Gå til innhold

Krokodiller liker barn fikk jeg vite

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Jeg var i dyreparken i utlandet i jula med et par småtasser. Ellevill glede over alt det spennende og de ekle slangene, de søte marekattene, gibbonapen som ligna på en onkel av dem og og...

I en dam lå en gjeng krokodiller. Bare en skigard skilte oss fra de svære breikjeftene. Jeg spurte en vokter om det ikke var litt lite sikring, men hun svarte at "Krokodiller liker barn!" med et rart glis.

Det er greit at de liker barn, men kan de ikke få annen mat? En kylling eller noe sånt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133885-krokodiller-liker-barn-fikk-jeg-vite/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Dyreparken sparer jo en del penger på utgiftene til mat da... Skal tross alt en del kyllinger til for å mette en krokodille, men er barn derimot.. Særlig hvis de er smålubne. : )

God helg! FREDAGSPILS - HERE I COME!

Ja det slo meg.

Når de små slår seg vrange og bare surmuler, krangler og griner, kan vi nevne krokodillene og hvor sultne de er?

Ulv I Faarikaal

Krokofanter drar med seg byttet under vann, gjemmer det, og venter med å spise det til det er sånn passe råttent.

Hmmmm, hva vil du med dette da Ulv? :-)

Bare at unga husket det med at krokodiller liker barn, og var litt betenkt med hensyn til mattilgangen i dyreparken. Vi hadde noen artige dialoger angående det og vårt slektskap til aper :)

...så er det hvorfor en skal ta vare på disse forhistoriske etemaskinene, eller hvorfor det finnes dyreparker i det hele tatt. Dyreplageri satt i system.

Ellediller eller krokofanter, er de en fare for mennesker, så skyt dem, hver jævvla en av dem. Og kjeledyr, hva er det for no mig? Det holder med et tamt blåskjell, eller en gråstein.

Annonse

Ulv I Faarikaal

...så er det hvorfor en skal ta vare på disse forhistoriske etemaskinene, eller hvorfor det finnes dyreparker i det hele tatt. Dyreplageri satt i system.

Ellediller eller krokofanter, er de en fare for mennesker, så skyt dem, hver jævvla en av dem. Og kjeledyr, hva er det for no mig? Det holder med et tamt blåskjell, eller en gråstein.

Jeg liker heller å se dyr ute i naturen.

Og så har jeg kjøttkaker og pølser i akvariet, for jeg liker ikke fisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...