Gå til innhold

Gal av stasjonær pc i stua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke la deg "rive med" av budrundene på bærbare på qxl. Jeg har sett en del laptoper som har blitt solgt til allt for høye priser der. Det hadde vært lønnsomt for kjøperen å kjøpe en ny.

Jeg sparte meg 4000,- på å dra 5 mil, i hjembyda kosta den 12000,- fikk den for 7995,- selv om reisen koster 500,-

Har kjøpt meg en fra elkjøp!

Toshiba Satellite... koste 7795,- synst denne er bra da... men så har ikke jeg peiling, og det kan jo hende prisen har steget da jeg kjøpte på kampanje

Elkjøp har ikke så værst priser på bærbare, nei. Men litt avhengig av hva du trenger så kan det bli litt lite maskinkraft. De maskinene de selger for 7-8.000,- er vel Celeronmaskiner, tror jeg. Selv kjøpte jeg en bruk P4 for samme prisen som Elkjøp tar for Celeron, men det var også ene og alene fordi jeg visste hvor mye maskinkraft jeg trengte. (Maple og andre "vitenskapelige" programmer kan kreve rimelig mye ressurser)

"...................."

Annonse

Elkjøp har ikke så værst priser på bærbare, nei. Men litt avhengig av hva du trenger så kan det bli litt lite maskinkraft. De maskinene de selger for 7-8.000,- er vel Celeronmaskiner, tror jeg. Selv kjøpte jeg en bruk P4 for samme prisen som Elkjøp tar for Celeron, men det var også ene og alene fordi jeg visste hvor mye maskinkraft jeg trengte. (Maple og andre "vitenskapelige" programmer kan kreve rimelig mye ressurser)

"...................."

Toshibaen min har det jeg trenger, jeg prøvde både å kjøpe brukt stasjonær pc og bærbar, men fant ut at det er sikrest å kjøpe ny...

Det er meget bra prosessor på den 2,6 og den er på 30G...

Men så har ikke jeg noen store vitenskaplige program (kunnegodt tenke meg det), men det er mulighet for å legge til både hardisk og annet, dessuten tar ikke oppgavene mine såååå stor plass;)

Det gjelder å finne den billigeste som står til dine krav, og det gjorde jeg etter å ha sittet å lett og lett i flere uker!

Å by på maskiner kan fort bli ulønnsomt

Betalte 15 000 for vår fra whitebox, så håper du ikke tenker å få en gratis. hihi.

Fra spøk til revolver:

En brukt whitebox? :-)

Kanskje det?

Hadde vært kjekt å hatt en bærbar pc i stua. Blir mye mer ryddig. Og så ser det fancy ut!

Hva skal en se etter på bærbare pc'er? Hva slags skjermer er gode? Hva slags svakheter bør en se etter. Har ikke peiling jeg altså.

Noen merker en bør styre unna?

Takk for svaret ditt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...