Gå til innhold

Å kutte av hende er greit, så lenge det er hjemlet i koranen

Anbefalte innlegg

Du skriver: "En rasist er en person som HATER mørkhudede pga deres hudfarge, altså som ikke tåler adoptivbarn, innvandrere med mørk hud, om de er afganere, pakistanere, svensker, dansker e.l"

Nei, Mistera, det er bare ett eksempel på en rasist.

Her er hva Caplex skriver om rasisme:

"rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv"

Så du ta feil. Igjen.

Det er nok sør som tar feil, igjen. Når man ikke klarer å lese en artikkel i Caplex og skjønne innholdet, blir det vanskelig.

Caplex definerer rasisme knyttet til rase. Deretter beskriver Caplex hva enkelte kan finne på å benytte dette til. Det er to forskjellige ting, og sør klarer ikke å skille dem.

Mistera har rett.

Fortsetter under...

• Svar 179
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

70

• Ulv I Faarikaal

58

• Mistera

23

• Grip

17

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Du skriver: "En rasist er en person som HATER mørkhudede pga deres hudfarge, altså som ikke tåler adoptivbarn, innvandrere med mørk hud, om de er afganere, pakistanere, svensker, dansker e.l"

Nei, Mistera, det er bare ett eksempel på en rasist.

Her er hva Caplex skriver om rasisme:

"rasisme, syn el. holdning som bygger på antakelsen om at menneskene kan grupperes i raser hvorav enkelte er "høyerestående" og andre "laverestående". Antakelsen har intet vit. grunnlag, men brukes for å undertrykke og forfølge mennesker på grunn av deres hudfarge, religion, kultur osv"

Så du ta feil. Igjen.

Mistera har rett. Rasisme dreier seg kun om rase/hudfarge.

Er ikke rase eller hudfarge nevnt, er det ikke rasisme.

Våre nye landsmen er av alle raser og farger. Halvparten er hvite!

Man kan snakke om kritikk, fysisk forfølgelse, diskriminering og favorisering av en gruppe osv.

Hvis man ønsker alle innvandrede kriminelle ut av landet, så er det ikke rasisme fordi de er av alle raser og farger.

Ved fremmedfrykt har man frykt for ALLE fremmede, også nordmenn. Altså folk du ikke kjenner. Heller ikke rasisme.

Liker man ikke fremmedkulturelle, så er det den fremmede kulturen og ikke rasen det dreier seg om. En kultur kan ha flere raser.

Man kan bruke sin eller andres frykt, for å skade en gruppe, men innebærer denne gruppen flere raser er det ikke rasisme.

Det er nok sør som tar feil, igjen. Når man ikke klarer å lese en artikkel i Caplex og skjønne innholdet, blir det vanskelig.

Caplex definerer rasisme knyttet til rase. Deretter beskriver Caplex hva enkelte kan finne på å benytte dette til. Det er to forskjellige ting, og sør klarer ikke å skille dem.

Mistera har rett.

Nei, sitatet er komplett.

Mistera har rett. Rasisme dreier seg kun om rase/hudfarge.

Er ikke rase eller hudfarge nevnt, er det ikke rasisme.

Våre nye landsmen er av alle raser og farger. Halvparten er hvite!

Man kan snakke om kritikk, fysisk forfølgelse, diskriminering og favorisering av en gruppe osv.

Hvis man ønsker alle innvandrede kriminelle ut av landet, så er det ikke rasisme fordi de er av alle raser og farger.

Ved fremmedfrykt har man frykt for ALLE fremmede, også nordmenn. Altså folk du ikke kjenner. Heller ikke rasisme.

Liker man ikke fremmedkulturelle, så er det den fremmede kulturen og ikke rasen det dreier seg om. En kultur kan ha flere raser.

Man kan bruke sin eller andres frykt, for å skade en gruppe, men innebærer denne gruppen flere raser er det ikke rasisme.

Tull. Rasisme dreier seg OGSÅ om rase, men også om din trakassering av andre folkegrupper.

Annonse

Det hjelper ikke en gang å si at jeg skulle vært med og flådd dem levende om jeg kunne?

Ikke særlig god behandling for pysjiatriske pasienter dah.

Jeg tar gjerne på meg alle drap begått av alle andre psyke mennesker også, hjelper det?

Hvis jeg kommer fra samme landsdel som en av dem, så får jeg spesielt stort ansvar?

Makan til spøyt.

Nei, du nører opp under holdninger, rasisme og fremmedfrykt som gjør at gærninger blir rekruttert i slike organisasjoner.

På samme måte hvis Mullar Krekar har oppfordret til selvmordsaksjoner, så er du skyldig på samme måte. Du legger til rette for det.

Det er mange utlendinger i norge som er MER rasister enn oss, dessverre. Men det blir det da ikke tatt opp av sør da!

Jeg tar opp de som er rasistiske på DOL, uansett hvilken "vei" rasismen foregår.

De aller fleste av mine innlegg var mot nazister som hatet jøder, men den gruppen har vi heldigvis ikke sett mye til i det siste.

Derimot har vi sett en del til folk fra lignende grupper, men som bare har byttet ut "jøder" med "muslimer". Prinsippet bak er identisk, men gruppen de trakasserer er byttet ut.

Ulv I Faarikaal

Tull. Rasisme dreier seg OGSÅ om rase, men også om din trakassering av andre folkegrupper.

Da må du lese din egen definisjon av ordet fra Caplex. Vi kan ikke stole på deg eller noe du skriver.

Ulv I Faarikaal

Nei, du nører opp under holdninger, rasisme og fremmedfrykt som gjør at gærninger blir rekruttert i slike organisasjoner.

På samme måte hvis Mullar Krekar har oppfordret til selvmordsaksjoner, så er du skyldig på samme måte. Du legger til rette for det.

Kun fordi jeg deltar i en legal debatt?

Du overdriver vel ikke "litt" for å trakassere en meningsmotstander nå da?

Ulv I Faarikaal

Jeg tar opp de som er rasistiske på DOL, uansett hvilken "vei" rasismen foregår.

De aller fleste av mine innlegg var mot nazister som hatet jøder, men den gruppen har vi heldigvis ikke sett mye til i det siste.

Derimot har vi sett en del til folk fra lignende grupper, men som bare har byttet ut "jøder" med "muslimer". Prinsippet bak er identisk, men gruppen de trakasserer er byttet ut.

_Kritiserer_ , i en legal debatt.

Annonse

Kun fordi jeg deltar i en legal debatt?

Du overdriver vel ikke "litt" for å trakassere en meningsmotstander nå da?

Nei, ikke fordi du deltar, men fordi du gjør alt du kan for å nøre opp under rasisme, fremmedfrykt og holdninger som leder til drap av uskyldige.

Ulv I Faarikaal

Nei, ikke fordi du deltar, men fordi du gjør alt du kan for å nøre opp under rasisme, fremmedfrykt og holdninger som leder til drap av uskyldige.

Hvorfor trekker du inn fremmedfrykt og rasisme?

Det dreier seg ikke om alle fremmede eller en bestemt rase.

Hvor de kommer fra og hvilken farge de har er uinteressant.

Det som er interessant er hva de gjør og i hvilken grad. De har bidratt til en heving av kriminalitetsnivået til mer alvorlig, omfattende og brutalt.

Gruppen vi snakker om er kriminelle hvor mange igjen er en del av gruppene innvandrere og asylsøkere. Ikke alle, bare noen. Dette skulle være nøyaktig nok, og ikke til å misforstå.

Nå skal vi se om du skjønte hva jeg mener, for du roter noen forferdelig med begrepene. Tror du virkelig vi er så dumme at vi går på lureriet ditt?

Ulv I Faarikaal

Nei, "kritiserer" er når man kommer med saklig og relvant informasjon. Det gjør du ikke. Du trakasserer helt uskyldige mennesker.

Kommer du selv bare saklig og relevant hele tida?

Ikke lyv nå: hva vil du?

Ja å det kan jo jeg være gla for!

Ulv I Faarikaal

Ikke helt identisk vel?

Det er vel mulig å finne noen ulikheter?

Hvorfor trekker du inn fremmedfrykt og rasisme?

Det dreier seg ikke om alle fremmede eller en bestemt rase.

Hvor de kommer fra og hvilken farge de har er uinteressant.

Det som er interessant er hva de gjør og i hvilken grad. De har bidratt til en heving av kriminalitetsnivået til mer alvorlig, omfattende og brutalt.

Gruppen vi snakker om er kriminelle hvor mange igjen er en del av gruppene innvandrere og asylsøkere. Ikke alle, bare noen. Dette skulle være nøyaktig nok, og ikke til å misforstå.

Nå skal vi se om du skjønte hva jeg mener, for du roter noen forferdelig med begrepene. Tror du virkelig vi er så dumme at vi går på lureriet ditt?

Nei, gruppene du snakker om er muslimer, asylsøkere, innvandrere, jøder, osv. Du sverter og trakasserer samtlige, og ikke bare de kriminelle.

Derutover diskriminerer du ytterligere ved kun å fokusere på kriminalitet begått av medlemmer av disse gruppene, og ikke kriminalitet begått av nordmenn.

Begge deler er selvsagt rasisme, og er med på å nøre opp under de som drepte 15-åringen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...