Gå til innhold

Å kutte av hende er greit, så lenge det er hjemlet i koranen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

70

• Ulv I Faarikaal

58

• Mistera

23

• Grip

17

Mest aktive i denne tråden

Nei, det gjør de ikke. De fleste rasistiske angrep kommer selvsagt ikke i avisen.

For en gangs akyld har du rett. Den omfattene trakkasering som daglig skjer på gater og torg i Oslo av kvinner som får slengt "hore" etter seg pga. sitt norske opphav blir så og si aldri nevnt.

Likeså de mange rasistisk motiverte barneran, hvor 80% av forøverne er innvandrere og 80% av ofrene etnisk norske.

Vi bør alle ta et krafttak for å få mer av denne hverdagsrasismen opp til overflaten.

Er du muslim, Sør ?

Nei, jeg er ateist. Jeg tror verken på kristendom eller islam, og ville vært glad til hvis ingen andre gjorde det heller.

Men en del av våre "norske verdier" er faktisk religionsfrihet, og den gjelder selvsagt for alle, og er begrenset av straffeloven.

Videre, man bekjemper ikke islam, kristendommen eller noe annet ved å spre åpenbar løgn om den.

Ironisk nok er det UiF, Grip osv som faktisk gjør at islam får støtte, fordi alle kan se at det de driver med er trakassering og løgn.

For en gangs akyld har du rett. Den omfattene trakkasering som daglig skjer på gater og torg i Oslo av kvinner som får slengt "hore" etter seg pga. sitt norske opphav blir så og si aldri nevnt.

Likeså de mange rasistisk motiverte barneran, hvor 80% av forøverne er innvandrere og 80% av ofrene etnisk norske.

Vi bør alle ta et krafttak for å få mer av denne hverdagsrasismen opp til overflaten.

Du skriver: "og 80% av ofrene etnisk norske."

Igjen skyter du deg selv!

At 80% av ofrene er "etnisk norske" (i et land hvor ca 80% av befolkningen er etnisk norsk) nærmest beviser jo at det IKKE er rasisme, men finansielt.

Du skriver: "En rasist er en person som HATER mørkhudede pga deres hudfarge, altså som ikke tåler adoptivbarn, innvandrere med mørk hud, om de er afganere, pakistanere, svensker, dansker e.l"

Nei, Mistera, det er bare ett eksempel på en rasist.

Her er hva Caplex skriver om rasisme:

"rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv"

Så du ta feil. Igjen.

Åssen grunnlag har du da til å kalle meg rasist?

Du ER ganske selvmotsigende....

Jeg ser ikke på meg selv som høytstående i forhold til muslimer, ikke er jeg lavtstående heller...

Jeg har min fulle rett til å kunne kritisere andres religion, jeg kritiserer da kristendommen, islam og andre religioner slik jeg vil!

Skal jeg liksom hate min mormor fordi hun er kristen?

Jeg hater heller ikke nabon har er muslim!

Det er en plass du kansje kan kalle meg rasist, da jeg ser på meg selv som høytstående, laaaaangt over desse gruppene; Terrorister, voldtektsforbrytere, lemlestere, konemishandlere (Svart som hvit) barnemordere, folk som dreper for sin egen religion, og jeg kan nevne i fleng... Det er bare det at alle desse kommer i fra alle samfunnslag og religioner... Noen er mer ekstreme enn andre

Nei, jeg er ateist. Jeg tror verken på kristendom eller islam, og ville vært glad til hvis ingen andre gjorde det heller.

Men en del av våre "norske verdier" er faktisk religionsfrihet, og den gjelder selvsagt for alle, og er begrenset av straffeloven.

Videre, man bekjemper ikke islam, kristendommen eller noe annet ved å spre åpenbar løgn om den.

Ironisk nok er det UiF, Grip osv som faktisk gjør at islam får støtte, fordi alle kan se at det de driver med er trakassering og løgn.

Ok, noe positivt altså da!

Annonse

Du skriver: "og 80% av ofrene etnisk norske."

Igjen skyter du deg selv!

At 80% av ofrene er "etnisk norske" (i et land hvor ca 80% av befolkningen er etnisk norsk) nærmest beviser jo at det IKKE er rasisme, men finansielt.

Er du så toskete som du prøver gi inntrykk av her ?

Hva så?

Det var ikke Hitler personlig som drepte 1 million homofile, men en rekke (kristne) nazister.

Nei men de hadde jo da ingen valg!

Da kan man jo si det samme om Saddam, han er uskyldig det var ikke han som drepte 100000 av uskyldige irakere, han gav bare ordren!

Ulv I Faarikaal

Åssen grunnlag har du da til å kalle meg rasist?

Du ER ganske selvmotsigende....

Jeg ser ikke på meg selv som høytstående i forhold til muslimer, ikke er jeg lavtstående heller...

Jeg har min fulle rett til å kunne kritisere andres religion, jeg kritiserer da kristendommen, islam og andre religioner slik jeg vil!

Skal jeg liksom hate min mormor fordi hun er kristen?

Jeg hater heller ikke nabon har er muslim!

Det er en plass du kansje kan kalle meg rasist, da jeg ser på meg selv som høytstående, laaaaangt over desse gruppene; Terrorister, voldtektsforbrytere, lemlestere, konemishandlere (Svart som hvit) barnemordere, folk som dreper for sin egen religion, og jeg kan nevne i fleng... Det er bare det at alle desse kommer i fra alle samfunnslag og religioner... Noen er mer ekstreme enn andre

Jeg syns dette var svært fornuftig, men dessverre har du en kverulant til meningsmotstander. Han kommer nå til å ilegge deg meninger du ikke har for så å argumentere mot sine egne oppdiktede "motmeninger". Deretter kommer løgnene, anklagene og til slutt kallenavnene og de "fantasifulle" sammenligningene.

Jeg syns dette var svært fornuftig, men dessverre har du en kverulant til meningsmotstander. Han kommer nå til å ilegge deg meninger du ikke har for så å argumentere mot sine egne oppdiktede "motmeninger". Deretter kommer løgnene, anklagene og til slutt kallenavnene og de "fantasifulle" sammenligningene.

Vet det:)

Men idag trenger jeg selv å få ut litt eder å galle... Så BRING IT ON!!!

*flirer ONDSKAPSFULLT*

Annonse

Ulv I Faarikaal

Vet det:)

Men idag trenger jeg selv å få ut litt eder å galle... Så BRING IT ON!!!

*flirer ONDSKAPSFULLT*

Fin holdning. Den eneste som holder her. Slik kan det bli mye fin dialog. Nytter ikke å være hårsår.

:)

Nei men de hadde jo da ingen valg!

Da kan man jo si det samme om Saddam, han er uskyldig det var ikke han som drepte 100000 av uskyldige irakere, han gav bare ordren!

Ja, og derfor fordømmer alle Saddam og Hitler.

Men diskusjonen her gikk ikke på den kristne Hitler eller ateisten Saddam, men et det ble motbevist at muslimene skulle ha drept spesielt mange.

Ja, og derfor fordømmer alle Saddam og Hitler.

Men diskusjonen her gikk ikke på den kristne Hitler eller ateisten Saddam, men et det ble motbevist at muslimene skulle ha drept spesielt mange.

Har de bare hoppet ned og drept seg selv da?

Er det VI som har drept dem?

Hvorfor skal jeg holdes ansvarlig for noe som skjedde 35 år før jeg ble født?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...