Gå til innhold

Å kutte av hende er greit, så lenge det er hjemlet i koranen

Anbefalte innlegg

Hør, hør! Det glemte jeg: spydige kommentarer om din intelligens.

Dèt å nå!

Jeg vet at jeg iallfall er smartere en Sør!

Han minner meg litt om en i klassen min, som stadig kommer med påstander om forskjellig ting som ikke holder mål eller verifisering...

Som til stadighet må tile sarkastiske og spydige kommentarer fra Lærerene

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

70

• Ulv I Faarikaal

58

• Mistera

23

• Grip

17

Mest aktive i denne tråden

Har de bare hoppet ned og drept seg selv da?

Er det VI som har drept dem?

Hvorfor skal jeg holdes ansvarlig for noe som skjedde 35 år før jeg ble født?

Du skriver: "Hvorfor skal jeg holdes ansvarlig for noe som skjedde 35 år før jeg ble født?"

Hvorfor skal én muslim holdes ansvarlig for noe en annen har gjort?

Ulv I Faarikaal

Har de bare hoppet ned og drept seg selv da?

Er det VI som har drept dem?

Hvorfor skal jeg holdes ansvarlig for noe som skjedde 35 år før jeg ble født?

Det kalles arvesynd.

Prøv å påstå at dagens muslimer er ansvarlig for hva deres forfedre gjorde, eller hva deres trosfeller gjør i dag.

Prøv å påstå at hele Norge IKKE er ansvarlig for rasistdrapet på Holmlia.

Det slår aldri feil.

Eller si noe positivt om jøder, det hater han.

Du skriver: "Hvorfor skal jeg holdes ansvarlig for noe som skjedde 35 år før jeg ble født?"

Nå er du ute å kjører!!!

Ikke er jeg kristen, jeg HATER kristendommen like mye som jeg hater islam...

Ikke har jeg noengang gjort noe mot en muslim, men det har faktisk DE gjort mot meg!

du sa engang at "skal jeg hate alle søramerakanere, fordi det var de som holdt en pistol mot meg og truet med å drepe meg?"

Skal jeg da også hate alle narkomane, for jeg har og blitt truet med pistol...

Men de var marrokanere da.... (hiver på litt bensin)

Nei så klart ikke, jeg hater da heller ikke alle muslimer...

HVOR MANGE GANGER MÅ JEG SI DET TIL DEG?????

Du minner meg litt om stefaren min å du... Evig kverulant med kun øyne for sine egne meninger, uten respekt for andre enn seg selv, en uintligent døgenikt, som ikke har gjort noe fornuftigt ut av seg!!!!

Ulv I Faarikaal

Er hele Norge ansvarlig for rasistdrapet på Holmlia?

Ja, de kriminelle utsetter usyldige ofre for kriminelle handlinger.

Slutt og ro deg vekk fra det vi snakker om her: Den omfattende rasisme etnisk norske i dag utsettes for i sitt eget fødeland, både i form av verbal og fysisk vold, fra inntrengere som aldri burde vært sluppet inn.

Annonse

Slutt og ro deg vekk fra det vi snakker om her: Den omfattende rasisme etnisk norske i dag utsettes for i sitt eget fødeland, både i form av verbal og fysisk vold, fra inntrengere som aldri burde vært sluppet inn.

Du har jo akkurat bevist det motsatte.

Det kalles arvesynd.

Prøv å påstå at dagens muslimer er ansvarlig for hva deres forfedre gjorde, eller hva deres trosfeller gjør i dag.

Prøv å påstå at hele Norge IKKE er ansvarlig for rasistdrapet på Holmlia.

Det slår aldri feil.

Eller si noe positivt om jøder, det hater han.

*har da litt jøde i meg* Weeee nå er jeg redd!!!

Er hele Norge ansvarlig for rasistdrapet på Holmlia?

Du skriver: "Er hele Norge ansvarlig for rasistdrapet på Holmlia?"

Nei, og det er det heller ingen som har påstått.

Du, derimot, er personlig ansvarlig for å nøre opp under de samme holdningene som fikk nynazistene til å myrde en 15 åring.

Du har jo akkurat bevist det motsatte.

Ja, for en som droppet ut av kunnskap om matematikk i 4de klasse, og fra logistikk alt som 4-åring kan det sikkert se slik ut.

Hvorfor denne syklige trang til å feie alvorlige problem under teppet ?

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "Er hele Norge ansvarlig for rasistdrapet på Holmlia?"

Nei, og det er det heller ingen som har påstått.

Du, derimot, er personlig ansvarlig for å nøre opp under de samme holdningene som fikk nynazistene til å myrde en 15 åring.

Det hjelper ikke en gang å si at jeg skulle vært med og flådd dem levende om jeg kunne?

Ikke særlig god behandling for pysjiatriske pasienter dah.

Jeg tar gjerne på meg alle drap begått av alle andre psyke mennesker også, hjelper det?

Hvis jeg kommer fra samme landsdel som en av dem, så får jeg spesielt stort ansvar?

Makan til spøyt.

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nå er du ute å kjører!!!

Ikke er jeg kristen, jeg HATER kristendommen like mye som jeg hater islam...

Ikke har jeg noengang gjort noe mot en muslim, men det har faktisk DE gjort mot meg!

du sa engang at "skal jeg hate alle søramerakanere, fordi det var de som holdt en pistol mot meg og truet med å drepe meg?"

Skal jeg da også hate alle narkomane, for jeg har og blitt truet med pistol...

Men de var marrokanere da.... (hiver på litt bensin)

Nei så klart ikke, jeg hater da heller ikke alle muslimer...

HVOR MANGE GANGER MÅ JEG SI DET TIL DEG?????

Du minner meg litt om stefaren min å du... Evig kverulant med kun øyne for sine egne meninger, uten respekt for andre enn seg selv, en uintligent døgenikt, som ikke har gjort noe fornuftigt ut av seg!!!!

Dette kommer han til å gripe tak i. Du blir nå "rasist". Gratulerer.

Ulv I Faarikaal

Men så har jeg i tillegg skotte or ire i meg!

Rart at jeg ikke er rosa!?!

En av mine kolleger sørfra sa at han var brun og pen mens nordmenn er rosa med blå striper (blodårer). Han tok noen tusjpenner og laget en stygg karikatur. Det er stygt gjort det!

En av mine kolleger sørfra sa at han var brun og pen mens nordmenn er rosa med blå striper (blodårer). Han tok noen tusjpenner og laget en stygg karikatur. Det er stygt gjort det!

Det er mange utlendinger i norge som er MER rasister enn oss, dessverre. Men det blir det da ikke tatt opp av sør da!

Ulv I Faarikaal

Det er mange utlendinger i norge som er MER rasister enn oss, dessverre. Men det blir det da ikke tatt opp av sør da!

Sør forsvarer kun de han mener er ofre eller svake.

Snart finner han ut at han ikke liker deg (dine meninger), og så finner han en gruppe som liksom er dine ofre. Da dikter han fort opp det du gjør som gjør dem til ofre. Du blir nok en fin rasist i hans øyne. Om du er uskyldig er ikke så intressant.

Ulv I Faarikaal

Er jo det uansett...

Men han skal nok få det slengt tilbake, iogmed at jeg nå ser på meg selv som rosa...

Oj, dette var ikke bra. Nå blir du snart "avslørt", det er en sør-tradisjon her.

Men først må han dikte opp noe å "avsløre".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...