Gjest Rusle Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Simmen min som skal bli berømt får ikke mer enn 3 stjerner. Og det er dette jeg ikke skjønner noe av; i jobbpanelet angis det et tall som varierer alt etter hvor godt simmen kjenner berømte simmer. Hvis tallet f.eks er 16, må simmen kjenne 16 kjendiser?? Og hvor finner jeg ut hvor mange stjerner en berømt sim har? Er totalt forvirret ;o) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Simmen må vel kjenne kjendiser med til sammen 16 kjendis"poeng" trur jeg... Et tips er å opprette flere kjendiser i samme familie, da går det lettere... Veninna mi har rota bort sims suoerstar cdn min:( du vet ikke tilfeldigvis om jeg likevell får spilt det om jeg innstallerer f.eks. sims unleashed? eller må jeg da reinnstalere sims superstar? 0 Siter
Tornerose Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Du finner ut hvor mange stjerner kjendisen har ved å lese i den magasinet som følger med avisen. Stjernestatusen kan endre seg ettersom kjendisen blir mer eller mindre populær. Du får like mange poeng som kjendisen har, så hvis han har 10 i stjernestatus så får du også 10 poeng. Så du som trenger 16 kan f.eks. bli venner med 16 stykker som har 1 i status, eller 2 som har 8, skjønner? 0 Siter
astridny Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Du finner ut hvor mange stjerner kjendisen har ved å lese i den magasinet som følger med avisen. Stjernestatusen kan endre seg ettersom kjendisen blir mer eller mindre populær. Du får like mange poeng som kjendisen har, så hvis han har 10 i stjernestatus så får du også 10 poeng. Så du som trenger 16 kan f.eks. bli venner med 16 stykker som har 1 i status, eller 2 som har 8, skjønner? Jeg syns det spillet var litt vel stressende etter min snak. Så det er ikke ofte jeg spiller det for å si det slik. ;-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Du finner ut hvor mange stjerner kjendisen har ved å lese i den magasinet som følger med avisen. Stjernestatusen kan endre seg ettersom kjendisen blir mer eller mindre populær. Du får like mange poeng som kjendisen har, så hvis han har 10 i stjernestatus så får du også 10 poeng. Så du som trenger 16 kan f.eks. bli venner med 16 stykker som har 1 i status, eller 2 som har 8, skjønner? Finner ikke ut hvor mange stjerner ved å lese magasinet. Det eneste er rangeringen under Hvem er hot. Men der har alle hvert sitt tall(fra 1-10). Like forvirret ;o) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Simmen må vel kjenne kjendiser med til sammen 16 kjendis"poeng" trur jeg... Et tips er å opprette flere kjendiser i samme familie, da går det lettere... Veninna mi har rota bort sims suoerstar cdn min:( du vet ikke tilfeldigvis om jeg likevell får spilt det om jeg innstallerer f.eks. sims unleashed? eller må jeg da reinnstalere sims superstar? Tror du må avinnstalere hele Sims. Men du får ikke spilt Superstar uansett siden du ikke har cd`en. 0 Siter
Tornerose Skrevet 5. mars 2004 Skrevet 5. mars 2004 Finner ikke ut hvor mange stjerner ved å lese magasinet. Det eneste er rangeringen under Hvem er hot. Men der har alle hvert sitt tall(fra 1-10). Like forvirret ;o) Hmm, nå ble jeg litt usikker selv. Men hvis du har hilst på en kjendis og ser på oversikten over vennene dine så står tallet ved siden av navnet. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Hmm, nå ble jeg litt usikker selv. Men hvis du har hilst på en kjendis og ser på oversikten over vennene dine så står tallet ved siden av navnet. Nei, det står ikke der heller. Får bli kjent med flere berømtheter og se hva som skjer ;-) Takk for hjelpen ;-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Nei, det står ikke der heller. Får bli kjent med flere berømtheter og se hva som skjer ;-) Takk for hjelpen ;-) Hmm, jeg som er så hekta på Sims burde huske dette. Men nå har jeg ikke spilt på en mnd i allefall.Jeg skal starte spillet og ta en titt for deg. :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Nei, det står ikke der heller. Får bli kjent med flere berømtheter og se hva som skjer ;-) Takk for hjelpen ;-) Ja, nå husker jeg hvordan det var. I det bladet du får med avisen ser du på Who's Hot. Det er bare de som står på den lista som kan gi deg "poeng" for at de er venner med dem. Du får poeng etter hvor berømte de er, altså etter hvor mange stjerner de har. De som er Superstar har 5 stjerner, og det er det meste man kan ha. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Simmen må vel kjenne kjendiser med til sammen 16 kjendis"poeng" trur jeg... Et tips er å opprette flere kjendiser i samme familie, da går det lettere... Veninna mi har rota bort sims suoerstar cdn min:( du vet ikke tilfeldigvis om jeg likevell får spilt det om jeg innstallerer f.eks. sims unleashed? eller må jeg da reinnstalere sims superstar? Hvis du har en sims superstar eller sims making magic så får du spille superstar på dataen din. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 6. mars 2004 Skrevet 6. mars 2004 Ja, nå husker jeg hvordan det var. I det bladet du får med avisen ser du på Who's Hot. Det er bare de som står på den lista som kan gi deg "poeng" for at de er venner med dem. Du får poeng etter hvor berømte de er, altså etter hvor mange stjerner de har. De som er Superstar har 5 stjerner, og det er det meste man kan ha. Da er det altså bare å bli bedre kjent med dem, helst de som er superstar. Takk igjen ;-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 12. mars 2004 Skrevet 12. mars 2004 Hvis du har en sims superstar eller sims making magic så får du spille superstar på dataen din. så jeg trenger ikke reinnstalere superstar hvis jeg innstalerer macing magic? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.