Gå til innhold

bytte varer på H&M uten kvittering

Anbefalte innlegg

Gjest selv vet jeg ikke
Skrevet

Jeg kjøpte meg et par nye gensere for en måneds tid siden, så jeg regner ikke med at de fortsatt er i butikkene.

De er ubrukte og har fremdeles lappen hengende på. Er det noen mulighet for at H&M vil gå med på å bytte disse til en tilgodelapp i det minste? Har ikke fått inntrykk av at de er så veldig strenge på det.

Takker for svar fra de som vet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har byttet gaver jeg har fått fra H&M uten kvittering. Men du får ikke penger tilbake. Og lappene må henge på.

Gjest selv vet jeg ikke
Skrevet

Ja, jeg har byttet gaver jeg har fått fra H&M uten kvittering. Men du får ikke penger tilbake. Og lappene må henge på.

Men dette er også varer antakelig ikke er i butikkene lenger fordi det er lenge siden jeg har kjøpt dem. Tror du det fortsatt går?

Gjest Persille
Skrevet

Bare klipp av prisen, IKKE lappen, og si at du har fått dem i gave. De kan ikke nekte deg det...

Er du veldig bekymret, kan du alltids gå på en litt større h&m og levere den tilbake i herreavdelingen, eller barn, de har ikke oversikt over dame likevel. Og er du riktig heldig står det en gutt der, for de har hvertfall ikke sett på dameklærne...

Lykke til =)

Skrevet

Men dette er også varer antakelig ikke er i butikkene lenger fordi det er lenge siden jeg har kjøpt dem. Tror du det fortsatt går?

Ja, jeg hadde gått en lørdag - da er de passe stressa og husker ikke om de har det eller ei...

Skrevet

Jeg jobber selv på HM.

Du kan fint bytte til andre varer eller tilgodelapp hvis lappene henger på plagget. Du trenger ikke gå en lørdag eller en annen avdeling for å gjøre det. Ingen som kommer til å kommentere at du kommer tilbake med plaggene i det hele tatt.

• 4 uker senere...
Gjest tanjas
Skrevet

Jeg jobber selv på HM.

Du kan fint bytte til andre varer eller tilgodelapp hvis lappene henger på plagget. Du trenger ikke gå en lørdag eller en annen avdeling for å gjøre det. Ingen som kommer til å kommentere at du kommer tilbake med plaggene i det hele tatt.

trenger din hjelp!

kjøpte en kjole som jeg har glemt å bytte innen 10dager, men er ikke brukt og lapper og alt henger på, kan jeg bytte den? må jeg har kviteringa? kjøpte den i oslo.

takk for svar!!

Skrevet

trenger din hjelp!

kjøpte en kjole som jeg har glemt å bytte innen 10dager, men er ikke brukt og lapper og alt henger på, kan jeg bytte den? må jeg har kviteringa? kjøpte den i oslo.

takk for svar!!

Du skal kunne bytte den ja. Så lenge lappene henger på, kan du bytte den i andre varer eller få tilgodelapp.

Det er ikke noe problem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...