Gå til innhold

hundedrapene


svinssvans

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det viser jo også hvor feilbedømmende du er. Jeg synes faktisk mer synd på soldatene enn på hundene. Soldatene gjorde ikke slik før de dro!

Skriv ikke det, en fuglehund forvillet seg inn på en skytebane i Norge for noen år siden, og ble skutt. Den var ikke i høyde med skivene, men nede på vollen. Det er helt tydelig at flere (minst to) bevisst skjøt på hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Dorthe

    14

  • Juneau

    14

  • Ulv I Faarikaal

    5

Mest aktive i denne tråden

hehe du må bære på noe virkelig svart inne i deg.. en hemmlighet, et eller annet som har gjort deg slik.. Jeg kjenner såpass til mennneskenaturen at du er ikke den typen jeg ville stolt mest på for å si det sånn.. hverken i krig eller fred..

Igjen viser du din feilbedømming, og din naive uvitenhet.

Reis litt rundt i verden og se hva som skjer. Så kan du komme og fortelle om "hundedrap".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke KRIG det opprinnelige temaet her - derimot drap på sakeløse hunder.

Skal ALT settes opp mot hvor forferdelig de menneskene som rammes av krig har det? Da går det jo ikke an å diskutere noen ting - alt faller jo igjennom.

Man kan selvsagt ikke diskutere denne saken på de premissene du legger opp til.

Men de gutta som gjorde dette, var jo i krig. Derfor blir det tatt utgangspunkt i krig og hvordan folk reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen viser du din feilbedømming, og din naive uvitenhet.

Reis litt rundt i verden og se hva som skjer. Så kan du komme og fortelle om "hundedrap".

Det kan du jo fortelle til den bataljonsjefen som også var opprørt og forbanna på disse krapylene. Er visst bare deg som har så godt & riktig syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har skjønt så har du ikke (villet?) se/sett hva som er sagt på tv og aviser. Både stortingsrepresentanter og øverste ledelse i forsvaret fordømmer disse perverse hundedrapene, og skal forfølge og straffe de som står bak! Sier ikke det deg noe om at det er DU som er helt utenom normal tankegang?

Det sier meg bare at det er noen som juger og for en gangs skyld tror jeg det ikke er stortingsrepresentanten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan du jo fortelle til den bataljonsjefen som også var opprørt og forbanna på disse krapylene. Er visst bare deg som har så godt & riktig syn.

Han er forbannet fordi de får dårlig PR. Ingen forsvarer det de gjør, men det viser jo bare hvor jævlig krig er, og hvor viktig det er å få til fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er forbannet fordi de får dårlig PR. Ingen forsvarer det de gjør, men det viser jo bare hvor jævlig krig er, og hvor viktig det er å få til fred.

Selv om det blir fred så vil det tusle rundt masse syke sinn. Slike psykopater ser ikke at de er syke, og kommer aldri i terapi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

din jævel!!!!du bør se videoen, de pener dem og ler når det skyter dem!og her ligger du og driver hele tiden og forsvarer de "stakkars" pakkisene i norge, nå vet vi hvordan du egentlig er - hjerteløs!!!!!!!!!!!!!fuck you!

svinssvans, ikke bry deg om den kødden som kaller seg Sør. Hadde jeg hatt en sjanse skulle det vært en stor glede å banke faenskapen ut av denne ondskape figuren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det blir fred så vil det tusle rundt masse syke sinn. Slike psykopater ser ikke at de er syke, og kommer aldri i terapi.

Så derfor går du løs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svinssvans, ikke bry deg om den kødden som kaller seg Sør. Hadde jeg hatt en sjanse skulle det vært en stor glede å banke faenskapen ut av denne ondskape figuren..

*ler*

Og du kritiserer andre for å være voldelige!?

Så snart du møter en som har argumenter, så er din eneste måte å takle det på nettopp vold!

Du er langt verre enn soldatene. Og du har INGEN unnskyldning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg har skjønt så har du ikke (villet?) se/sett hva som er sagt på tv og aviser. Både stortingsrepresentanter og øverste ledelse i forsvaret fordømmer disse perverse hundedrapene, og skal forfølge og straffe de som står bak! Sier ikke det deg noe om at det er DU som er helt utenom normal tankegang?

Om de i det hele tatt finner ut hvem som skyter i disse filmsnuttene, så kan det neppe bli noe annet enn en refs for misbruk av militære våpen, og kanskje i verste fall skadeverk, hvis noen eier disse kjøterne de skjøt.

Jeg er helt enig med Sør her, dette er hysteri over en irrelevant fillesak. Men selvsagt er det rocketfuel for forsvarsnihilister og militærnektere og sånne som leier rundt på blå og lilla pudler.

*grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Og du kritiserer andre for å være voldelige!?

Så snart du møter en som har argumenter, så er din eneste måte å takle det på nettopp vold!

Du er langt verre enn soldatene. Og du har INGEN unnskyldning!

Bikkjene er uskyldig, det er ikke du. Hadde jeg møtt deg i RL så hadde jeg prøvd å banke driten ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bikkjene er uskyldig, det er ikke du. Hadde jeg møtt deg i RL så hadde jeg prøvd å banke driten ut.

*ler*

"Skyld" og "ikke skyld" er ikke konsepter man benytter for dyr, men for mennesker.

*virkelighetsorienterer*

Si meg - er du ferdig i barnehagen? Strøk du til avgangseksamen der, eller glemte foreldrene dine å hente deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg har det meget bra, og i motsetning til deg har jeg ikke gått i fornektelse.

Reis til et sted der hvor det er krig, og du vil finne ting som er 1000000 ganger verre enn hunde-drap.

Takk, takk!

Det var _akkurat_ det jeg prøvde å få frem i den andre tråden om dette temaet!

Takk Sør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk!

Det var _akkurat_ det jeg prøvde å få frem i den andre tråden om dette temaet!

Takk Sør!

Bare hyggelig!

Jeg tror foreldrene (av forståelige årsaker) "glemte" å hente IR4 i barnehagen i dag!

;-)

Alt godt,

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøvel velle voll i valle

Vi snakker om et krigsområde, og ikke nabolaget ditt.

Så lenge du åpenbart ikke aner hva du snakker om, så er det lite vits. Du bør heller ta deg en tur "rundt i verden" slik at du kan se hva som foregår.

Ja,riktig lille venn.Gi meg råd om hvor jeg bør dra,samt hvilke erfaringer jeg bør få med meg.Når det kommer til stykket vet jo du uendelig mye om meg og mitt.

Når argumentene tar slutt er det bedre bare å droppe å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,riktig lille venn.Gi meg råd om hvor jeg bør dra,samt hvilke erfaringer jeg bør få med meg.Når det kommer til stykket vet jo du uendelig mye om meg og mitt.

Når argumentene tar slutt er det bedre bare å droppe å svare.

Ja, jeg gjør dessverre det. Vi får bare håpe du får litt mer erfaring innen du blir eldre, slik at du slipper å lire av deg slike tåpeligheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Motokot

Ja,riktig lille venn.Gi meg råd om hvor jeg bør dra,samt hvilke erfaringer jeg bør få med meg.Når det kommer til stykket vet jo du uendelig mye om meg og mitt.

Når argumentene tar slutt er det bedre bare å droppe å svare.

*undrer seg over valg av nick*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest videoguri

Det viser jo også hvor feilbedømmende du er. Jeg synes faktisk mer synd på soldatene enn på hundene. Soldatene gjorde ikke slik før de dro!

Ahhhhh,de gjorde ikke slikt før de dro!!!!

Det var Den Onde Kosovoredigeringssjefmannen som kom og tvangslærte dem å sy sammen sin egen video.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...