Gjest Ut med sukker Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Hva er best, om man skal kutte ut sukker? 0 Siter
Gjest m@ma78 Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Smaksmessig vil jeg si sukketter. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Honning er best. Jeg bruker Stevia siden jeg tåler hvitt sukker dårlig. http://www.rolv.no/urtemedisin/artikler/stev_reb/art1.htm 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 I tilfelle du ikke leste alt som sto skrevet "Likevel blir det anbefalt å bruke stevia med noe forsiktighet. Folk i Paraguay bruker urten som prevensjonsmiddel, og en rapport publisert i 1980 beskriver redusert fertilitet hos mus som ble behandlet med stevia. Så hvis du venter barn eller ønsker å bli gravid bør du kanskje ikke bruke stevia" 0 Siter
fresja Skrevet 25. januar 2004 Skrevet 25. januar 2004 Fruktsukker er sunnere enn sukker. Da jeg leste om stevia for en tid siden, ble jeg glad fordi vi endelig hadde et søtstoff som var sunnere enn sukker og suketter, og dessuten var uten kalorier. Men det viser seg at stevia smaker beiskt; kan det være fordi det er tilsatt grapefrukt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.