Gå til innhold

Råd til ferie plass!

Anbefalte innlegg

Gjest Reiselysten

Hei alle sammen:)

Jeg skal på ferie til synden i sommer, men klarer ikke å finne ut hvor!

Det må være en plass som er trygg. har tenkt litt på egypt men det virket litt utrygt.

Det må også være en plass der prisene er lave, for både mat og shopping.

Det må også være varmt der, og fine strender.

Jeg har tenkt og tenkt og klarer ikke å finne noen plasser med alle de kriterier.

Jeg har bare vært utenfor skandenavia en gang og da var jeg på rhodos, men det var veldig dyrt der synes jeg.

Jeg trodde at jeg kunne få mye for pengene, men det ble det jo ikke.

Det var jo billigere en norge men det var ikke mye.

Jeg vil ha en ferie der jeg kan få mye for pengene og masse varme og sol.

Jeg er intresert i alle land bare kom med ideer.

Jeg hører gjerne om din ferie:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133859-r%C3%A5d-til-ferie-plass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyria har ofte billige turer og der er det billig å leve også. Ta en billigtur til Alania hvis du liker litt fart og spenning. Hvis du liker det stille og rolig er Cesme stedet. Jeg har også hørt mye bra om Side men der har jeg aldri vært. Marmaris var forferdelig.

Side i tyrkia. Et fantastisk reisemål med latterlige priser. De gangene vi har vært der har vi handlet som gale og spist ute 3 ganger om dagen uten at det har kostet noe særlig i forhold til hva vi er vant til. Jeg er fullstendig forelsket i det stedet og håper det blir en tur til høsten.

Som mange skriver er Tyrkia et godt alternativ. Bulgarie er også billig, emn jeg trivdes ikke så godt der som i Tyrkia.

Ellers kan Tunisia være et godt alternativ om du ikke er ute etter alt for mye action.

Ellers er Kroatia en nykommer som jeg vil tro blir mer og mer populært etterhvert.

Gjest lystTilÅDra

Side i tyrkia. Et fantastisk reisemål med latterlige priser. De gangene vi har vært der har vi handlet som gale og spist ute 3 ganger om dagen uten at det har kostet noe særlig i forhold til hva vi er vant til. Jeg er fullstendig forelsket i det stedet og håper det blir en tur til høsten.

hei. hvilket selskap reiser du med fra oslo? når du reiser til tyrkia.. mye koster biletten for en voksen? når bør man bestille bilett?

Annonse

Som mange skriver er Tyrkia et godt alternativ. Bulgarie er også billig, emn jeg trivdes ikke så godt der som i Tyrkia.

Ellers kan Tunisia være et godt alternativ om du ikke er ute etter alt for mye action.

Ellers er Kroatia en nykommer som jeg vil tro blir mer og mer populært etterhvert.

Det er mer snakk om en reintroduksjon enn en nyhet!

Jeg var der flere ganger på midten av 80-tallet, og husker ett av de store charterselskapene hadde turer dit, tror det var Star Tour.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...