Gå til innhold

hundedrapene


svinssvans

Anbefalte innlegg

Jeg skal spore opp de jævlene som gjorde dette og skyte dem!!!de burde tortureres og pines langsomt til døde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ingen av dem går trygge av dem som har gjort dette!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Dorthe

    14

  • Juneau

    14

  • Ulv I Faarikaal

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest bordeaux

*ler*

Uten at jeg har giddet å se videoen - hva er problemet med å skyte noen løshunder?

Kanskje du burde se den videoen siden du lurer på hva som er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

Uten at jeg har giddet å se videoen - hva er problemet med å skyte noen løshunder?

din jævel!!!!du bør se videoen, de pener dem og ler når det skyter dem!og her ligger du og driver hele tiden og forsvarer de "stakkars" pakkisene i norge, nå vet vi hvordan du egentlig er - hjerteløs!!!!!!!!!!!!!fuck you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din jævel!!!!du bør se videoen, de pener dem og ler når det skyter dem!og her ligger du og driver hele tiden og forsvarer de "stakkars" pakkisene i norge, nå vet vi hvordan du egentlig er - hjerteløs!!!!!!!!!!!!!fuck you!

Skal man le eller grine av deg?

Du må være et av de mest naive og uinformerte menneskene jeg har sett på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei?hva slags person er du?!bitch!!

Du...?

Du sa nettopp at de burde "tortureres og pines langsomt til døde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Jeg kan ikke se at det er verre å skyte noen hunder enn å gjøre det der med mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde se den videoen siden du lurer på hva som er så ille.

Nei - det er ikke nødvendig. De er sikkert veldig slemme med dyrene, og sånn, men det er fremdeles dyr og ikke mennesker.

Andre steder blir både voksne mennesker og barn drept på samme måte, uten at noen hisser seg opp over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - det er ikke nødvendig. De er sikkert veldig slemme med dyrene, og sånn, men det er fremdeles dyr og ikke mennesker.

Andre steder blir både voksne mennesker og barn drept på samme måte, uten at noen hisser seg opp over det.

Har ikke lest alle innleggene i tråden. JEg bare stusset over noe de sa på nyhetene - nemlig at i forbindelse med at de utpekte noen til å avlive flokker med løshunder valgte de folk som hadde tatt jaktprøven, sånn at de ikke skulle skadeskyte dyrene.

Men skyte mennesker, det kan alle gjøre, det trengs ingen prøver for det, ingen spørsmål om human avliving.

Forstå det den som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøvel velle voll i valle

*ler*

Uten at jeg har giddet å se videoen - hva er problemet med å skyte noen løshunder?

"problemet" ligger vel i at det her er noen som har redigert sammen bilder og musikk av diverse frastøtende episoder til en video åpenbart ment til forlystelse.

At noen er så mentalt skrudd at de finner glede i dette bør vel neppe overraske,men det virker da som om det er regelen heller enn unntaket blant disse gutta,dette gir grunn til bekymring synes jeg.

Forøvrig ille å se hvor langt enkelte her er villige til å gå for å bagatellisere dette.

Denne videoen viser ikke soldater som avliver løshunder,den viser idiotiske "menn" som finner glede i å pine levende vesener.

Ille å se at noen her synes voldshandlinger mot mennesker er så ille at det rettferdiggjør voldshandlinger mot dyr.Personlig ser jeg ingen grunn til at noen av delene bør forekomme.

Spør du meg gjør brorparten av telemarksbataljonen bedre nytte for seg(mindre skade) om de kom seg over på trygd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"problemet" ligger vel i at det her er noen som har redigert sammen bilder og musikk av diverse frastøtende episoder til en video åpenbart ment til forlystelse.

At noen er så mentalt skrudd at de finner glede i dette bør vel neppe overraske,men det virker da som om det er regelen heller enn unntaket blant disse gutta,dette gir grunn til bekymring synes jeg.

Forøvrig ille å se hvor langt enkelte her er villige til å gå for å bagatellisere dette.

Denne videoen viser ikke soldater som avliver løshunder,den viser idiotiske "menn" som finner glede i å pine levende vesener.

Ille å se at noen her synes voldshandlinger mot mennesker er så ille at det rettferdiggjør voldshandlinger mot dyr.Personlig ser jeg ingen grunn til at noen av delene bør forekomme.

Spør du meg gjør brorparten av telemarksbataljonen bedre nytte for seg(mindre skade) om de kom seg over på trygd:-)

Poenget er jo at sammenlignet med hva annet som foregår i en krig, så er dette totalt irrelevant.

Hvis videoen kan brukes til noe, så er det til å vise hva krig gjør med mennesker.

Og nei - jeg synes IKKE det er "bra" å pine dyr, men i denne sammenhengen er det trivielt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

din jævel!!!!du bør se videoen, de pener dem og ler når det skyter dem!og her ligger du og driver hele tiden og forsvarer de "stakkars" pakkisene i norge, nå vet vi hvordan du egentlig er - hjerteløs!!!!!!!!!!!!!fuck you!

Nåda, nåda. Temper, temper. Krig er en forferdelig sak uansett om det er dyr eller mennesker som drepes. Men kanskje du skal prøve å være i krig og oppleve alle disse forferdelige tingene før du dømmer.

Og nei jeg synes ikke det var riktig gjort av dem, men så kjenner jeg da heller ikke hele historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ånei?hva slags person er du?!bitch!!

Hvis du uttrykker deg litt mindre barnslig og useriøst, så kanskje du får noen seriøse svar. Dette innlegget ditt her var en 3-åring verdig.

"......................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du burde se den videoen siden du lurer på hva som er så ille.

Ingen vits. Noen har ikke øye for annet enn sine egne hjertesaker.

"........................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at sammenlignet med hva annet som foregår i en krig, så er dette totalt irrelevant.

Hvis videoen kan brukes til noe, så er det til å vise hva krig gjør med mennesker.

Og nei - jeg synes IKKE det er "bra" å pine dyr, men i denne sammenhengen er det trivielt.

Med vennlig hilsen

Det som er totalt irrelevant i denne sammenheng er å sette "noe verre opp mot noe annet ille".

Denne hundedrapsepisoden var virkelig ille. Jeg så den lange versjonen på TV-Norge - som var langt mer grotesk enn det som ble vist på NRK og TV-Norge og på VG-nett. Vi så ren skjær drapslyst, og tortur på sakeløse skapninger, bundet til husveggen og logrende, alt mens soldatene synger og skråler. Og pytt pytt, når de skadeskjøt hundene brente de bare av 6-7 skudd til. En liten valp som jeg tipper var 4 uker gammel hylte hjerteskjærende da den ble skadeskutt.

All erfaring viser at det er kort vei fra å være slem mot dyr til å være slem mot mennesker. Det er derfor ingen grunn til å ta lett på stygge handlinger mot dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle innleggene i tråden. JEg bare stusset over noe de sa på nyhetene - nemlig at i forbindelse med at de utpekte noen til å avlive flokker med løshunder valgte de folk som hadde tatt jaktprøven, sånn at de ikke skulle skadeskyte dyrene.

Men skyte mennesker, det kan alle gjøre, det trengs ingen prøver for det, ingen spørsmål om human avliving.

Forstå det den som kan!

Det er vel ikke akkurat meningen at gutta i Kosovo skal skyte mennesker heller da.

Jeg vet ikke om det blir gjort jeg altså men har de fredsbevarende styrkene lov til å skyte mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er totalt irrelevant i denne sammenheng er å sette "noe verre opp mot noe annet ille".

Denne hundedrapsepisoden var virkelig ille. Jeg så den lange versjonen på TV-Norge - som var langt mer grotesk enn det som ble vist på NRK og TV-Norge og på VG-nett. Vi så ren skjær drapslyst, og tortur på sakeløse skapninger, bundet til husveggen og logrende, alt mens soldatene synger og skråler. Og pytt pytt, når de skadeskjøt hundene brente de bare av 6-7 skudd til. En liten valp som jeg tipper var 4 uker gammel hylte hjerteskjærende da den ble skadeskutt.

All erfaring viser at det er kort vei fra å være slem mot dyr til å være slem mot mennesker. Det er derfor ingen grunn til å ta lett på stygge handlinger mot dyr.

Det er INGEN her som forsvarer dyremishandling.

Poenget er at hvis man skal reagere på "krigens terror" så er det langt verre ting å reagere på enn at noen hunder blir skutt.

Det er som å klage på kostholdet i konsentrasjonsleire, mens man ignorerer totalt gasskammeret vegg-i-vegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...