Gå til innhold

Bilkjøp!!

Anbefalte innlegg

Gjest tantepose
Skrevet

Har en Volvo V40 på hånd, 2002 mod, 1,8l.

Har noen erfaring med denne bilmodellen er jeg takknemlig for råd.

Hvilke andre merker kan annbefales?

Skrevet

Alle biler i denne klassen kan vel "anbefales". Toyota, ja de andre japsebilene i denne klassen er vel minst like driftsikkre ihvertfall.

Skrevet

Den er litt trang. Dessuten trenger en tung Volvo litt mer futt enn det en 1,8 har å by på.

Skrevet

Den er litt trang. Dessuten trenger en tung Volvo litt mer futt enn det en 1,8 har å by på.

Jeg glemte å nevne SAABen for henne! Vet du foresten hvor lang tid det tar å produsere en SAAB?

Gjest ALT for liten for oss iallefall
Skrevet

Har du sett den, sitti inni den ????

Den er VELDIG liten og trang inni !!!!

Skrevet

Var nettopp og prøvekjørte en slik V40 og jeg ble ikke særlig imponert må jeg si. Det er dessuten dårlig sikt bak da bakruten er smal, så jeg følte det var veldig dårlig oversikt. Angående motoren trakk den utrolig dårlig. Bilen er altfor tung til en slik liten motor. Ellers var jo bilen pen og se på og del finesser var grei. Men dette er nu hva jeg synes.

Gjest volvo-frelst
Skrevet

Jeg er på utkikk etter en BILLIG

Volvo V70 m/ALT utstyr, TDI, med nytt karosseri, fra 2002 mod., sort, skinn innvendig, gått lite osv osv

problemet er vbare å finne en BILLIG en :o)

Skrevet

Jeg glemte å nevne SAABen for henne! Vet du foresten hvor lang tid det tar å produsere en SAAB?

;-p

Skrevet

;-p

Å bygge (produsere) en Saab tar fra 3-4 dager, alt etter hvor mye utstyr den skal ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...