Gå til innhold

Kongefamilien - følelser

Anbefalte innlegg

Gjest leve konkefamilien!!

Jeg blir liksom så rørt og så lykkelig.

Lever meg helt inn i en egen verden.

Blir så glad, rørt og får gåsehud. Ventet og ventet på resultatet da vi visste at fødselen var i gang. Ventet og ventet på Kronprinsen som skulle tale til pressen. Ventet og ventet på navnet som skulle kungjøres i dag. Koser meg når jeg ser Märtha og Ari bli intervjuet.

Det er så kos og de er så flotte. Så utadvente, pene, korrekte og virker så varme.

Jeg er faktisk 35 år og tobarnsmor med en travel hverdag for å få tiden til å strekke til og pengene til å strekke til.

Jeg elsker kongefamilien vår!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133700-kongefamilien-f%C3%B8lelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

10

• serendipity

8

• Tornerose

6

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

"Jeg er faktisk 35 år og tobarnsmor med en travel hverdag for å få tiden til å strekke til og pengene til å strekke til."

???? Det var vel en setning helt uten mening.

Selv så er jeg totalt uinteressert i kongefamilien. Men jeg syntes Märtha er en flott representant for kongehuset.

Jeg blir rørt av nyfødte barn, husker følelsen etter fødselen: tenk å ha fått en velskap barn! Alt er over, nå kan du bare slappe av og være dronning (veldig passende..) en stund. Du føler deg som verdensmester!!

Dette tenkte jeg også da MM hadde født: Så deilig for henne at alt gikk bra!

Men det var alt jeg følte også...

Gjest leve kongehuset

"Jeg er faktisk 35 år og tobarnsmor med en travel hverdag for å få tiden til å strekke til og pengene til å strekke til."

Selv så er jeg totalt uinteressert i kongefamilien. Men jeg syntes Märtha er en flott representant for kongehuset.

Så fin en analyse av innlegget du kommer med. He he, hva var vitsen med det?

Grunnen til jeg skrev det var at jeg har et så utrolig anderledes liv - bor i en trang blokkleilighet, shopper lite klær, reiser lite osv.

Men jeg digger kongehuset.

Og jeg er ikke en gammel dame på 70 år, for det er vel flest royalister blant den gruppen der.

Nemlig

Så fin en analyse av innlegget du kommer med. He he, hva var vitsen med det?

Grunnen til jeg skrev det var at jeg har et så utrolig anderledes liv - bor i en trang blokkleilighet, shopper lite klær, reiser lite osv.

Men jeg digger kongehuset.

Og jeg er ikke en gammel dame på 70 år, for det er vel flest royalister blant den gruppen der.

Nemlig

Det var ingen analyse, men om du leser setning din en gang til så ser du at du må ha glemt noen ord eller noe. Mulig jeg er i overkant blond men den gav ikke mening. Men når du nå forklarte deg under skjønner jeg hva du mente :-)

De aller fleste av oss lever HELDIGVIS et liv langt fra det de kongelige gjør.

Annonse

Fikk du (eller andre) med deg intervjuet med kongeparet i går kveld?

Dronningen presterte å si at "det er jo også født små prinsesser i BELGIEN og Holland".

Tenk, Belgien. Jeg lo så jeg skreik.

("Det er så mange sjarmerende øer langs kysten vår..." sa hun i et annet intervju)

Gjest linniett

Dronningen presterte å si at "det er jo også født små prinsesser i BELGIEN og Holland".

("Det er så mange sjarmerende øer langs kysten vår..." sa hun i et annet intervju)

Ja, det hørte jeg også, he he.

Huff, jeg måtte bare tenne meg en RØK.

Gjest antiroyal

øu deer, hva med en tur til Spanien da? (som hun nevnte i et annet prpgram)og Grekenland istedetfor Hellas. Sånne flauser begår man når man prøver å være "finere" enn man opprinnelig er.

For ikke å snakke om all sneen som har falt :-)

Nei jeg fikk "desverre" ikke med meg intervjuet. Men hun er jo sååååå stiv. Jeg syntes Märtha er en fin representant. Folkelig nok, samtidig litt mer "glam" faktor enn M-M

Annonse

Gjest leve kongefamilien

Det var ingen analyse, men om du leser setning din en gang til så ser du at du må ha glemt noen ord eller noe. Mulig jeg er i overkant blond men den gav ikke mening. Men når du nå forklarte deg under skjønner jeg hva du mente :-)

De aller fleste av oss lever HELDIGVIS et liv langt fra det de kongelige gjør.

Ok... :-)

Skal konferere norsklærer neste gang jeg skal skrive noe, tjihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...