Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Du skriver: "Det jeg ikke godtar er at når desse innvandrerene begynner å bruke sin ulykke som unskyldninger for å voldta, drepe, lemleste osv... så gjør det meg rimelig forbannet, at det ikke blir gjort noe slik at landet ikke renner over med voldasmenn...."

Ser du noen som forsvarer drapsmenn osv her?

Ikke det?

Drapsmenn og andre krek hører hjemme i fengsel. Hvis de norske myndighetene ikke anbringer dem der, så er det IKKE andre utlendinger sin skyld!

Så har jeg da heller ikke sagt det!!!

Hvor mange ganger må jeg si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg fjerner dine raseteorier, slik at du står tilbake uten noe som helst.

Som vanlig.

"Raseteoriene" ser desverre for deg ut til å være korrekte.

Et overveldnde stort antall av de mest brutale voldtektene i norge begås av ikke-vestlige, og er åpenbart rasistisk/kulturelt motivert.

Slik er det uansett hvor mye du prøver vri, vrenge, og forsøple debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det "angår" da for faen ikke det store store flertallet av "utlendinger" som selvsagt IKKE begår noen voldtekter.

Men det er nettopp disse som blir svertet av denne drittkastingen, som for øvring minner om noe ekstremister fra OTTAR ville bedrive.

Slutt med Ottarpjattet.

Det første vi må gjøre er å finne ut om vi har et problem.

2 av 3 voldtekter i Norge blir begått av ikke-opprinnelige-nordmenn, og disse utgjør sånn ca 10 % (?) av befolkningen.

Dette er rimelig ekstreme tall, ergo har vi utvilsomt et problem.

Når man står ovenfor et problem, og her et som meget mulig kan bli desto større i årene som kommer, så må man spørre seg selv om hva man kan gjøre for å løse dette problemet.

Og så er det bare å finne en løsning på det.

Jeg har ingen løsning, men jeg ser i hvert fall at den integreringspolitikken vi til nå har ført har hatt svært lite for seg, og at vi derfor må se nye veier.

Du ser ikke engang at vi har et problem, ergo ser du heller ingen grunn til å finne noen løsning, ei heller finne ut hvorfor innvandrere er mer tilbøyelige til å voldta kvinner enn det nordmenn er.

Tallens tale er tross alt meget klar: Innvandrere voldtar mer enn nordmenn.

Spør du meg så bør man finne ut hvorfor dette er tilfelle, hva man kan gjøre for å få ned tallene, og deretter handle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Raseteoriene" ser desverre for deg ut til å være korrekte.

Et overveldnde stort antall av de mest brutale voldtektene i norge begås av ikke-vestlige, og er åpenbart rasistisk/kulturelt motivert.

Slik er det uansett hvor mye du prøver vri, vrenge, og forsøple debatten.

Og siden du kommer fra samme rase som nazistene så er du nazist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med Ottarpjattet.

Det første vi må gjøre er å finne ut om vi har et problem.

2 av 3 voldtekter i Norge blir begått av ikke-opprinnelige-nordmenn, og disse utgjør sånn ca 10 % (?) av befolkningen.

Dette er rimelig ekstreme tall, ergo har vi utvilsomt et problem.

Når man står ovenfor et problem, og her et som meget mulig kan bli desto større i årene som kommer, så må man spørre seg selv om hva man kan gjøre for å løse dette problemet.

Og så er det bare å finne en løsning på det.

Jeg har ingen løsning, men jeg ser i hvert fall at den integreringspolitikken vi til nå har ført har hatt svært lite for seg, og at vi derfor må se nye veier.

Du ser ikke engang at vi har et problem, ergo ser du heller ingen grunn til å finne noen løsning, ei heller finne ut hvorfor innvandrere er mer tilbøyelige til å voldta kvinner enn det nordmenn er.

Tallens tale er tross alt meget klar: Innvandrere voldtar mer enn nordmenn.

Spør du meg så bør man finne ut hvorfor dette er tilfelle, hva man kan gjøre for å få ned tallene, og deretter handle.

Du skriver: "Tallens tale er tross alt meget klar: Innvandrere voldtar mer enn nordmenn."

Ja, ingen bestrider det, akkurat som ingen bestrider at menn voldtar mer enn kvinner, men ettersom du er mann så anser du tydeligvis ikke det som noe problem....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest duogduogdu

Isåfall hvilken relevans skulle det ha?

Hva med å se på hva jeg skriver, istedet for å diskutere hvem jeg er?

Jeg ser hva du skriver og er enig med deg! Bare lurte jeg.. Må da få lov til å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg poengterer bare hvor tåpelig det du skriver er - dessverre.

At enkelte individer fra en "gruppe" (det være seg nordmenn eller pakistanere) er rasister, er da ingen grunn til å mislike hele gruppen.

Det Mistera skriver er en ganske utbredt oppfatning blant folk flest. Mange oppfatter fremmedkulturelle som generelt storforlangende, utakknemlige og lite villige til å tilpasse seg våre regler og normer. Jfr. trygdesvindel, skattesvindel, smuglig etc. Husk at 9 av 10 innvandrerbutikker drives på kriminell basis.

Dette gjelder ikke alle grupper, men noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har jeg da heller ikke sagt det!!!

Hvor mange ganger må jeg si det?

Du generaliserer over grupper som "innvandrere" og "utlendinger", som om én utlending har noe som helst ansvar for at en helt annen utlending har ranet en bank.

Du rakker ned på "innvandrere", som om de har noen kollektiv skyld for at andre begår voldtekt, osv.

Det du derimot kunne gjøre var å "rakke ned på" (og forlange langt strengere fengselstraffer for) de INDIVIDENE som voldtar, dreper, osv.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du generaliserer over grupper som "innvandrere" og "utlendinger", som om én utlending har noe som helst ansvar for at en helt annen utlending har ranet en bank.

Du rakker ned på "innvandrere", som om de har noen kollektiv skyld for at andre begår voldtekt, osv.

Det du derimot kunne gjøre var å "rakke ned på" (og forlange langt strengere fengselstraffer for) de INDIVIDENE som voldtar, dreper, osv.

Med vennlig hilsen

Hvis det er slik at en bestemt type velferdssøkende innvandrere er mer tilbøyelig til å begå voldtekt, så er det et argument i mot denne type innvandring.

(Husk at asylinstituttet er ødelagt av juks og kriminalitet. Over 90% av "asylsøkerne" tilfredstiller ikke kravene til asyl).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert og melde deg frivillig på historisk institutt for og skrive om litt i historiebøkene ?

F.eks slik det står nå: "Under erobringen av Berlin i 1945 ble anslagsvis 100 000 tyske kvinner voldtatt av russiske soldater."

Kan bli til: "Under erobringen av Berlin i 1945 ble anslagsvis 100 000 kvinner voldtatt av menn."

Fint, ikke sant ?

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Det jeg ikke godtar er at når desse innvandrerene begynner å bruke sin ulykke som unskyldninger for å voldta, drepe, lemleste osv... så gjør det meg rimelig forbannet, at det ikke blir gjort noe slik at landet ikke renner over med voldasmenn...."

Ser du noen som forsvarer drapsmenn osv her?

Ikke det?

Drapsmenn og andre krek hører hjemme i fengsel. Hvis de norske myndighetene ikke anbringer dem der, så er det IKKE andre utlendinger sin skyld!

Hva syns du om at kriminelle dekkes og skjules av familiemedlemmer?

Og når de samme sier at kulturen deres forplikter til å beskytte familien uansett hva vedkommende har gjort?

Og at de ikke vil respektere norsk lov fordi den strider mot deres religion?

Og at de sier at norske kvinner selv er skyldige når de går kledd som horer?

At man har "lov" til å lyve for vantro, fordi det gjorde profeten deres?

Muhammed selv begikk voldtekt mot en kvinne hvis far han nettopp hadde drept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Tallens tale er tross alt meget klar: Innvandrere voldtar mer enn nordmenn."

Ja, ingen bestrider det, akkurat som ingen bestrider at menn voldtar mer enn kvinner, men ettersom du er mann så anser du tydeligvis ikke det som noe problem....

Med vennlig hilsen

Selvsagt er det et problem at menn voldtar, men alle menn voldtar ikke. Alle innvandrere voldtar heller ikke, men de er åpenbart langt mer tilbøyelige til å gjøre det enn hva tilfellet er med nordmenn.

Da er det kanskje på tide å finne ut hvorfor, og hva man kan gjøre for å redusere problemet.

Men du er selvsagt uenig fordi uansett hva man velger å gjøre, så må det rettes mot gruppen som voldtar mest, altså innvandrere, og ikke menn generelt.

Det mener du er diskriminerende.

Da får du spørre deg selv om hvilket av to onder som er verst:

1. La de fortsette å voldta og ødelegge liv.

2. Forsøke å gjøre noe med det, selv om det innebærer tiltak som rettes mot en bestemt gruppe menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ikke så ille dette?

Du skriver: "Tallens tale er tross alt meget klar: Innvandrere voldtar mer enn nordmenn."

Ja, ingen bestrider det, akkurat som ingen bestrider at menn voldtar mer enn kvinner, men ettersom du er mann så anser du tydeligvis ikke det som noe problem....

Med vennlig hilsen

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/?archiveSection=2&archiveItem=140081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det et problem at menn voldtar, men alle menn voldtar ikke. Alle innvandrere voldtar heller ikke, men de er åpenbart langt mer tilbøyelige til å gjøre det enn hva tilfellet er med nordmenn.

Da er det kanskje på tide å finne ut hvorfor, og hva man kan gjøre for å redusere problemet.

Men du er selvsagt uenig fordi uansett hva man velger å gjøre, så må det rettes mot gruppen som voldtar mest, altså innvandrere, og ikke menn generelt.

Det mener du er diskriminerende.

Da får du spørre deg selv om hvilket av to onder som er verst:

1. La de fortsette å voldta og ødelegge liv.

2. Forsøke å gjøre noe med det, selv om det innebærer tiltak som rettes mot en bestemt gruppe menn.

Men vi vet jo hvorfor det er slik, gjør vi ikke?

Muslimene respekterer ikke norske kvinner, vi er vantro, horer, kler oss utfordrende osv. Kvinner skal dekke seg til, være jomfruer til de gifter seg, bruke sjal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre

Naar det kommer til innvandringspolitikken saa er den helt paa trynet. Det er altfor lett aa komme inn i Norge, og er det noen som har problemer med aa faa visum/ statsborgerskap saa er de paa framsiden av alle aviser og ukeblader, aa sutrer for aa faa medlidenhet!

Etter min mening boer en invandrer bli sendt rett tilbake til hvor han kommer fra den dagen han gjoer noe ulovlig her... om det saa va er aa stjele ei brus!

Har alltid forsvart alle utlendinger, diskutert til svetten rant paa deres vegne, men det var foer jeg ble skikkelig kjent med dem.. Sier ikke at du ikke kan finne snille utlendinger, har flere venner som ikke opprinnelig er fra Norge! Mitt problem er vell muslimene.. Samtlige muslimske gutter jeg kjenner og har kjent oppigjennom aara har jeg ikke lenger respekt for. De har ingen respekt for kvinner, lover og regler. Veldig mange unge muslimske gutter er gifte, kona bor paa gutterommet hans, mens han er ute aa fester natten lang aa finner seg smaa naive norske smaarips..

Bor i Amerika naa og du ser ogsaa her borte at de saakalte utlendingene, de morkhuda, er de verste. Det er de som utfoerer det meste av vinnings kriminaliteten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi vet jo hvorfor det er slik, gjør vi ikke?

Muslimene respekterer ikke norske kvinner, vi er vantro, horer, kler oss utfordrende osv. Kvinner skal dekke seg til, være jomfruer til de gifter seg, bruke sjal.

Mulig, artiklene som er lagt ut sier lite om religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du generaliserer over grupper som "innvandrere" og "utlendinger", som om én utlending har noe som helst ansvar for at en helt annen utlending har ranet en bank.

Du rakker ned på "innvandrere", som om de har noen kollektiv skyld for at andre begår voldtekt, osv.

Det du derimot kunne gjøre var å "rakke ned på" (og forlange langt strengere fengselstraffer for) de INDIVIDENE som voldtar, dreper, osv.

Med vennlig hilsen

Du skjønner ovehode fortsatt ikke hva jeg mener...

Du har bestemt deg for at jeg er rasist, selv om du på ingen måte har grunnlag til å sette meg i en slik bås...

Det har ingenting med strengere straff å gjøre,det er jeg for uansett. (2-6 år for en voldtekt som offeret bruker resten av livet til å komme over, de er fri etter to år med store sjanser for å gjøre det igjen.) jeg var selv i retten og hørte på vitneforklaringen hans, jeg hørte selv hvordan han brukte krigen og oppveksten sin i pakistan som unnskyldning for å gjøre det han gjord mot meg... At han ikke visste at dette var ulovlig.... Han visste ikke at knivstikking og voldtekt var ulovlig!?!

Jeg var kvinne, han kunne gjøre slik han ville...

det er ikke første eller siste gang dette kommer til å skje, og selvfølgelig ligger også ansvart hos myndighetene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hva du skriver og er enig med deg! Bare lurte jeg.. Må da få lov til å spørre.

Hei,

Joda, det er lov å spørre!

Nei, jeg er både født og oppvokst i Norge. Men har bodd rundt omkring i verden, og ser jo at mennesker ikke er så forskjellige fra ett land til et annet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...