Gjest tantepose Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Har en Volvo V40 på hånd, 2002 mod, 1,8l. Har noen erfaring med denne bilmodellen er jeg takknemlig for råd. Hvilke andre merker kan annbefales? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Alle biler i denne klassen kan vel "anbefales". Toyota, ja de andre japsebilene i denne klassen er vel minst like driftsikkre ihvertfall. 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Den er litt trang. Dessuten trenger en tung Volvo litt mer futt enn det en 1,8 har å by på. 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Den er litt trang. Dessuten trenger en tung Volvo litt mer futt enn det en 1,8 har å by på. Jeg glemte å nevne SAABen for henne! Vet du foresten hvor lang tid det tar å produsere en SAAB? 0 Siter
Gjest ALT for liten for oss iallefall Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Har du sett den, sitti inni den ???? Den er VELDIG liten og trang inni !!!! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Var nettopp og prøvekjørte en slik V40 og jeg ble ikke særlig imponert må jeg si. Det er dessuten dårlig sikt bak da bakruten er smal, så jeg følte det var veldig dårlig oversikt. Angående motoren trakk den utrolig dårlig. Bilen er altfor tung til en slik liten motor. Ellers var jo bilen pen og se på og del finesser var grei. Men dette er nu hva jeg synes. 0 Siter
Gjest volvo-frelst Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Jeg er på utkikk etter en BILLIG Volvo V70 m/ALT utstyr, TDI, med nytt karosseri, fra 2002 mod., sort, skinn innvendig, gått lite osv osv problemet er vbare å finne en BILLIG en ) 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Jeg glemte å nevne SAABen for henne! Vet du foresten hvor lang tid det tar å produsere en SAAB? ;-p 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 ;-p Å bygge (produsere) en Saab tar fra 3-4 dager, alt etter hvor mye utstyr den skal ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.