Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke-Sør-hvertfall

En 13-årig jente fra Sandefjord skal være voldtatt like før helga...

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article172333.ece

Har sakset nedenstående fra artikkelen:

"Hun ble overfalt av en mannsperson, som var mellom 175 og 180 centimeter høy. Han hadde mørkt, kort hår, var litt mørk i huden og er blitt beskrevet som en litt voksen ungdom av jenta." sitat slutt.

...ingen sensasjon, akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Vi må være et av historiens første og eneste folkeslag som rolig sitter på ræva og lar landet oversvømmes av inntrengere som voldtar landets kvinner og barn.

Voldtekt er den mest vanlige form og ydmyke motparten på i krig, og det er neppe uten grunn at det skjer i et slik omfang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange utlendinger som begår overgrep eller misgjerninger for tiden, ihvertfall kommer det frem i media. Svært ofte når vi får høre om noe kriminelt for tiden er det en utlending som står bak. Er det media som er rasister eller er det flere kriminelle blandt utlendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjomsen

Det er så mange utlendinger som begår overgrep eller misgjerninger for tiden, ihvertfall kommer det frem i media. Svært ofte når vi får høre om noe kriminelt for tiden er det en utlending som står bak. Er det media som er rasister eller er det flere kriminelle blandt utlendinger?

I tillegg er vi flere nordmenn i norge enn utlendinger, hvorfor er det da en større prosent utlendinger som begår de alvorligste ugjerninger enn det er av nordmenn enda vi er i flertall?? Har vi i det hele tatt kontroll over bakrunnen til dem som får lov til å bosette seg i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ingen sensasjon. Dessverre. Nær samtlige voldtekter begås av menn.

Det begynner å bli pinlig mange "berikede" voldtekter, sør. To av tre voldtekter begås av ikke-vestlige innvandrere:

http://www.dagsavisen.no/innenriks/apor/2001/09/597652.shtml

Det bør jo strengt tatt være åpenbart for de fleste at vi her har pådratt oss et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=209556

Store politistyrker fra Asker og Bærum politidistrikt jaktet i natt på den utenlandske mannen som brutalt voldtok den 20-årige kvinnen ved Sandvika Storsenter i Bærum.

Har selv blitt voldtatt av slike, jeg kaller dem bare det, jeg er ikke rasist, fordi da er du imot andre menneskers hudfarge...

De er like mye rasister som oss, kaller oss melkehud... er det bedre enn p bli kallt svartinger... ikke når det er negativt ment...

de mener også at vi nordmenn er lettlurte, idioter som lar dem drive på akkurat som de vil....

Nå er ikke jeg naizt heller, men må si at migrid har et point, snart er det ikke noe som heter norge lenger, ikke vet vi hvor mange år det er til vi får en muslim som statsminister....

Vi kan vel snart kalles the islamish mekka....

det aller første de burde få når de kom til norge er en bok om hva som er lov i landet og ikke, at de regler som gjelder for dem hjemme, ikke gjelder i norge, at kvinnene her bestemmer over seg selv, at arrangert ekteskap ble avskaffet på 1800 tallet....

INTIGRER dem for i h.... eller send dem ut....

Jeg har fått nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å bli pinlig mange "berikede" voldtekter, sør. To av tre voldtekter begås av ikke-vestlige innvandrere:

http://www.dagsavisen.no/innenriks/apor/2001/09/597652.shtml

Det bør jo strengt tatt være åpenbart for de fleste at vi her har pådratt oss et problem.

Ja, og ca 100% av dem begås av menn.

Så kan du forklare meg følgende:

Hva har ANDRE menn (det store flertall som ikke begår voldtekt) å gjøre med dette?

Lignende:

Hva har ANDRE utlendinger (det store flertall som IKKE begår voldtekt) å gjøre med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv blitt voldtatt av slike, jeg kaller dem bare det, jeg er ikke rasist, fordi da er du imot andre menneskers hudfarge...

De er like mye rasister som oss, kaller oss melkehud... er det bedre enn p bli kallt svartinger... ikke når det er negativt ment...

de mener også at vi nordmenn er lettlurte, idioter som lar dem drive på akkurat som de vil....

Nå er ikke jeg naizt heller, men må si at migrid har et point, snart er det ikke noe som heter norge lenger, ikke vet vi hvor mange år det er til vi får en muslim som statsminister....

Vi kan vel snart kalles the islamish mekka....

det aller første de burde få når de kom til norge er en bok om hva som er lov i landet og ikke, at de regler som gjelder for dem hjemme, ikke gjelder i norge, at kvinnene her bestemmer over seg selv, at arrangert ekteskap ble avskaffet på 1800 tallet....

INTIGRER dem for i h.... eller send dem ut....

Jeg har fått nok!

Du skriver: "De er like mye rasister som oss,"

Og det rettferdigjør hva da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og ca 100% av dem begås av menn.

Så kan du forklare meg følgende:

Hva har ANDRE menn (det store flertall som ikke begår voldtekt) å gjøre med dette?

Lignende:

Hva har ANDRE utlendinger (det store flertall som IKKE begår voldtekt) å gjøre med dette?

Ditt retoriske knep ville kunne brukes selv om *alle* voldtekter ble gått av nevnte gruppe, og også i en (absurd, tenkt) situasjon der 90% av alle innvandrere ble voldtektsforbrytere. Du ville kunne si nøyaktig det samme.

Ditt innspill er derfor irrelevant, og din "tenking" kan ikke brukes til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ingen sensasjon. Dessverre. Nær samtlige voldtekter begås av menn.

det jeg ikke skjønner med deg sør, er hvordan du kan sitte å forsvare desse menneskene som gjør slike handlinger?

Du forsvarer dem jo...

Du fordømmer dem ikke...

Hva med de som har opplevd noe slikt?

Tenker du i houvedsak på dem i det hele tatt, eller er du lik dem og mener det er deres egen feil?

Har fått det inntrykket at du DIGGER dem...

Samme åssen de er, om de voldtar, dreper, bomber... så forsvarer du dem...

Jeg fatter det bare ikke...

Hva om du heller kunne forsvare de som virkelig trenger det, det finnest ikke så mange av dem i norge... De som virkelig har noe å flykte fra, de kan ikke bare flykte fordi de ikke vil i militære de vil heller til norge å drive kriminell organisert prostitusjon, narkotikaringer, torpedoligaer osv.... Jaja Bring em on. sier nå bare jeg.

Håper samvittigheten din synker når du ser bilder på tvn fra folk som VIRKELIG lider, og tenke på at dette er en som virkelig trenger å komme hit, men desverre så er norskekvoten fyllt opp av voldtteksmenn, terrorister, kriminelle og dagdriverog snyltere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "De er like mye rasister som oss,"

Og det rettferdigjør hva da?

Det kan i alle fall være argument for ikke å fylle landet med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver: "De er like mye rasister som oss,"

Og det rettferdigjør hva da?

Rettferdigjør hva?

Er vel ikke ute etter å rettferdiggjøre noen...

de kaller oss rasister når vi kaller dem svartinger...

Da kan vel vi gjøre akkurat det samme.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan i alle fall være argument for ikke å fylle landet med dem?

Hvis de er "like mye rasister som oss" så burde jo Mistera (som også skriver: "snart er det ikke noe som heter norge lenger") juble...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "De er like mye rasister som oss,"

Og det rettferdigjør hva da?

de ser på deg, meg og alle norske folk, som lettlurte idioter, so gir de alt de trenger og litt til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettferdigjør hva?

Er vel ikke ute etter å rettferdiggjøre noen...

de kaller oss rasister når vi kaller dem svartinger...

Da kan vel vi gjøre akkurat det samme.....

Så hvis "de" stjeler, kan "vi" stjele?

Hvis naboen min ranet en bank, så er det altså OK hvis jeg gjør det samme? Fordi han gjorde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ser på deg, meg og alle norske folk, som lettlurte idioter, so gir de alt de trenger og litt til....

Det er nok kanskje en passende beskrivelse av deg, men ikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er "like mye rasister som oss" så burde jo Mistera (som også skriver: "snart er det ikke noe som heter norge lenger") juble...

Javel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er "like mye rasister som oss" så burde jo Mistera (som også skriver: "snart er det ikke noe som heter norge lenger") juble...

Hvorfor skulle jeg juble?

Fordi de også er rasister...

Kansje du skulle finne ut hva en rasist egentlig er for noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...