Gå til innhold

Hvilken tittel får partneren til Ingrid Alexander?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 160
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• damedame

24

• Pappa Bjørn

15

• favn

7

• BMS!

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Likestilling 2004

Den tid den sorg sier nå jeg. For alt vi vet kan han bli president. :-)

Han blir iallfall ikke guvernante... ;)

Men om HUN blir president, så kanskje han blir "first Lord"?

Ja, hva skal de egentlig kalle mannen til USAs først president -- forutsatt at hun er så gammneldags at hun er heterofil, da...

Gjest Likestilling 2004

At du er hårsår, kanskje? :-D

Synes du jeg er det? Jeg vet ikke -- når man har verbale vansker, får en ganske mange spydige kommentarer. Så ja -- kanhende jeg er litt "sår"? men det er vel ikke så urimelig, når en har måttet tåle mye ondsinnethet av den typen "Pappa Bjørn" står for...

Gjest ChiengMai

Han blir iallfall ikke guvernante... ;)

Men om HUN blir president, så kanskje han blir "first Lord"?

Ja, hva skal de egentlig kalle mannen til USAs først president -- forutsatt at hun er så gammneldags at hun er heterofil, da...

"Han blir iallfall ikke guvernante... ;)"

Nei, han blir nok guvernonkel.

Sorry, jeg greier ikke ta denne tråden seriøst...

Gjest Likestilling 2004

Var ikke dette en typisk Sør-uttalelse?

Jeg vet ikke -- hva er en "Sør-uttalelse"?

Det jeg mente var bare at det ville være en fordel om vi holdt oss til SAK og ikke til person. Det er vel meningen med DOL?

Annonse

Synes du jeg er det? Jeg vet ikke -- når man har verbale vansker, får en ganske mange spydige kommentarer. Så ja -- kanhende jeg er litt "sår"? men det er vel ikke så urimelig, når en har måttet tåle mye ondsinnethet av den typen "Pappa Bjørn" står for...

Ondsinnethet? Skjønner du er svært følsom rundt dette. Det er nok du som er hårsår her, jeg kan nok ikke kalles veldig ond ut i fra mine utsagn. Dette var ærlig talt svært lite å sutre over.

Gjest '!-o-!'

Ærlig talt, det var du som unnskyldte deg med at det var en tasteleif. Når du skriver Alexander to ganger er det åpenbart at det ikke er en tasteleif. Så du banka nok deg selv før Papsen gjorde det. Syns nå for en gangs skyld han var litt artig, jeg da. :-)

Gjest Likestilling 2004

"Han blir iallfall ikke guvernante... ;)"

Nei, han blir nok guvernonkel.

Sorry, jeg greier ikke ta denne tråden seriøst...

Det er heller ikke meningen.

Da det kom krav om lovendring mht. til det at eldste barn uavhengig av kjønn skulle bli tronarving, var det mye spott og hån.

Heldigvis ble loven vedtatt.

Kanskje vi en dag opplever full verdimessig likestilling mellom begrepene "konge" og "dronning" -- slik at et femininum semantisk sett ikke har lavere rang enn et maskulinum.

Dersom vi øsnker full likestilling, altså.

Gjest Paranoida

Jeg vet ikke -- hva er en "Sør-uttalelse"?

Det jeg mente var bare at det ville være en fordel om vi holdt oss til SAK og ikke til person. Det er vel meningen med DOL?

Hvor mange setninger hadde du skrevet i innlegget jeg kalte en typisk Sør-uttalelse? Så hvilken setning kan jeg sikte til, tror du?

Gjest Likestilling 2004

Ondsinnethet? Skjønner du er svært følsom rundt dette. Det er nok du som er hårsår her, jeg kan nok ikke kalles veldig ond ut i fra mine utsagn. Dette var ærlig talt svært lite å sutre over.

Det er mulig at mobbing av mennesker med ulike handikap er fullt ut akseptabelt for deg.

Jeg tar sterk avstand fra slikt! Ja, jeg mener slik mobbing er ondsinnet.

Annonse

Gjest Likestilling 2004

Ærlig talt, det var du som unnskyldte deg med at det var en tasteleif. Når du skriver Alexander to ganger er det åpenbart at det ikke er en tasteleif. Så du banka nok deg selv før Papsen gjorde det. Syns nå for en gangs skyld han var litt artig, jeg da. :-)

Jeg har IKKE skyldt på tastefeil.

Har jeg vel?

Ikke det?

Vel -- hvorfor lyver du da???

Jeg har frimodig fortalt at jeg har verbale vansker, noe som gjør at jeg nå og da produserer skrivefeil.

Dette er noe jeg ikke kan noe for.

Er din mobbing av meg pga. mitt handikap et forsøk på å skifte fokus?

Gjest Likestilling 2004

Hvor mange setninger hadde du skrevet i innlegget jeg kalte en typisk Sør-uttalelse? Så hvilken setning kan jeg sikte til, tror du?

Jeg vet ikke. Jeg har ingen kjennskap til begrepet "Sør-uttalelse".

Jeg hadde satt pris på om du kunne fortelle meg hva du mener. Er blitt litt nysgjerrig, for å si det sånn...

Gjest ChiengMai

Det er heller ikke meningen.

Da det kom krav om lovendring mht. til det at eldste barn uavhengig av kjønn skulle bli tronarving, var det mye spott og hån.

Heldigvis ble loven vedtatt.

Kanskje vi en dag opplever full verdimessig likestilling mellom begrepene "konge" og "dronning" -- slik at et femininum semantisk sett ikke har lavere rang enn et maskulinum.

Dersom vi øsnker full likestilling, altså.

Konge eller dronning ... I den store sammenhengen _en_ person i hver generasjon. Jeg tror neppe likelønn kommer bare dronning Ingrid Alexandra blir gift med kong Ole Aleksander liksom. I det store universet en minimal betydning for likestillingen. Personlig syns jeg det er latterlig at vi skal endre et ords betydning i likestillingens navn.

Gjest '!-o-!'

Jeg har IKKE skyldt på tastefeil.

Har jeg vel?

Ikke det?

Vel -- hvorfor lyver du da???

Jeg har frimodig fortalt at jeg har verbale vansker, noe som gjør at jeg nå og da produserer skrivefeil.

Dette er noe jeg ikke kan noe for.

Er din mobbing av meg pga. mitt handikap et forsøk på å skifte fokus?

Hva er den store forskjellen på en skriveleif og en tasteleif egentlig? Flisespikkeri, som hvorvidt dronning Ingrid blir gift med en konge eller en prinsegemal.

Det er mulig at mobbing av mennesker med ulike handikap er fullt ut akseptabelt for deg.

Jeg tar sterk avstand fra slikt! Ja, jeg mener slik mobbing er ondsinnet.

Jeg synes dette er gøy, men å kalle en lite pikebarn for Alexander finner jeg støtende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...