Gå til innhold

Skal jeg si fra eller la det være?

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet

Vi har noen snekkere på oppdrag hos oss for tida, og innimellom må de såklart få låne doen. Men når jeg hver dag må vaske doringen for store, gule størkna flekker og masse flekker på gulvet rundt doen, da synes jeg kanskje de burde sjekke innstillingene sine litt..

Kan jeg be dem vise litt hensyn på do, eller må jeg bare akseptere dette mannegriseriet? De tramper inn med sko og..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133848-skal-jeg-si-fra-eller-la-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Å pisse på gulvet er absolutt ikke akseptabelt, kan de ikke sikte, får de sette seg ned. Skriv lapp og heng over toalettet.

Var nettopp en tur inne på badet, og det var masse våte flekker både på doringen og på gulvet rundt. GRR! Da jeg gikk forbi dem der de hadde pause, sa jeg bare at jeg ville satt pris på om de tok av seg på beina. Og det var helt greit.

Men det med pissinga tror jeg ikke jeg tør, det får samboern ta seg av.. de er tross alt kompiser av ham.

Ulv I Faarikaal

Var nettopp en tur inne på badet, og det var masse våte flekker både på doringen og på gulvet rundt. GRR! Da jeg gikk forbi dem der de hadde pause, sa jeg bare at jeg ville satt pris på om de tok av seg på beina. Og det var helt greit.

Men det med pissinga tror jeg ikke jeg tør, det får samboern ta seg av.. de er tross alt kompiser av ham.

Det er griseri, og helt uakseptabelt. Alle kan sette seg ned. Hvis de syns det ikke er mandig, så minn dem på at ingen kan se om de gjør det.

Gjest lis@bet

Det er griseri, og helt uakseptabelt. Alle kan sette seg ned. Hvis de syns det ikke er mandig, så minn dem på at ingen kan se om de gjør det.

Forslag til hvordan jeg kan ordlegge meg for at de ikke skal synes jeg er ei prippen skreppe? Er vel en viss fare for det uansett men..

Annonse

Ulv I Faarikaal

Forslag til hvordan jeg kan ordlegge meg for at de ikke skal synes jeg er ei prippen skreppe? Er vel en viss fare for det uansett men..

Forslag:

Be mannen din å si at fruen i huset syns de er noen griser som pisser på gulvet, og at han er enig.

Er det noen annen måte?

Jeg er alltid tydelig, og har aldri angrret på det.

kjerringskinn

Si at du håper de er mer treffsikre med hammer og spiker enn de er når de sikter på do... ;-)

Å be dem om å la være å tisse på gulvet har ikke noe med å være prippen å gjøre!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...