Thanh Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Hei jeg har ei liten jente på 6 mnd. Vi planlegge en tur til egypt på slutten av mars .. men jeg lurer på om det er lurt . Kan hun være for små og er det eventuelt farlig å utsette henne for dette . Lurer på om det er andre foreldre der ute som har gjort noe liknende og kunne dele erfaringer med oss . Takk 0 Siter
Gjest malaria Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 www.fhi.no under vaksiner kan du se hva hun evt må vaksineres for. Jeg ville ikke dratt til steder med malaria med så små barn. Vi var på Mauritius med vår sønn da han var 10 mnd, det var kjempeflott! Egypt er et høyrisikoland når det gjelder infeksjonssykdommer, forurensinger osv, jeg har vært der og likte meg, men mange blir syke. Så jeg ville ikke reist dit med et halvtårsgammelt barn. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Vår eldste datter var 1 år da vi tok henne med til Egypt. Det gikk helt fint, og den eneste som ikke fikk magesjau. Hun fikk jo bare melk og grøt fra flaske som vi i tillegg kokte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.