Gå til innhold

Apropos Sex og Singelliv - alle gode showene slutter jo nå!

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Vil gjerne ha 360 mill dollar, jo. Men glad jeg ikke ble født med det. Hun ene, Paris Hilton trodde Walmart (amerikansk lavprisbutikk) var en butikk med "wallstuff".

He he, ja hva skal de med hjerne, gå på skole og bruke energi på å lære noe når de bare kan knipse med fingrene. Stakars barn

Fortsetter under...

He, he, får gi de en sjanse da. Kunne godt sagt ja takk til noen millioner eg, men man har nok lett for å bli overfladisk i en sånn verden uten andre krav enn å være perfekt. Og flotte jeter er de jo begge to så...

Tirsdag sa du? Skal prøve å huske det.

Åsså hun "blåste" Jessica Simpson på TVN!

Hun er vel det man kan kalle en ekte blondine :) slik man leser det i vitsene

Gjest lis@bet

Det er så urettferdig at jeg jobber HVER eneste tirsdagskveld og aldri er hjemme før kvart på elleve.. Får jo ikke med meg noenting, verken Judging Amy eller C.S.I.. *sukk*

Havnet de virkelig i seng? Oi oi.. Under hvilke omstendigheter? Bruce er digg!

Skaff deg videospiller!! :-)

He, he, får gi de en sjanse da. Kunne godt sagt ja takk til noen millioner eg, men man har nok lett for å bli overfladisk i en sånn verden uten andre krav enn å være perfekt. Og flotte jeter er de jo begge to så...

Tirsdag sa du? Skal prøve å huske det.

På tirsdager går det også en australsk serie på Nrk 2 ca. kl. 20.30. Jeg har sett en episode, og den virket bra. Husker ikke hva den heter.

Annonse

Er det mulig å kjøpe sex og singellivb på dvd eller evt laste det ned fra nettet?

Det er mulig. Kjapt søk på nettet, så fant jeg dette:

http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-form/102-6816369-7950557

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...