alle nordmenn er like tåpelig som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at en bestemt type velferdssøkende innvandrere er mer tilbøyelig til å begå voldtekt, så er det et argument i mot denne type innvandring.

(Husk at asylinstituttet er ødelagt av juks og kriminalitet. Over 90% av "asylsøkerne" tilfredstiller ikke kravene til asyl).

Men i en rettstat (av den typen du hele tiden argumenterer imot) så er man ikke skyldig før man er dømt.

Det du forfekter ligner en sharia-stat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg snakker om rykende fersk statistikk. Og rykende ferske nyheter.

Din syklige trang til vrøvle om Hitler,Stalin, Pol-Pot i alle tråder, inkludert dem om kattehold og bunader er derimot gammel og mosegrodd.

Jeg bare påpeker at du tilsynelatende har funnet dine innlegg i deres rabiate skrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Igjen - hva raker det alle de andre?

Det er akkurat som å si "hvordan kan du være kristen når nazistene var kristne?"

Du forsøker å vri fokuset vekk fra fakta at utlendinger er kraftig overrepresentert i voldtektsaker. Hvorfor forsvarer du svina? Hvorfor forsøker du å stryke ut fakta?

Tror du at du lurer noen? I tilfelle hvorfor prøver du å lure oss?

Du har en skjult agenda, jeg liker ikke at noen dekker forbrytere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kjenner en hel haug kristne drittsekker, og en hel haug norske drittsekker, uten at jeg er så hjerneblåst at jeg tror alle kristne eller alle nordmenn er like tåpelig som deg.

Den størte drittsekken du kjenner befinner seg mest sannsynlig på badet, nærmere bestemt speilet.

Ihverfall hvis atferden din i RL er den samme som på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det et problem at menn voldtar, men alle menn voldtar ikke. Alle innvandrere voldtar heller ikke, men de er åpenbart langt mer tilbøyelige til å gjøre det enn hva tilfellet er med nordmenn.

Da er det kanskje på tide å finne ut hvorfor, og hva man kan gjøre for å redusere problemet.

Men du er selvsagt uenig fordi uansett hva man velger å gjøre, så må det rettes mot gruppen som voldtar mest, altså innvandrere, og ikke menn generelt.

Det mener du er diskriminerende.

Da får du spørre deg selv om hvilket av to onder som er verst:

1. La de fortsette å voldta og ødelegge liv.

2. Forsøke å gjøre noe med det, selv om det innebærer tiltak som rettes mot en bestemt gruppe menn.

Du skriver: "Alle innvandrere voldtar heller ikke, men de er åpenbart langt mer tilbøyelige til å gjøre det enn hva tilfellet er med nordmenn.

Da er det kanskje på tide å finne ut hvorfor, og hva man kan gjøre for å redusere problemet."

Men menn er også åpenbart langt mer tilbøyelige til å voldta (og utføre annen voldelig kriminalitet) enn det kvinner er, men av en eller annen grunn mener du ikke vi skal følge OTTARs anbefalinger der?

Det du skriver om innvandrere er jo akkurat det samme som OTTAR (eller noen av de mest ekstreme i OTTAR) mener om menn...

Det er like galt begge deler.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er det noen som har bestritt at enhver voldtektsstatistikk er ille?

Poenget er at det ikke har noe mer med andre utlendinger å gjøre enn det har med deg å gjøre.

Jeg syns vi hadde det ille nok før vi begynte å importere kriminelle og voldtektsmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den størte drittsekken du kjenner befinner seg mest sannsynlig på badet, nærmere bestemt speilet.

Ihverfall hvis atferden din i RL er den samme som på DOL.

Beklager, Morsk, men du har åpenbart ingen argumenter denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forsøker å vri fokuset vekk fra fakta at utlendinger er kraftig overrepresentert i voldtektsaker. Hvorfor forsvarer du svina? Hvorfor forsøker du å stryke ut fakta?

Tror du at du lurer noen? I tilfelle hvorfor prøver du å lure oss?

Du har en skjult agenda, jeg liker ikke at noen dekker forbrytere.

Hvor forsvarer jeg krek?

Tvertimot, din hjernedøde trakassering av alle muslimer gir dem alibi til å påstå at "alle hater oss uansett om vi følger loven eller ei".

Du har, personlig, et meget stort ansvar for utviklingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi hadde det ille nok før vi begynte å importere kriminelle og voldtektsmenn.

Ja, kanskje vi skal lukke fødeavdelingene også?

Så lenge ingen blir født, får vi jo ingen kriminelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, Morsk, men du har åpenbart ingen argumenter denne gangen heller.

Det var et meget godt argument. Du besitter neppe de nødvendige kvalifikasjonene som trengs for å bedømme hvem som er drittsekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naar det kommer til innvandringspolitikken saa er den helt paa trynet. Det er altfor lett aa komme inn i Norge, og er det noen som har problemer med aa faa visum/ statsborgerskap saa er de paa framsiden av alle aviser og ukeblader, aa sutrer for aa faa medlidenhet!

Etter min mening boer en invandrer bli sendt rett tilbake til hvor han kommer fra den dagen han gjoer noe ulovlig her... om det saa va er aa stjele ei brus!

Har alltid forsvart alle utlendinger, diskutert til svetten rant paa deres vegne, men det var foer jeg ble skikkelig kjent med dem.. Sier ikke at du ikke kan finne snille utlendinger, har flere venner som ikke opprinnelig er fra Norge! Mitt problem er vell muslimene.. Samtlige muslimske gutter jeg kjenner og har kjent oppigjennom aara har jeg ikke lenger respekt for. De har ingen respekt for kvinner, lover og regler. Veldig mange unge muslimske gutter er gifte, kona bor paa gutterommet hans, mens han er ute aa fester natten lang aa finner seg smaa naive norske smaarips..

Bor i Amerika naa og du ser ogsaa her borte at de saakalte utlendingene, de morkhuda, er de verste. Det er de som utfoerer det meste av vinnings kriminaliteten her.

"Bor i Amerika naa og du ser ogsaa her borte at de saakalte utlendingene, de morkhuda, er de verste. Det er de som utfoerer det meste av vinnings kriminaliteten her."

Hvem er de såkalte utlendingene i USA? Du må jo være det siden du er fra Norge, eller anser du alle hvite som amerikanere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi vet jo hvorfor det er slik, gjør vi ikke?

Muslimene respekterer ikke norske kvinner, vi er vantro, horer, kler oss utfordrende osv. Kvinner skal dekke seg til, være jomfruer til de gifter seg, bruke sjal.

Hva har det å gjøre med de som ikke bryter loven?

Det er som å argumentere at "mange nordmenn er rasister, så da er alle det".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et meget godt argument. Du besitter neppe de nødvendige kvalifikasjonene som trengs for å bedømme hvem som er drittsekker.

Du har jo utallige ganger lagt ut bilde av ansiktet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...