Gå til innhold

hundedrapene


svinssvans

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Dorthe

    14

  • Juneau

    14

  • Ulv I Faarikaal

    5

Mest aktive i denne tråden

Ahhhhh,de gjorde ikke slikt før de dro!!!!

Det var Den Onde Kosovoredigeringssjefmannen som kom og tvangslærte dem å sy sammen sin egen video.

Nei, det var sannsynligvis erfaringen av krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krig? Majoriten av KFOR løsnet aldri et skudd (unntatt på bikkjer)

Foreslår du reiser litt i en krigssone FØR du uttaler deg og dummer deg så grundig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig!

Jeg tror foreldrene (av forståelige årsaker) "glemte" å hente IR4 i barnehagen i dag!

;-)

Alt godt,

Med vennlig hilsen

skulle du få lite å gjøre, kan du jo ta en tur bort og hjelpe meg med den andre tråden også ;)

*lettet over å endelig ha funnet noen med samme mening om den saken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krig? Majoriten av KFOR løsnet aldri et skudd (unntatt på bikkjer)

Erru teit?

Selvfølgelig skyter gutta der nede og selvfølgelig sikter de på mennesker og løper inn i hjemmene til folk og ransaker og ødelegger på jakt etter våpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøvel velle voll i valle

Nicket er langt mer intelligent enn innholdet i innleggene! :-)

Med vennlig hilsen

Sier mannen som er langt på vei inn i en solid nettpsykose.

Ps:De bildene du får inn i hodet ditt når du leser disse innleggene er et produkt av din egen fantasi.Du har aldri sett meg ,vet svært lite om meg ,mine livserfaringer,osv.Ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle du få lite å gjøre, kan du jo ta en tur bort og hjelpe meg med den andre tråden også ;)

*lettet over å endelig ha funnet noen med samme mening om den saken*

Er det vanskelig å finne egne argumenter for det respektløse synet du har på dyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier mannen som er langt på vei inn i en solid nettpsykose.

Ps:De bildene du får inn i hodet ditt når du leser disse innleggene er et produkt av din egen fantasi.Du har aldri sett meg ,vet svært lite om meg ,mine livserfaringer,osv.Ds

Jeg (og andre) vet ganske mye om deg - det er f. eks. åpenbart at du har ganske beskjeden erfaring, ettersom du henger deg sånn opp i småting.

Hvordan har du tenkt å reagere når du får se noe som er *virkelig* ille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de gutta som gjorde dette, var jo i krig. Derfor blir det tatt utgangspunkt i krig og hvordan folk reagerer på det.

Var soldatene i krig med hundene også? Tru'kke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å finne egne argumenter for det respektløse synet du har på dyr?

Hvor er synet "respektløst"?

At man ikke blir hysterisk over trivialiteter (og dette ER en tivialitet, når det foregår i en krigssone!) er ikke respektløst, men vitner om realisme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøvel velle voll i valle

Takk, jeg har det meget bra, og i motsetning til deg har jeg ikke gått i fornektelse.

Reis til et sted der hvor det er krig, og du vil finne ting som er 1000000 ganger verre enn hunde-drap.

Ja,dette var jo nok et glitrende argument for å gi totalt faen i den ukulturen som tydeligvis råder blant enkelte av våre staute utsendte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanskelig å finne egne argumenter for det respektløse synet du har på dyr?

Nei, men jeg er bare ikke så god til å kverulere.

Dessuten gidder jeg ikke å skrive kilometer-lange tråder om ting bare for å bevise hva jeg mener, når jeg sannsynligvis ikke får forandret andres meninger uansett.

Jeg mener mitt, så kan andre mene sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,dette var jo nok et glitrende argument for å gi totalt faen i den ukulturen som tydeligvis råder blant enkelte av våre staute utsendte.

Så lenge de bare skyter på hunder, og ikke på mennesker for gøy, så er det greit. Det er, enten du har forstått det eller ei, krig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var soldatene i krig med hundene også? Tru'kke det.

Ja, det var de så lenge de fikk ordre om å ta livet av hundene da mange av dem hadde rabies.

Gutta bestemmer ikke sjøl hva de skal gjøre. Jeg grein når jeg så på videoklipp når offiserene snakka til ungen min, fy f..., jeg trodde det var bare på amerikanske krigsfilmer man snakket slik. Og det gjaldt en bagatell som snus i munnen og det var lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...