Gå til innhold

Hyllest til damene på DOL, med bilder av alle!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

21

• Kizza1365380506

9

• damedame

7

• Vincent

3

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Gud bedre.

Her var det mange kjente.

Det tok litt tid å samle alle bildene. Helst ville mange ha inn nakenbilder, men jeg snakket de fleste fra det, folk kan misforstå, men de som absolutt ville ha det får skylde seg selv.

Det tok litt tid å samle alle bildene. Helst ville mange ha inn nakenbilder, men jeg snakket de fleste fra det, folk kan misforstå, men de som absolutt ville ha det får skylde seg selv.

Kan jeg foreslå et skifte av hobby?

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jøss du hadde jo ett flott bilde av meg der og. Hvor i alle dager har du fått det fra?

Jeg tok det da du ikke så. Også visste jeg ikke at du hadde så mange dildoer? Å vaske dem i opppvaskmaskinen er smart da.

Kizza1365380506

Jeg tok det da du ikke så. Også visste jeg ikke at du hadde så mange dildoer? Å vaske dem i opppvaskmaskinen er smart da.

Hvordan skal de ellers bli rein. Men du kunne da venta og tatt bilde etter at jeg hadde tatt av sminken. Jeg er mye lekrere uten...

Annonse

Kizza1365380506

Unnskyld hvis jeg fornærmet noens utseende. Ingen mennesker er stygge, vi er bare forskjellige. Men inni er vi like, eller no sånt...

Eller noe sånn? :o)

Det skal ganske mye til for å tråkke meg på tærne du. Etter ett år på dol har jeg lært meg det. Men alle er ikke like på innsiden der tar du feil. Enkelte har jo hjertefeil, noen har brokk andre har eggstokker og vagina, eller noe sånt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...