Gå til innhold

Er Mel Gibson Antisemitt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har lest på et amerikansk forum at den filmen er kjempebra og følger bibelen ganske slavisk. Så den har jeg bestemt meg for å se.

Nå er jo Mel Gibson fanatisk katolikk da, det er ikke for ingenting han har så mange barn, så jeg tror ikke han beveger seg på ukjent terreng. Han har visnok sagt at det er Gud som har kallet ham til å lage filmen. Så det skal nok bli spennende å se den.

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Jeg gleder meg virkelig til den. Etter forhåndsrapportene skal det være en kjempefilm, om du er religiøs eller ikke.

Det er selvsagt umulig å si om filmen er diskriminerende på noen måte uten å ha sett den. Likevel er det akkurat det kritikerne har gjort.

• 2 uker senere...
Gjest Surrealis
Skrevet

Hvorfor skal en kalles antisemitt når en forteller en usensurert historie.

Gjest film-o-rama
Skrevet

Nei, hvorfor skulle han være det? De fleste har vel fått med seg at historien om Jesus er rå og bloddryppende.

Skrevet

Hvorfor skal en kalles antisemitt når en forteller en usensurert historie.

Det samme sier jeg!

Annonse

Skrevet

Nei, hvorfor skulle han være det? De fleste har vel fått med seg at historien om Jesus er rå og bloddryppende.

Ikke alle, -noen mener at Mel Gibsone er jødehater og fremstiller jødene i denne filmen som monstere. Og så? Det er vel ingen hemmelighet at Judas var en dritt, f.eks? - Det er jo HISTORIEN han prøver å gjengi, -usminket - og den er selvsagt ikke sånn:

http://www.angelfire.com/tx/jonyowell/images/cross.jpg

men sånn: http://www.hollywoodjesus.com/movie/passion/36.jpg

Jeg skal i ALLE fall se den! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...