Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det mulig jeg er veldig dum her - føler allerede at jeg er på etterskudd som ikke har prøvd det før. Nå har jeg altså prøvd det - spillet Sims. Og jeg er ikke imponert. Det føles ut som en vanlig hverdag, bare mer stress. Spise, sove, rydde, vanne planter, se på fisker, se på tv, (meningsløse) samtaler med noen.. og ingenting går fremover.

Er det noe jeg har gått glipp av? Skjer det mere etterhvert? Hvorfor har dette spillet blitt så populært?

Gjest spillegal
Skrevet

Hørtes ikke spennende ut det der nei..! Ikke kjøp så mange ting som krever daglig oppmerksomhet, som planter og fisker.. og skaff deg hushjelp så du får tid til å gjøre andre ting.

Spill f.eks sjakk istedet for å se på TV, det høyner både IQ og sosialt samvær hvis du spiller med noen. Les en bok om teknikk el.l, og ellers det som må til for ikke å brenne ned huset. Du må også gjøre en innsats for å bli forfremmet i jobben så du tjener mer penger. Prøv ulike jobber.

Bygg ut huset med sære ting, hold svære fester med masse folk, flørt med nabomannen/kona og gjør din egen ektefelle sjalu, få barn, gå på date.. :-) Massemasse å finne på, egentlig.

Men er det hardcore action du vil ha, så har du kjøpt feil spill.. :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Grunnspillet var jo veldig enkelt da, det blir artigere med et par ekspansjoner. Men eg elskar det. Det artigste er å bygge hus og innrede dei (det går heldigvis an å få millionar andre tapet og golv enn det som følger med i spillet). Men ein får liksom eit forhold til desse små simmane, da, og er opptatt av at det skal gå dei vel her i livet. Eller så kan ein prøve seg som ein ond og slem manipulator >:-} Eller rett og slett lage små eventyr med simmane i hovudrolla...

Eg innrømmer gjerne at eg er hekta på the Sims, og eg gler meg til Sims2 kjem ut...

Skrevet

Grunnspillet var jo veldig enkelt da, det blir artigere med et par ekspansjoner. Men eg elskar det. Det artigste er å bygge hus og innrede dei (det går heldigvis an å få millionar andre tapet og golv enn det som følger med i spillet). Men ein får liksom eit forhold til desse små simmane, da, og er opptatt av at det skal gå dei vel her i livet. Eller så kan ein prøve seg som ein ond og slem manipulator >:-} Eller rett og slett lage små eventyr med simmane i hovudrolla...

Eg innrømmer gjerne at eg er hekta på the Sims, og eg gler meg til Sims2 kjem ut...

Gleder meg også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...