Gå til innhold

Anonyme telefonoppringinger fra skjult nummer

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur nå
Skrevet

Jeg har i de siste månedene fått utallige oppringinger fra skjult nummer, eller "secret" som det står på displayet. Når jeg tar tlf, legger vedkommende bare på. Nå nettopp, lot jeg være å si noe når han ringte, og da sa han "hallo" - og da jeg sa hallo tilbake la han på.

Hvordan får jeg sporet opp hvem som ringer?

Er jeg nødt til å gå gjennom politiet?

kakki1365380609
Skrevet

Ja, du må gjennom politiet. Sjekket dette en gang vi var plaget med oppringinger vi ikke kunne se hvor var fra.

Snakket med en nabo i politiet og han ba meg vente en stund og se. De går som oftest lei etter en stund og det sluttet og ringe. Prøvde å svare muntert slik at h*n ikke skulle tro at det gjorde meg noe at det ringte slik (at jeg ble redd ol.).

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg ville latt være å ta telefonen når det var skjult nummer da jeg. Om du har bekjente som har skjult nummer kan du jo be dem ringe deg på mobilen om du har det. Ellers er det jo selgere som har skjult nummer og de er det jo greit å bli kvitt.

Mvh

Skrevet

Koble til tlf. svarer, kanskje h*n tabber og sier noe da. Er du heldig kjenner du igjen stemmen :-)

Skrevet

Gjør som Pondus, lag stønnelyder og slipp noe i toalettet som plasker skikkelig, og dra ned, hele tiden mens du sørger for at alt oppfattes i den andre enden.

Si at du har mer på lager og be idioten på middag!

Gjest uten signatur nå
Skrevet

Kansje det er dette!!!

http://www.smp.no/artikkel.asp?page=1024&item=52031

Så kansje det ikke er ekkelt i det heletatt, bare en tlfselger

Interessant!

Jeg håper at dette kan være svaret, jeg husker nemlig en gang det ringte, og det bare var stille - så plutselig kom det en "inn" på linja, og da var det en føkkings telefonselger.

Neste gang skal jeg holde linja litt ekstra - og si hva meg mener om denne typen oppringing og hvor ofte jeg har blitt skremt av dette!

Takk for tipset!

Skrevet

Interessant!

Jeg håper at dette kan være svaret, jeg husker nemlig en gang det ringte, og det bare var stille - så plutselig kom det en "inn" på linja, og da var det en føkkings telefonselger.

Neste gang skal jeg holde linja litt ekstra - og si hva meg mener om denne typen oppringing og hvor ofte jeg har blitt skremt av dette!

Takk for tipset!

Bare for å berolige deg ennå mer!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/08/392796.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...