amber sun Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Ja, så har jeg greit det igjen. Noe ble bare borte... Nederst i høyre hjørne, på verktøylinja på pc'en, pleier det være småikoner for internett, MSN, antivirus etc. Husker ikke alle engang. Men nå forsvant de. Jada, jeg har sikkert trykket på noe for å få dem bort, men hvordan får jeg dem tilbake? Hvor finner jeg sånt igjen? 0 Siter
mAd Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 høyreklikk på verktøylinja, gå på toolbar -> quick launch 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 Hyreklikk på oppgavelinjen, Options. Hos meg står det Customize på knappen nederst. Win XP? Win NT? Win98SE? Unix? Linux? Or Whatever? Win XP 0 Siter
amber sun Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Skrevet 26. januar 2004 Hva skulle jeg gjort uten dere? Takker og bukker. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 26. januar 2004 Skrevet 26. januar 2004 høyreklikk på verktøylinja, gå på toolbar -> quick launch hva skal man gjøre hvis man vil ha tilbake "internet"-ikonet nede på den nederste (blå) linjen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.