Gå til innhold

FU:Hvor mye betyr et vakkert hjem for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gir meg mye glede å føle at hjemmet mitt er et godt bilde på den jeg er.

Ehh...det betyr vel i praksis litt rotete, basert på skippertak, fullt av bøker og litteratur og med en og annen god visuell vri.

..mente selvsagt fullt av bøker og _musikk_!

Gjest Tristeline

Et vakkert hjem; da tenker jeg på et hjem med moderne møbler og interiørdetaljer a la møbelutstilling. Laget for å beundres av andre.

Et koselig hjem vil jeg ha. Gjerne pent, men ikke tatt ut av en katalog, og det skal synes at det bor folk der. Et slikt sted er godt å bo.

Du ser med en gang om folk har laget et pent hjemfor andre eller for seg selv!

Annonse

Skulle bare formidle at nicket ditt var et av mine yndlingseventyr da jeg var liten, men at den dårlige moralen slo meg for fullt da jeg skulle mimre over gamle dager her for en ukes tid siden! Nei - Kari Trestakk hadde plutselig fått en mindre behagelig bismak, gitt:-)

Ellers kan jeg jo like gjerne svare på spørsmålet når jeg først var i gang: Et vakkert hjem er ikke så viktig for meg - da betyr det mer med funksjonalitet og plass. Jeg ønsker meg et hus med massevis av bodplass, og som er stort og luftig!

Et vakkert hjem; da tenker jeg på et hjem med moderne møbler og interiørdetaljer a la møbelutstilling. Laget for å beundres av andre.

Et koselig hjem vil jeg ha. Gjerne pent, men ikke tatt ut av en katalog, og det skal synes at det bor folk der. Et slikt sted er godt å bo.

Du ser med en gang om folk har laget et pent hjemfor andre eller for seg selv!

Et vakkert hjem for meg er et normalt rent hjem der vi er lykkelige og har et godt familieforhold, uavhengig av farger og interiør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...