Gå til innhold

Piner jeg meg selv videre?

Anbefalte innlegg

Gjest Tomb Raider

Hei...

Ble slutt mellom kjæresten og meg for ca. tre mnd. siden. Begynte å savne han, så jeg møtte han for litt siden. Nå savner jeg han igjen og vil møte han igjen. Tviler på at det blir oss to igjen av forskjelige grunner. Tror dere jeg bare piner meg selv videre hvis jeg fortsetter å møte han?

*sukk*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133804-piner-jeg-meg-selv-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tomb Raider

Om forholdet er døfødt, og du har følelser for ham fortsatt, tror jeg du bare piner deg selv, hva om han får seg ny dame?

Ja, det var det, da. Da kommer jeg i hvert fall til å føle meg helt bånn i bøtta. Kanskje det er best å kutte ut kontakten helt... Slette alt som minner meg om han...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...