Gjest malun Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Husets klåfingra treåing har vært bortpå DVD-spilleren, og nå bråker den veldig når den spiller av en disc. Filmkvaliteten er fin, likeså lyden på filmen, men selve lyden av disc-en som går rundt er veldig støyende, sånn at det overdøver filmlyden. Er den ødelagt, eller er det en kjekk ting man kan gjøre for å rette det opp? Vi kjøpte den for en måned siden... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Første jeg ville sjekke er om det er putta noe inni der. bananskall småpenger tyggis pastiller papir 0 Siter
Gjest malun Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Første jeg ville sjekke er om det er putta noe inni der. bananskall småpenger tyggis pastiller papir Jeg prøvde å titte inn der, men det ser relativt tomt ut. Åpningen er jo så smal, så det er ikke lett å se særlig langt inn...men det kunne ligne ham å putte på noen penger, ja. Han er så hekta på sparebøsser for tiden. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Jeg prøvde å titte inn der, men det ser relativt tomt ut. Åpningen er jo så smal, så det er ikke lett å se særlig langt inn...men det kunne ligne ham å putte på noen penger, ja. Han er så hekta på sparebøsser for tiden. Jeg tror mange video- og DVDspillere tar kvelden gjør det pga småtassers trang til å putte ting inni ting. Ei veninne ble skikkelig sur da hennes nye videospiller streiket etter bare tre uker. Det var vel litt flaut å få med en liten plastpose med 2 lakrisbåter, en legokloss og noen småpenger sammen med spilleren fra reparasjon. 0 Siter
soleil Skrevet 24. januar 2004 Skrevet 24. januar 2004 Jeg tror mange video- og DVDspillere tar kvelden gjør det pga småtassers trang til å putte ting inni ting. Ei veninne ble skikkelig sur da hennes nye videospiller streiket etter bare tre uker. Det var vel litt flaut å få med en liten plastpose med 2 lakrisbåter, en legokloss og noen småpenger sammen med spilleren fra reparasjon. Spørsmål på norsk tentamen: Hva betyr ordtaket "å ha det som plommen i egget"? Per 14 år: "Når man har noe godt inni noe godt, da har man det som plommen i egget!" 0 Siter
Gjest malun Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Jeg tror mange video- og DVDspillere tar kvelden gjør det pga småtassers trang til å putte ting inni ting. Ei veninne ble skikkelig sur da hennes nye videospiller streiket etter bare tre uker. Det var vel litt flaut å få med en liten plastpose med 2 lakrisbåter, en legokloss og noen småpenger sammen med spilleren fra reparasjon. Nå har vi kikket grundig inni spilleren, og det viste seg at den lille ingeniøren hadde puttet inn en DVD-plate i selve spilleren (altså ikke i plate-skuffen, men innenfor). Den er behørig fisket ut, og spilleren i orden. Jippi! Kjekt å slippe å få den forklaringen av en reparatør... 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Nå har vi kikket grundig inni spilleren, og det viste seg at den lille ingeniøren hadde puttet inn en DVD-plate i selve spilleren (altså ikke i plate-skuffen, men innenfor). Den er behørig fisket ut, og spilleren i orden. Jippi! Kjekt å slippe å få den forklaringen av en reparatør... Forbi skuffen og inni mekanismen. Da protesterer nok mekanikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.