Gå til innhold

hundedrapene


svinssvans

Anbefalte innlegg

Gjest Onkel Donald

Jeg er verken sur eller tverr.

OD liker ikke hva jeg skriver. Det er helt greit. :-)

Det er så greit med skylapper på.

Poenget er at du ikke kan stå for å vøre en menneskeelsker når du tiltaler folk som du gjør på DOL. Du gir aldri noen rett, du medgir aldri at du er enig, du skal bare vri på andres utsagn og stille spørsmål for å finne - i dine øyne - feil. Du skal bare oppheve deg selv som den eneste som har rett.

Du er selvmotsigende. Du er en hovmodig, nedlatende, dobbeltmoralistisk, undervurderende, hykler. Du er ingen menneskeelsker når du oppfører deg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Dorthe

    14

  • Juneau

    14

  • Ulv I Faarikaal

    5

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Det var det, men ting endrer seg når man kommer et sted med så mye krig og faenskap. Det er jo nettopp det som er problemet.

Med vennlig hilsen

Jeg kan være enig i at det var det, men det er det ikke lengre.

Send dem hjem.

Politisk sett ødelegger de ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har skrevet et par innlegg i andre tråder også - men jeg svarer på det som kommer på 100 nyeste.

Synes du skriver godt!

Med vennlig hilsen

*takker og bukker*

du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Et diskusjonsforum handler vel om å gi uttrykk for egne meninger? Om nødvendig gjentatte ganger.

jeg har gitt uttrykk for mine meninger - flere ganger. men det er jo grenser hvor lenge man gidder å holde på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...