Gå til innhold

hundedrapene


svinssvans

Anbefalte innlegg

Hvem trodde du det var vi hadde sendt?

Spør du meg så spør jeg deg?!

Greit nok at det er unge menn, men jeg tenkte de hadde en viss psykologisk ballast. T

Men da vet jeg det. Det er noen kick-ass - kjempetøffe 20 år gamle jackass-fans de har sendt nedover, ja. Veldig betryggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 183
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    66

  • Dorthe

    14

  • Juneau

    14

  • Ulv I Faarikaal

    5

Mest aktive i denne tråden

Gjest krøvel velle voll i valle

Ser du noen som forsvarer dyreplageri her?

Ikke det?

Hva gnåler du for da?

Jeg ser noen som murrer om "trivialiteter".Ser du også det nå?

Har du sett videoen ennå?

Ikke det?

Hold kjeft davel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behøver ikke å lure på hvordan jeg skal reagere om jeg kommer opp i en situasjon hvor noe riktig ille skjer.

Men ettersom jeg ikke har gjennomlevd nacht-und nebel samt hekseprossessene bør jeg vel tie stille,var jo verre det ja.........

Nei, det er tydelig at hvis du synes drap av hunder (med feil kaliber) er verdt å bli hysterisk om, så bør du pakke deg selv inn i bomull, slik at du ikke får oppleve noe ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen som murrer om "trivialiteter".Ser du også det nå?

Har du sett videoen ennå?

Ikke det?

Hold kjeft davel:-)

Så lenge det bare er dyr som blir drept på videoen, så er det lite relevant.

At du ønsker å få en fjær til å bli fem høns er ditt eget problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt problemer med verken å presentere, eller å underbygge/argumentere for meningene mine.

Du, derimot, reagerer ved å skrive at du skal banke de som er uenig med deg.

Du er og forblir en liten klovn.

*Jeg har aldri hatt problemer med verken å presentere, eller å underbygge/argumentere for meningene mine.*

Nei, det hadde ikke Hitlers sjefs-ideolog heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg så spør jeg deg?!

Greit nok at det er unge menn, men jeg tenkte de hadde en viss psykologisk ballast. T

Men da vet jeg det. Det er noen kick-ass - kjempetøffe 20 år gamle jackass-fans de har sendt nedover, ja. Veldig betryggende.

Det viser jo nettopp det jeg har påpekt om hva krig og elendighet gjør med mennesker. Og det illustrerer nettopp hvor viktig det er å jobbe for fred, fremfor å tro at man kan løse alle problemer ved å "sende soldater".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det er hunder, og ikke mennesker, så skal vi være fornøyde. At de gjør det bør være en pekepinn for oss om hvordan folk reagerer på krig. Og huska at de har kun vært der nede i kort tid.

Med vennlig hilsen

Jeg trodde de fleste var oppdaterte på hva krig kan gjøre med et menneske.

Men disse virker ikke helt som de er av det korrekte slaget for fredsbevarende arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de fleste var oppdaterte på hva krig kan gjøre med et menneske.

Men disse virker ikke helt som de er av det korrekte slaget for fredsbevarende arbeid.

Hei,

Det var det, men ting endrer seg når man kommer et sted med så mye krig og faenskap. Det er jo nettopp det som er problemet.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Jeg har aldri hatt problemer med verken å presentere, eller å underbygge/argumentere for meningene mine.*

Nei, det hadde ikke Hitlers sjefs-ideolog heller.

Nei, han minner ganske mye om deg. Begge dere to reagerer med vold når folk er uenige med dere.

God bedring, og bli voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han minner ganske mye om deg. Begge dere to reagerer med vold når folk er uenige med dere.

God bedring, og bli voksen.

Søk hjelp.

Godnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøvel velle voll i valle

Nei, det er tydelig at hvis du synes drap av hunder (med feil kaliber) er verdt å bli hysterisk om, så bør du pakke deg selv inn i bomull, slik at du ikke får oppleve noe ille.

Hmmmm..

greier ikke å se at du kommer med noe relevant i forhold til det jeg har skrevet.

Stråmannsargumentasjon,hjelpeløse gjentagelser,logikk som får meg til å mistenke nært slektskap med Martin Schancke.

Lenge siden du har vært ut å lufta deg?

I denne debatten har du spora av forlengst.

Får et inntrykk av at du mener deg alene om å forstå hvor jævlig krig er,vi andre greier liksom ikke å se det store bildet?

Få deg litt søvn,tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm..

greier ikke å se at du kommer med noe relevant i forhold til det jeg har skrevet.

Stråmannsargumentasjon,hjelpeløse gjentagelser,logikk som får meg til å mistenke nært slektskap med Martin Schancke.

Lenge siden du har vært ut å lufta deg?

I denne debatten har du spora av forlengst.

Får et inntrykk av at du mener deg alene om å forstå hvor jævlig krig er,vi andre greier liksom ikke å se det store bildet?

Få deg litt søvn,tror jeg.

Og ellers så har du det bra i barnehagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest krøvel velle voll i valle

Og ellers så har du det bra i barnehagen?

Ærlig talt,

er dette ord verdig den bereiste guru som skjenket meg så megen visdom tidligere i aften?

Var du som,skal vi se,"hadde vært en del rundt og sett hva som virkelig foregår"?

Opplevd en del krigssoner også,etter hva jeg forsto?

Fikk satt ting i perspektiv for lille meg her jeg satt.

"Har du det bra i barnehagen?"

Jojo,sikkert en dybde i dette jeg i min enfoldighet overså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøvel velle voll i valle

det hørtes jo nedtrykkende ut :(

*skjønner fremdeles ikke sammenhengen*

Nei,det skal du virkelig få meg til å tro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt,

er dette ord verdig den bereiste guru som skjenket meg så megen visdom tidligere i aften?

Var du som,skal vi se,"hadde vært en del rundt og sett hva som virkelig foregår"?

Opplevd en del krigssoner også,etter hva jeg forsto?

Fikk satt ting i perspektiv for lille meg her jeg satt.

"Har du det bra i barnehagen?"

Jojo,sikkert en dybde i dette jeg i min enfoldighet overså.

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krøvel velle voll i valle

Har du fått barnehager på hjernen? Tatt på parkdress?

Knis,oss imellom:jeg tipper på den derre"parktantens drøm".

Reklamen fra i gamledager,hvis du husker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...