Gå til innhold

Signalement av voldtekstmann


Gjest Ikke-Sør-hvertfall

Anbefalte innlegg

Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor vi ALDRI lærer....

Man skal ikke diskuter innvandring med Sør...

Er du litt negativ, som å si at mullha burde sendest ut av landet, ja da er Sør der igjen og beskylder deg for å være rasist...Eller at du liker bløtkake istedenfor sjokoladekake... ja da er du jammen rasist da også....

Begynner å bli mektig lei jeg av denne dissingen og ropingen om at DET (Sør) VET hva du mener...At det du mener mener ikke du for det mener ikke jeg!... dvs gjort seg opp en mening om at du er rasist... om du er det eller ikke er ikke så nøye! Du bare ER det!

Skal ikke la dette mennesket slenge mere dritt til meg...

Synts faktisk jeg har all grunn til å være imot deler av innvandringen som foregår i norge... uten å bli kallt rasist for det... Men Sør vil jo ha alle voldsmennene hit... så da får det heller bare få viljen sin, så håper jeg at han får oppleve det jeg har gjort, og si sin mening om det etterpå!

Først skriver du: "At det du mener mener ikke du for det mener ikke jeg!"

så skriver du: "Men Sør vil jo ha alle voldsmennene hit..."

Klarer du å motsi deg selv flere ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 255
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    89

  • Mistera

    29

  • Grip

    25

  • petter smart

    24

Mest aktive i denne tråden

Gjest Fremmed fugl

Egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor vi ALDRI lærer....

Man skal ikke diskuter innvandring med Sør...

Er du litt negativ, som å si at mullha burde sendest ut av landet, ja da er Sør der igjen og beskylder deg for å være rasist...Eller at du liker bløtkake istedenfor sjokoladekake... ja da er du jammen rasist da også....

Begynner å bli mektig lei jeg av denne dissingen og ropingen om at DET (Sør) VET hva du mener...At det du mener mener ikke du for det mener ikke jeg!... dvs gjort seg opp en mening om at du er rasist... om du er det eller ikke er ikke så nøye! Du bare ER det!

Skal ikke la dette mennesket slenge mere dritt til meg...

Synts faktisk jeg har all grunn til å være imot deler av innvandringen som foregår i norge... uten å bli kallt rasist for det... Men Sør vil jo ha alle voldsmennene hit... så da får det heller bare få viljen sin, så håper jeg at han får oppleve det jeg har gjort, og si sin mening om det etterpå!

Hei:-)

Jeg er enig med deg og forstår eg veldig godt. Jeg er selv ingen rasist, men stiller store spørsmål ved innvandringspolitikken i Norge. Hvorfor får asylsøkere 'fritt leide' når de kommer hit? Hvorfor ikke internere dem inntil deres identitet er sjekket, og man vet hvem de 'virkelig' er?

Å diskutere slike ting her er en umulighet, for da er du rasist og det som verre er. Så gjør som de fleste andre. La Sør ha DOL for seg selv. Det er bare noen få som gidder å 'diskutere' slike ting med han her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg er enig med deg og forstår eg veldig godt. Jeg er selv ingen rasist, men stiller store spørsmål ved innvandringspolitikken i Norge. Hvorfor får asylsøkere 'fritt leide' når de kommer hit? Hvorfor ikke internere dem inntil deres identitet er sjekket, og man vet hvem de 'virkelig' er?

Å diskutere slike ting her er en umulighet, for da er du rasist og det som verre er. Så gjør som de fleste andre. La Sør ha DOL for seg selv. Det er bare noen få som gidder å 'diskutere' slike ting med han her.

Nei, hvorfor skal vi fengsle mennesker som ikke er dømt skyldige i noe som helst?

Det er noe som heter "uskyldig til det motsatte er bevist", og det gjelder heldigvis både deg og andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fremmed fugl

Nei, hvorfor skal vi fengsle mennesker som ikke er dømt skyldige i noe som helst?

Det er noe som heter "uskyldig til det motsatte er bevist", og det gjelder heldigvis både deg og andre.

Du er den eneste som snakker om fengsel! Jeg snakker om internering. Dvs at de er fri til å gå innenfor et stort område, slik vi har det i millitærleirene våre.

Jeg foretrekker dette de 3-4 månedene UDI trenger for å sjekke dem, fremfor at de går fritt og dreper, voldtar og utnytter uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den eneste som snakker om fengsel! Jeg snakker om internering. Dvs at de er fri til å gå innenfor et stort område, slik vi har det i millitærleirene våre.

Jeg foretrekker dette de 3-4 månedene UDI trenger for å sjekke dem, fremfor at de går fritt og dreper, voldtar og utnytter uskyldige mennesker.

Men de fleste går ikke rundt og dreper, mer enn de fleste menn går rundt og voldtar.

Det er kun de som er for ekstreme for OTTAR som mener at "menn bør interneres for å unngå at de voldtar", akkurat som det er ekstremt å internere/fengsle andre uskyldige mennesker.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du så hva det stod i sitatet. Har du alliert deg med denne Sør?

Har du lest mine tildels lange krangler med sør? Jeg har ikke alliert meg med sør og kommer aldri til å gjøre det.

Men det blir for dumt å trekke fram en voldtektssak der den mistenkte var svart og generalisere på et så tynt grunnlag. Ser en derimot på statistikken kan en si noe om trender og hvor problemene ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest soldier

Har du lest mine tildels lange krangler med sør? Jeg har ikke alliert meg med sør og kommer aldri til å gjøre det.

Men det blir for dumt å trekke fram en voldtektssak der den mistenkte var svart og generalisere på et så tynt grunnlag. Ser en derimot på statistikken kan en si noe om trender og hvor problemene ligger.

Det er ikke generalisering å konstatere at signalmentet på en voldtektsforbryter ikke innbærer noen stor overraskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke generalisering å konstatere at signalmentet på en voldtektsforbryter ikke innbærer noen stor overraskelse.

De fleste voldtektspersoner er menn og de fleste av disse er hvite (etniske nordmenn). Av det kan en si at den forventede mistenkte burde være en hvit mann. Når denne ikke er det, men en svart mann bør dette komme som mer overraskende.

Det som er interessant er hvor mange med innvandrer bakgrunn som voldtar eller begår annen kriminalitet sett i forholdet til antallet. Det er fortsatt hvite nordmenn som står for mesteparten av kriminaliten i Norge, men i forhold til antallet ligger en den innvandrergrupper foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste voldtektspersoner er menn og de fleste av disse er hvite (etniske nordmenn). Av det kan en si at den forventede mistenkte burde være en hvit mann. Når denne ikke er det, men en svart mann bør dette komme som mer overraskende.

Det som er interessant er hvor mange med innvandrer bakgrunn som voldtar eller begår annen kriminalitet sett i forholdet til antallet. Det er fortsatt hvite nordmenn som står for mesteparten av kriminaliten i Norge, men i forhold til antallet ligger en den innvandrergrupper foran.

To av tre voldtekter begås av menn med innvandrerbakgrunn.

Dette skal det være en statistikk på ett eller annet sted i denn tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de fleste går ikke rundt og dreper, mer enn de fleste menn går rundt og voldtar.

Det er kun de som er for ekstreme for OTTAR som mener at "menn bør interneres for å unngå at de voldtar", akkurat som det er ekstremt å internere/fengsle andre uskyldige mennesker.

Med vennlig hilsen

Det er kun de ekstreme som deg som godtar at folk som kommer her kriminelt, uten ID, skal få lov til å vandre fritt omkring og drive med kriminelle handlinger!

En slik politikk som du forsvarer har kostet uskyldige menneskeliv og har ødelagt mange mennesker psykisk. Du setter hensynet til en ulovlig innvandrer foran dem som er i Norge lovlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de fleste går ikke rundt og dreper, mer enn de fleste menn går rundt og voldtar.

Det er kun de som er for ekstreme for OTTAR som mener at "menn bør interneres for å unngå at de voldtar", akkurat som det er ekstremt å internere/fengsle andre uskyldige mennesker.

Med vennlig hilsen

Det er et faktum at svært mange som kommer til Norge ikke sier sannheten om hvem de er. Mange kommer kun for å utføre kriminelle handlinger før de blir kastet ut. Såkalte grunnløse asylsøkere kommer i hopetall. I tillegg vet vi at mange sliter med psykiske problemer. De får heller ingen norsk opplæring eller annen oppfølging før søknaden om opphold er behandlet.

Da er internering, som ikke er fengsel, og det er kun snakk om en kortere periode, et nødvendig onde for å skjerme alle andre som bor i Norge. Og er de ikke villige til dette, noe som er rart med tanke på hva de flykter fra, så trenger de ikke komme hit, evt reise rett tilbake. Ingen tvinger dem til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kun de ekstreme som deg som godtar at folk som kommer her kriminelt, uten ID, skal få lov til å vandre fritt omkring og drive med kriminelle handlinger!

En slik politikk som du forsvarer har kostet uskyldige menneskeliv og har ødelagt mange mennesker psykisk. Du setter hensynet til en ulovlig innvandrer foran dem som er i Norge lovlig!

Nei, det er hensyn til at man ikke skal fengsle uskyldige mennesker, og ikke fengsle mennesker før de er dømt i en rettssal. Og det gjelder også for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og ca 100% av dem begås av menn.

Så kan du forklare meg følgende:

Hva har ANDRE menn (det store flertall som ikke begår voldtekt) å gjøre med dette?

Lignende:

Hva har ANDRE utlendinger (det store flertall som IKKE begår voldtekt) å gjøre med dette?

Dersom man anser voldtekt som et problem, for hvilket kjønn bør en satse mest på forebygging? Har det noen hensikt å satse like mye på kvinner som på menn?

Ingen sier at en skal straffe mennesker kun fordi de tilhører en bestemt gruppe, men en må kunne sette inn ekstra ressurser der de gjør mest nytte. Og når en gruppe er sterkt overrepresentert innen visse typer kriminalitet må en innse at en har et problem og sette inn innsatsen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et faktum at svært mange som kommer til Norge ikke sier sannheten om hvem de er. Mange kommer kun for å utføre kriminelle handlinger før de blir kastet ut. Såkalte grunnløse asylsøkere kommer i hopetall. I tillegg vet vi at mange sliter med psykiske problemer. De får heller ingen norsk opplæring eller annen oppfølging før søknaden om opphold er behandlet.

Da er internering, som ikke er fengsel, og det er kun snakk om en kortere periode, et nødvendig onde for å skjerme alle andre som bor i Norge. Og er de ikke villige til dette, noe som er rart med tanke på hva de flykter fra, så trenger de ikke komme hit, evt reise rett tilbake. Ingen tvinger dem til noe som helst.

Hvis de flykter fra et fengsel, så er det enda større grunn til IKKE å sette dem i et nytt fengsel når de kommer til Norge.

At "mange" (eller "flertallet") har uredelige hensikter berettiger IKKE at vi fengsler alle, altså inklusive uskyldige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man anser voldtekt som et problem, for hvilket kjønn bør en satse mest på forebygging? Har det noen hensikt å satse like mye på kvinner som på menn?

Ingen sier at en skal straffe mennesker kun fordi de tilhører en bestemt gruppe, men en må kunne sette inn ekstra ressurser der de gjør mest nytte. Og når en gruppe er sterkt overrepresentert innen visse typer kriminalitet må en innse at en har et problem og sette inn innsatsen her.

Og konkret, HVORDAN skal disse ressursene "settes inn"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er hensyn til at man ikke skal fengsle uskyldige mennesker, og ikke fengsle mennesker før de er dømt i en rettssal. Og det gjelder også for deg.

Dem som kommer her uten ID er IKKE uskyldige mennesker. De har allerede begått en kriminell handling. Da er det all grunn til å internere dem inntil man vet hvem de er.

Men selvsagt, Sør. Du mener at hensynet til de som kommer her, lovlig eller ulovlig, går foran hensynet til dem som er bosatt lovlig i Norge. Det forteller alt om deg. Du er ekstrem, langt mer ekstrem enn de du snakker så mye om i Ottar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er hensyn til at man ikke skal fengsle uskyldige mennesker, og ikke fengsle mennesker før de er dømt i en rettssal. Og det gjelder også for deg.

Når skal du få prentet inn i hodet ditt at det kreves pass og visum for disse folka for å entre kongeriket Norge ?

Har man ikke disse dokument har man i følge loven ikke noe på gater og torg å gjøre.

Det trengs det ingen domsavsigelse på, for slik er regelverket.

Er dette enkle, så forbasket vanskelig for deg å fatte ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at verken du eller jeg hadde akseptert at vi ikke skulle få "gå fritt omkring" (eller andre restriksjoner/pålegg) som var begrunnet med at "noen andre menn (som vi aldri har møtt) har begått voldtekt/mord".

Hvis "noe" skal gjøres med kriminalitet, så må det gjøres enten mot "alle" ("alle 6. klassinger sendes på kurs") eller mot individer basert på handlinger de har utført ("alle som har mobbet noen andre på skolen blir sendt på kurs").

Det som åpenbart ikke er akseptabelt er "de som har mørk hudfarge" eller "de som har foreldre som er født i Pakistan" skal på kurs, og det antar jeg at du er enig i.

Med vennlig hilsen

Hva er poenget med å sende alle 6-klassinger på kurs, når det tross alt er hovedsaklig menn som voldtar? Er det ikke da mer logisk å kun sende guttene på akkurat dette kurset? På samme måte som en bør sette inn mer ressurser på innvandrere da de voldtar oftere enn etniske nordmenn.

Det som er akseptabelt er at menn fra grupper som er overrepresentert mhp voldtekt må ta kurs, selv om ikke alle må ta det. På lik linje med at kun innvandrere må ta norsk kurs, ikke nordmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...