Gå til innhold

Å stikke hull på trommehinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Det må du for all del ikke finne på selv! Gå til legen og få deg en sjekk. Det er lett å ødelegge noe om du begynner å stikke hull selv.

God bedring!

Mvh

Takker :)

Skal være snill pike, og gå til legen jeg.

Tror jeg snart har vip-kort hos han ;)

Ikke selv! Skrekk og gru! Det er kun for dykkere med akutte hendelser - og de har fått opplæring..!

Gå til legen, det er ikke sikkert du må stikke trommehinna. Det kan være infeksjon, virus, "rusk og rask" som gir deg øresus..Ved sykdomm kan slimhinnene i øre-bese-hals regionen bli hoven, og derfor kjennes det som at det er ørene som er tette..

Annonse

Pappa Bjørn

Gå til Dokktern!!!

En lege vel Øre-Nese-Hals ved sykehuset der jeg bor kom en gang med følgende oppfordring: Man kan stikke hva man vil i ørene så lenge det er tykkere enn albuen din.

En liten advarsel til oss som bruker litt mye q-tips?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...