Gå til innhold

Har lagt inn et bud , som står til klokka 14:00 ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ; håper jeg at vi blir nye huseiere.

Det er dritspennende og vente , men det har ikke kommet noen andre budgivere enda....

Men fy fader så dyrt ; det er prosjektert og ferdig i juni/juli , og det koster oss ca. 4 millioner...*gisp*

Men vi får i alle fall skikkelig plass til alle ungene , endelig !

Ønsk oss lykke til da ;o)

Skrevet

lykke til!

c",)

lyst på eget hus selv jeg.

Tusen takk !

Krysser fingre og tær ;o)

Skrevet

Tusen takk !

Krysser fingre og tær ;o)

holdt på å gå fra vett og forstand da vi la inn bud på leiligheten. de lengste timene jeg har hatt. men vi fikk den. gjør sikker dere også!!

spennende. skriv og fortell hvordan det gikk da.

c",)

Skrevet

holdt på å gå fra vett og forstand da vi la inn bud på leiligheten. de lengste timene jeg har hatt. men vi fikk den. gjør sikker dere også!!

spennende. skriv og fortell hvordan det gikk da.

c",)

Det skal jeg gjøre ;o)

Budet vårt ligger kun 45.000 under prisantydning , og heldigvis er det ingen telefoner her enda.

La inn skriftlig bud klokka 14:30 i går , men har ikke snakket med denne megleren enda....hm...han hadde gått for dagen .

Gjest lykke til:)
Skrevet

Hvor ligger et så dyrt hus? Midt i byen?? Lykke til:) Stor hage??

Skrevet

Hvor ligger et så dyrt hus? Midt i byen?? Lykke til:) Stor hage??

Det ligger i et greit strøk i stavanger .

Hagen er ikke så stor ; 670 kvm.

Men huset er 333 kvm og har en høy standar m/ parkett og fliser på alle rom.

7 soverom og et herlig kjøkken på 25 kvm som jeg kan boltre meg i ;o)

Gjest lykke til:)
Skrevet

Det ligger i et greit strøk i stavanger .

Hagen er ikke så stor ; 670 kvm.

Men huset er 333 kvm og har en høy standar m/ parkett og fliser på alle rom.

7 soverom og et herlig kjøkken på 25 kvm som jeg kan boltre meg i ;o)

Godt med så stor plass!! Spennende om dere får det.. Om noen byr over, kan du da raskt endre deres bud??

Skrevet

Lykke til, vin! :) Håper dere får tilslaget :)

Takk , fikk nettopp telefon ;(

Det er kommet et bud inn på 45.000 mer enn vårt , samt at selgeren var syk , så fristen er til klokka 12:00 i morgen!

(hørtes litt rart ut men..)

Skal ringe opp nå med vårt siste bud på 40.000 over , så er det stopp o;)

Skrevet

Godt med så stor plass!! Spennende om dere får det.. Om noen byr over, kan du da raskt endre deres bud??

Det har nettopp kommet inn et bud som er 45:000 over vårt.

Vi legger nå inn et siste bud på 40.000 over det , så er det stopp for vår del....

I tillegg var selgeren syk ? , så fristen er til i morgen klokka 12: nå.

Litt rart syntes jeg , men....

Skrevet

Jeg vet nøyaktig hvor spennede du har det akkurat nå, i går fikk vi tilslaget på vårt drømmehus til 3.6 mill.

Krysser fingre for at du ikke hører noe fra meglern før klokka er 14 og budet ditt akseptert :-)

Skrevet

Jeg vet nøyaktig hvor spennede du har det akkurat nå, i går fikk vi tilslaget på vårt drømmehus til 3.6 mill.

Krysser fingre for at du ikke hører noe fra meglern før klokka er 14 og budet ditt akseptert :-)

Gratulerer så mye !

Kan jeg spørre om hvor i landet det ligger ? Stort?

Fikk telefon i stad , noen hadde lagt inn et bud 45:000 over vårt.

Men nå har vi lagt inn vårt siste bud 40:000 over dem igjen...så får vi se !

Fristen er også utsatt til 12:00 i morgen på grunn av at selgeren var syk i dag!?!

Litt rart siden vi allerede er over prisantydning?

Skrevet

Lykke til!

Takk ;o)

Det nicket har jeg ikke sett før ...hm..

Skrevet

Gratulerer så mye !

Kan jeg spørre om hvor i landet det ligger ? Stort?

Fikk telefon i stad , noen hadde lagt inn et bud 45:000 over vårt.

Men nå har vi lagt inn vårt siste bud 40:000 over dem igjen...så får vi se !

Fristen er også utsatt til 12:00 i morgen på grunn av at selgeren var syk i dag!?!

Litt rart siden vi allerede er over prisantydning?

Huset vårt ligger i Bergen sentrum og har et boareal på 240 kvadrat.

Megler kan da ikke dirigere hvor lenge budet deres skal stå? Hvis dere legger inn et bud som går ut 14 kan ikke megler eller selger forlenge tidsfristen. De kan kun akseptere eller avslå budet, så er det evt. opp til dere om dere vil forlenge fristen.

Gjest Trost i Taklampa
Skrevet

Takk ;o)

Det nicket har jeg ikke sett før ...hm..

Da har du sett det nå. Hei på deg vin.

Skrevet

Huset vårt ligger i Bergen sentrum og har et boareal på 240 kvadrat.

Megler kan da ikke dirigere hvor lenge budet deres skal stå? Hvis dere legger inn et bud som går ut 14 kan ikke megler eller selger forlenge tidsfristen. De kan kun akseptere eller avslå budet, så er det evt. opp til dere om dere vil forlenge fristen.

Det var det jeg også syntes var litt rart her!

Ergrer meg over at jeg godtok det nå ; men nå er det vel for sent å gå tilbake på det ?!

Får bare krysse fingrene videre ;o)

Skrevet

Da har du sett det nå. Hei på deg vin.

Hei tilbake ;o)

Er du ny her på Dol?

Skrevet

Det var det jeg også syntes var litt rart her!

Ergrer meg over at jeg godtok det nå ; men nå er det vel for sent å gå tilbake på det ?!

Får bare krysse fingrene videre ;o)

Hvis du har sagt til megler at det er greit at budet står til 12 i morra er jeg redd du ikke kan trekke det tilbake. Sleipe greier sånne meglere!!!

Klarer du å holde ut spenninga et døgn til da? Jeg holdt på å gå på veggene fra jeg la inn budet og til det var akseptert 1,5 time etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...