favn Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Huttetu, hva skjer? På en av tv-kanalene skjer det skrudde ting. Uansett hvor mye vi skrur ned lyden, enten ved regulering eller utkobling, tar det tre små sekunder før lydvolumet er på _fullt_. Det er umulig å se på denne kanalen, da må vi ha fingeren på lydregulering hele tiden. Lysmettingen har også tiltet. Uansett hvor mange ganger vi regulerer, er det nesten ikke lys i bildet neste gang kanalen kalles opp. Kan det være en slags hjemsøkende hukommelse som har suuuugd seg _inn_ i fjernkontrollen? 0 Siter
tiliti Skrevet 23. januar 2004 Skrevet 23. januar 2004 Er det fjernkontrollen eller er det tv'en? like ille dersom du pælmer fjernkontrollen til langtvekkistan? Selv har jeg en poltergeist i fjernkontrollen, men den kommer og går - så jeg kan leve med det. 0 Siter
bassse Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Prøvd med nye batterier i fjernkontrollen? Gamle batterier kan gi de rareste symptomer i en fjernkontroll. 0 Siter
favn Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Prøvd med nye batterier i fjernkontrollen? Gamle batterier kan gi de rareste symptomer i en fjernkontroll. Oi, det var et veldig godt råd. Skal prøve. Tusen takk fra tekno-dummisen. 0 Siter
favn Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Er det fjernkontrollen eller er det tv'en? like ille dersom du pælmer fjernkontrollen til langtvekkistan? Selv har jeg en poltergeist i fjernkontrollen, men den kommer og går - så jeg kan leve med det. Jeg kan _ikke_ leve med det. Volumet på full spiker hvert 3. sekund, nei og nei. 0 Siter
tiliti Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Jeg kan _ikke_ leve med det. Volumet på full spiker hvert 3. sekund, nei og nei. hehe, vel, vi har ikke et lite ille problem da. Den bytter bare kanal i ny og ne. Men knappene på tv'en har et slik volum-fenomen at når du skrur ned så skrur den fra + til max. på ett sekund. 0 Siter
favn Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Skrevet 24. januar 2004 Prøvd med nye batterier i fjernkontrollen? Gamle batterier kan gi de rareste symptomer i en fjernkontroll. Hei igjen! Nå har jeg akkurat skiftet batterier og det løste problemet med ukontrollert volumstyrke. Du snakker... En varm takk til deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.