Gå til innhold

Poltergeist i fjernkontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huttetu, hva skjer?

På en av tv-kanalene skjer det skrudde ting. Uansett hvor mye vi skrur ned lyden, enten ved regulering eller utkobling, tar det tre små sekunder før lydvolumet er på _fullt_. Det er umulig å se på denne kanalen, da må vi ha fingeren på lydregulering hele tiden.

Lysmettingen har også tiltet. Uansett hvor mange ganger vi regulerer, er det nesten ikke lys i bildet neste gang kanalen kalles opp.

Kan det være en slags hjemsøkende hukommelse som har suuuugd seg _inn_ i fjernkontrollen?

Skrevet

Er det fjernkontrollen eller er det tv'en? like ille dersom du pælmer fjernkontrollen til langtvekkistan?

Selv har jeg en poltergeist i fjernkontrollen, men den kommer og går - så jeg kan leve med det.

Skrevet

Prøvd med nye batterier i fjernkontrollen? Gamle batterier kan gi de rareste symptomer i en fjernkontroll.

Skrevet

Prøvd med nye batterier i fjernkontrollen? Gamle batterier kan gi de rareste symptomer i en fjernkontroll.

Oi, det var et veldig godt råd. Skal prøve. Tusen takk fra tekno-dummisen.

Skrevet

Er det fjernkontrollen eller er det tv'en? like ille dersom du pælmer fjernkontrollen til langtvekkistan?

Selv har jeg en poltergeist i fjernkontrollen, men den kommer og går - så jeg kan leve med det.

Jeg kan _ikke_ leve med det. Volumet på full spiker hvert 3. sekund, nei og nei.

Skrevet

Jeg kan _ikke_ leve med det. Volumet på full spiker hvert 3. sekund, nei og nei.

hehe, vel, vi har ikke et lite ille problem da. Den bytter bare kanal i ny og ne. Men knappene på tv'en har et slik volum-fenomen at når du skrur ned så skrur den fra + til max. på ett sekund.

Skrevet

Hei igjen!

Nå har jeg akkurat skiftet batterier og det løste problemet med ukontrollert volumstyrke. Du snakker...

En varm takk til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...