Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er helt sant!

Jeg har sluttet å røyke, og er kjempeglad!

Jeg har sluttet tidligere, og da har jeg vært frustrert... - men nå har jeg lest boka til Allen Carr, og hele instillingen er endret! Før hadde jeg 'slutta å røyke', men nå er jeg en ikke-røyker!

Les boka, folkens!

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/138815-jeg-er-en-ikke-r%C3%B8yker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!:-)

Den boka kjøpte jeg til fattern for en god stund siden, men resultatene lar jammen vente på seg.

Åssen var det med deg, slutta du med en gang etter du hadde lest den, eller åssen funka det??

klem

Jeg tok min siste røyk rett før jeg var ferdig med boka :)

Jeg hadde vel ca 30 sider igjen..

He-hey! Gratulerer!

Hvor lenge har du vært ikke-røyker, da? Eller er det demoraliserende å spørre om sånt?

Imponert uansett, jeg, - og glad når folk har så stor nytte av en bok jeg også skal lese.. en vakker dag.. :)

Ja, dette var et 'demoraliserende' spørsmål!

Hehe.. -neida...

Jeg sluttet nå på søndag.

Og nå tenker sikkert mange: HA! hu' sprekker sikkert!

Nei, det gjør jeg faktisk ikke, for det kjennes ut som jeg aldri har følt noe behov for å røyke! Allerede nå skjønner jeg ikke at jeg noengang har røkt!

Fort deg å lese boka :-)))

Annonse

Gjest snurrenuppen

Jeg tok min siste røyk rett før jeg var ferdig med boka :)

Jeg hadde vel ca 30 sider igjen..

Er på god vei til å slutte jeg også! Fikk meg fulltidsjobb i går, og der er det vanskelig å røyke pga av den nye røykeloven! Holdt meg uten røyk i dag i 5(!!!!) timer! Gikk helt greit, så hvorfor ikke bare kutte dritten helt ut!?

Flink! :)

Ja, dette var et 'demoraliserende' spørsmål!

Hehe.. -neida...

Jeg sluttet nå på søndag.

Og nå tenker sikkert mange: HA! hu' sprekker sikkert!

Nei, det gjør jeg faktisk ikke, for det kjennes ut som jeg aldri har følt noe behov for å røyke! Allerede nå skjønner jeg ikke at jeg noengang har røkt!

Fort deg å lese boka :-)))

Jeg skal, jeg skal!!

:)

Annonse

Gjest josefine1

Gratulerer !!!

Vi er sååååå flinke :o), jeg har holdt opp i litt over to måneder nå ...... og så var jeg på fylla om helgen, 4 trekk tok jeg ..... det var sååååå godt, jeg har ikke røyka etter det, så jeg er jo fortsatt en ikke-røyker.... kunne godt tenkt meg å vært en festrøyker ...... det er DA jeg får VELDIG lyst på røyk.

Vi kjøpte også boken, men den var ikke noe for oss, så vi leste den aldri ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...