Gå til innhold

sex og singelliv, sesong 5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ugga Bugga

Vakker og sexy trenger jo ikke være det samme, da. Sexy går på helheten, auraen, utstrålingen. Ofte noe udefinerbart. Og dyrisk..?

Jeg synes Charlotte blir for prektig. Pen, men uspennende. For lite "rampete" til å være sxy.

Kanskje gutta må forestille seg at de hiver seg over dem og suger pikken deres for å kalle dem sexy? Da er det nok lettere med Carrie enn Charlotte.

Samantha blir for vulgær og pågående, antakelig.

Gutta må hive seg over dem og suge pikken deres? Jeg trodde ikke jentene i sex og singelliv hadde pikk, men så har jeg ikke fulgt så nøye med i serien heller, da :-)

Annonse

Kjæresten min synes hun er den desidert mest sexy av de 4, hjulbeint eller ikke.

Jeg synes hun er litt hestete i ansiktet, men det sier jeg ikke høyt. Da kan jeg virke misunnelig.

Hun er jo ikke pen? Synes Charlotte er søt... ellers synes jeg de er en gjeng med god hjelp av statister og sminkedamer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...