Gjest Windsong Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Jeg har som følge av diverse forkjølelser fått væskeansamling i mellomøret og øresus, som er utrolig slitsom. Lurer på om det er greit å stikke hull på trommehinna eller om jeg bør overlate det til en lege.. Noen som vet? 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Det må du for all del ikke finne på selv! Gå til legen og få deg en sjekk. Det er lett å ødelegge noe om du begynner å stikke hull selv. God bedring! Mvh 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Det må du for all del ikke finne på selv! Gå til legen og få deg en sjekk. Det er lett å ødelegge noe om du begynner å stikke hull selv. God bedring! Mvh Takker Skal være snill pike, og gå til legen jeg. Tror jeg snart har vip-kort hos han 0 Siter
soleil Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Takker Skal være snill pike, og gå til legen jeg. Tror jeg snart har vip-kort hos han Er du jente? Har alltid tenkt at du er en gutt. hihi 0 Siter
darma Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Ikke selv! Skrekk og gru! Det er kun for dykkere med akutte hendelser - og de har fått opplæring..! Gå til legen, det er ikke sikkert du må stikke trommehinna. Det kan være infeksjon, virus, "rusk og rask" som gir deg øresus..Ved sykdomm kan slimhinnene i øre-bese-hals regionen bli hoven, og derfor kjennes det som at det er ørene som er tette.. 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 7. mars 2004 Skrevet 7. mars 2004 Er du jente? Har alltid tenkt at du er en gutt. hihi *ler* Ja, jeg skulle da (forhåpentligvis) ha to X-kromosomer. Hvis ikke er det noe alvorlig galt et sted 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Gå til Dokktern!!! En lege vel Øre-Nese-Hals ved sykehuset der jeg bor kom en gang med følgende oppfordring: Man kan stikke hva man vil i ørene så lenge det er tykkere enn albuen din. En liten advarsel til oss som bruker litt mye q-tips? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 Det overlater du selvfølgelig til en lege. *Jeeezes*... 0 Siter
petter smart Skrevet 8. mars 2004 Skrevet 8. mars 2004 *ler* Ja, jeg skulle da (forhåpentligvis) ha to X-kromosomer. Hvis ikke er det noe alvorlig galt et sted Prøver du å si at det er noe galt med gutter/menn. Siden vi ikke har to x-kromosoner mener jeg. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.