Gå til innhold

Ellos må jo være desperate for tiden

Anbefalte innlegg

Etter de reklamebrevene jeg har fått i den senere tid, ihvertfall.

Det virker som om de er iferd med å miste grepet om kundene.

Når jeg ikke bestiller noe fra katalogen, får jeg brev om at "jeg mottok dette fra vår produktsjef" + et navn, osv, og videre "vi ser at du ikke har benyttet det fine tilbudet". "Det ville være synd om du gikk glipp av tilbudet, for det var virkelig er fint tilbud som vi tror du ville sette pris på." Og videre er det med et ekstra tilbud som jeg bare må benytte meg av.

Ærlig talt, de må være rimelig desperate for å komme med sånne latterlige reklamer! Hvor dumme tror de kundene er?

Hvis jeg ikke bestiller noe, mener de at kunden ikke har fått det med meg, eller har gått glipp av det? De tror ikke at kunden faktisk har _valgt_ å bestille noe denne gang?

Jada, jeg vet at det er reklame, og de har sikkert hyret et byrå som har anbefalt en sånn fremgangsmåte, men jeg blir bare forbannet. Nå har jeg bedt dem stryke kundenummeret mitt fra listen.

Så spørs det om de gjør det, da. Eller om de kommer med flere "fortvilte" meldinger om at "sjefen har registrert" osv.

Men jeg kan ikke tro jeg er den eneste av kundene deres som reagerer på denne reklamevinklingen.

Dette innlegget høres sikkert grinete ut, og det er det nok også. Men det er ofte bra å skrive av seg frustrasjon, så nå kan jeg være blid og fornøyd resten av ettermiddagen.

dam-di-di-dam..

;)

Fortsetter under...

For mange år siden kom jeg over en Ellos katalog, de hadde noen søte kjoler (et fransk merke) der som jeg bestilte til døtrene mine. Ellers synes jeg klærne der er usannsynlig stygge!

Jeg bestilte derfor ikke mer. Men etter det fortsatte det å komme, ikke bare kataloger, men de mest idiotiske brev i den sjangeren du refererer! Det toppet seg da jeg fikk et kundebrev hvor jeg ble beskrevet som en "stjerne på deres kundehimmel" (!!), og jeg var utvalgt til å få fantastiske tilbud dersom jeg bestilte igjen!

Jeg ringte kundeansvarlig sporenstreks og ba om å bli slettet. Siden har jeg aldri hørt fra dem.

Jeg har tenkt at de må da ha vanvittig dårlige kommunikasjonsrådgivere, dersom de i det hele tatt har noen?!

Annonse

Jeg er såå enig med deg, jeg bestilte klær en gang for 2 år siden. Var ikke helt fornøyd med de klærne heller, de ligner jo aldri på de på bildet selvfølgelig. Men til poenget, jeg har ikke kjøpt noe på 2 år, men har opplevd å fått utrolig mange brev fra dem, blandt annet at jeg er en viktig kunde, at jeg må bli tatt vare på fordi jeg er en av dem som handler så mye, javel?? hehe må le av dem jeg. Også fått at sjefen sjøl har sett at jeg ikke har bestilt på en stund og at jeg skal få spesialtilbud osv. Tror jeg tar en telefon snart jeg for jeg er lei av smiskebrevene deres, jeg velger selv når jeg vil kjøpe noe, har jo katalogen.

kjerringskinn

Hehe, det minner litt om brev fra Det Beste i gode gamle dager! Vel, det kan jo hende DB fortsatt driver på sånn, men jeg har heldigvis klart å gjemme meg for dem nå! ;-)

Hadde en lengre diskusjon med det firmaet etter at de hadde sendt meg en bok jeg absolutt ikke hadde bestilt. Jeg ba de hoppe i havet eller komme og hente boken. Etter å ha hatt en lengre diskusjon med en eller annen sjef, fikk jeg beskjed om at de ikke ville plage meg mer om jeg lot være å plage dem...ikke lenge etter fikk jeg et brev av type "Kjære nn, Du er en av våre beste kunder......"

...lurte veldig på hvordan deres verste kunder var ;-)

Angela1365380318

Vi får også mye sånt dill, feks "Vi har lagt merke til at dere ikke har bestilt fra oss på en stund" (=er noe galt med dere?, har dere glemt oss) "derfor vil vi gi dere et tilbud" (=slik at dere begynner å handle igjen, for vi trenger pengene dine.

Fikk to verdisjekker på 100kr hvær fra h&m, for å bruke de må du ikke benytte deg av andre tilbud (altså du kan bare bruke en)kjøpe for minst 400kr, og innen 5.2.

Joda, de tror de kan lure oss, men ikke meg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...